Jaemin, bugün Renjun'le buluşacaktı. Gerçek olan ilk randevularıydı ama bir yandan da Renjun'e Jeno ile olan son konuşmasını anlatmalı daha sonra da Zhong Chenle'yu ailesini ikna etmesi için ikna etmeliydi ve bunu yapabilecek tek kişi Park Jisung'tu. O yüzden fazlasıyla işi vardı ve o şimdiden yorulmuştu. Chenle'nun ailesi Lee şirketiyle hiçbir zaman ortaklık kurmamıştı Na şirketi onlar için yeterliydi. Jaemin, Zhong ailesini tehdit edemezdi zaten Çin'in en büyük şirketiyle anlaşmasını bozmak onun için büyük kayıp olurdu. Ki diğer taraftan da Zhong şirketinin kaybı olmazdı. Jung şirketi yani Jaehyun'un şirketi seve seve ortaklığı kabul ederdi. Sırf kardeşiyle ortaklığı bozdu diye kabul etmemek aptallık olurdu ve Na şirketini batırmak işine de gelirdi. Jung Jaehyun o şirketi tamamen kendinin yapmak istiyordu ama Jaemin hiçbir açık vermemişti. İki kardeş birbirlerini çok sevseler de şirketleri için birbirlerini harcarlardı. O yüzden Jaemin tatlı sözle ikna edecekti ve Jisung'tan yardım isteyecekti ama daha sonra. İçeriye kapıyı çalıp giren Renjun'le her şeyi boş verdi.
Ayağa kalkıp sevgilisine sarıldı Jaemin. Kısacık bir zaman da birbirlerini fazlasıyla özlemişlerdi. Ayrıldıklarında Renjun'i kendi sandalyesine oturttu. Jaemin, Renjun'e prens gibi davranıyordu, odasındaki en rahat yer kendi sandalyesi de olması bir ihtimaldi tabii.
'' Beni buraya oturttun ama işin yok muydu?''
'' Hayır, bitmişti zaten. Çıkmamız gerekiyor gerçi değil mi?''
Renjun başıyla onayladı Jaemin'i. Jaemin toparlandığında ise beraber çıktılar. Yemeklerinde Jaemin malum konuyu açacaktı. Ama biraz vakit geçirdikten sonra.
----
Renjun ve Jaemin tatlılarını yerkenJaemin konuyu açmaya niyetlendi. Açacağı konuya sert tepki vereceğini düşünmüyordu Renjun'in. Boğazını temizleyip konuştu Jaemin.
'' Sevgili olduğumuzu açıklayalım. Belki kabul etmezsin ama durum fazlasıyla acil. Acil olduğu için açıklamak istiyorum sanma zaten istiyorum ama olaylar farklı biraz.''
Jaemin saçmalamıştı Renjun ise onu anlamaya çalışıyordu.
''Düzgün bir şekilde olayları anlatır mısın?''
Jaemin başını salladı ve her şeyi anlattı. Renjun kabul etmişti zaten etmemek için nedeni de yoktu. Tüm ülkenin kendisini tanımasını istemiyordu elbet ama Jaemin için katlanabilirdi. Jaemin, Renjun'in onayından sonra sosyal medya hesabında sevgilisi olduğuna dair paylaşım yapmıştı bunu gören gazeteciler ise oldukları yeri bulup önünde çıkmalarını bekliyorlardı. Haber değeri yüksekti sonuçta.
Çeşitli saçma sapan sorulara cevap verdikten sonra oradan ayrıldılar. Renjun biraz korkmuştu aslında kameranın onu çekmesine alışık değildi ve bu ona korkutucu gelmişti. Günü öyle böyle bitirdiklerine şükrettiler. Jaemin, Renjun'i evine bıraktıktan sonra kendi evine geçti ailesi onu sorgulamalıydı ama öyle olmadı çünkü ne zamandır bunu bekliyorlardı ve Jaemin'e Renjun'i artık daha sık aile yemeklerine getirmesini söylüyordu sadece bir kez gelmişti o da tanışma yemeğiydi ve aile yemeği sayılmazdı, değil mi?
Jaemin odasına geçip Renjun'e mesaj attı. Gece de birbirleriyle konuşmaktan uyuyamıyorlardı, konuşma biri uyuyakalınca bitiyordu ama ikisi de bundan pişman değildi. Vücutları için aynı şeyi söyleyemezlerdi gerçi. Kan yerine vücutlarından kahve akıyordu çünkü.
-------------
Jaemin, telefonunun çalmasıyla uyanmak zorunda kaldı. Sabahın köründe kim arıyor olabilirdi ki? Telefonu alıp baktığında Jeno olduğunu gördü.
''TWITTER GÜNDEMİ DEĞİŞMİŞ TAMAMEN SİZİNLE DOLMUŞ, HABER KANALLARI İSE TAMAMEN SİZDEN BAHSEDİYOR. HERKESİN DİLİNDESİNİZ RESMEN.''
Jaemin'in bağıran bir Jeno'yu uyanır uyanmaz duymak isteyeceği son şey bile değildi fakat buna mecbur kalmıştı. Jaemin telefonu kapatıp twittera girdi gerçekten her yer onlarla ilgiliydi fakat okumakla zaman kaybedemezdi gerekli yerleri arayıp kötü yorum yazanları şikayet edecekti Renjun'in onları görmesini istemiyordu. Öyle de yaptı ve hazırlanıp işe gitmek için yol aldı.
Şirkete geldiğinde Jeno'yu aradı ve bu akşam kalan şeyleri halledeceğini söyledi yani bu akşam Jisung ile birlikte Renjun ve Chenle'daydı.
----
Akşam olduğunda Jisung'u da alıp planladığı gibi olması için Tanrı'ya dua etmişti ki öyle de olacaktı yani umarım. Akşam beraber yemek yedikten sonra kahvelerini içerken Chenle'ya konuyu açtı. Jisung burada Chenle'yu ikna etmeliydi ama buna gerek yoktu zaten Chenle'nun Jaemin'e minnet borcu vardı kendini borç batağından kurtardığı için o yüzden hallolmuş bilmesi gerektiğini söyledi ve zaten ertesi güne de hallolmuştu. Chenle Çin'deki şirketin varisiydi zaten ailesi kendilerine yatırım fikriyle gelen oğullarını reddedecek değildi. Belki de Chenle'nun dili ikna ediciydi. O akşam hepsi orada yatmıştı eğlenceli bir geceydi dördü içinde o yüzden bırakıp gidememişlerdi.
[ 1 YIL SONRA]
Aradan 1 yıl geçmişti, bu bir yılda ChenSung çifti Chenle'nun üniversiteyi bitirmesiyle nişanlanmış. Jisung'un üniversiteyi bitirmesini bekliyorlardı evlenmek için.
JaeYong erkek çocuğu evlat edinmişlerdi. Dışardan bakıldığında ne kadar tatlı bir aile oldukları düşünülüyordu ama gerçekten öyleydiler çok tatlılardı. Hem evlat istediklerinden hem de Taeyong evde tek başına sıkıldığından bir evlat edinmişlerdi. Taeyong'un çalışmama gibi bir sözü vardı Jaehyun'a. Gerçi 2. nedenleri Jungwoo'nun Renjun'i gördükten sonra ona aşık olup peşinden ayrılmamasıyla ortadan kalkmıştı.
Renjun'e aşık olmuştu Jungwoo. Bu da Jaemin'in kıskanması için bir sebepti. İlk gördükleri andan beri Renjun'in peşinden ayrılmıyordu, Jungwoo. Kreşe gitmediği zamanlar Renjun'in ofisindeydi.
Jaemin, Renjun'e daha büyük bir yere geçip sadece resim yapabileceği bir yer teklif etmişti, Renjun de kabul etmişti ve Renjun günün en az 10 saatini orada geçiriyordu ve yanına Jungwoo uğruyordu. Zaten orada olduğu süre boyunca kimsenin girmesine de izin vermiyordu. Jungwoo onunla beraber resim yapıyordu, belki de ikinci bir Renjun oluşuyordu.
RenMin çifti ise evlilik hazırlıklarıyla uğraşıyordu. İlişkilerinde ara sıra pürüzler olsa da ilişkileri gayet güzel ilerliyordu.
Renjun, Jaemin ile ilişkisi açıklandıktan sonra fazlasıyla hem Kore de hem de dünya da tanınmıştı. İnsanlar kim olduğunu merak ediyordu ve tanıdıkça da ne kadar başarılı bir sanatçı olduğunu görüyorlardı ve aldığı teklifler ise azımsanamayacak kadar çoktu ve en iyi yerlerden alıyordu teklifleri ama Renjun, Jaemin ile çalışmaya devam etmişti. Hayatında dönüm noktası olabilirdi eğer teklifleri reddetmeseydi fakat reddetmesi en doğru karardı ona göre. Jaemin'den ayrı kalmak istemiyordu.
Jaemin ise hâlâ konumunu koruyordu bir kaç hissedar hisseleri çekme kararı alsa da ilişkisini açıkladıktan sonra Jaemin toparlamıştı. Tek sebepleri de kızlarıyla evlenmemiş olmasıydı Jaemin'in.
Öyle böyle düğün günleri gelip çatmıştı. Beraber yaşıyorlardı ama bugünden itibariyle evli bir çift olarak yaşayacaklardı. Her şey iyi güzel ilerliyordu, hiçbir pürüz yoktu. Jungwoo'nun ağlaması dışında. Renjun'un yanına gidip "benimle evlenecektin." diye sitem ediyordu. Renjun o büyüyünce onunla evleneceğini söyleyip ikna etmeye çalışsa da ikna olmuyordu. Davetliler eğlense de düğüne devam etmeleri gerekiyordu. Tabii MarkHyuck çiftinin oğlu Doyoung gelip Jungwoo'yu ben seninle evlenirim diye çekmeseydi. Bunu demesiyle tüm salon kahkahalara boğulmuştu.
Salon sonunda sustuğunda devam edildi kalınan yerden. Minicik bir pürüz de çıksa düğün bitmişti ve RenMin o günden itibaren beraber mutlu olmak için ellerinden geleni yapacaklardı sevdikleriyle birlikte.
♥♥♥♥♥
Bitirmiş bulunmaktayım. Aslında yazmamın tek sebebi Renjun'in resim yeteneğinin ne kadar harika olduğunu herkese göstermekti fakat tam istediğim gibi olmadı. Uzattıkça işler sarpa sarıyordu zaten. Bir yerde bir şekilde yanlış yaptıysam affola. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım bir sonra ki kitapta görüşürüz. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME VS LOVE // RENMİN
FanficHer yerde dolaşan haberlerimi görmüşsündür ve ailem evlenmemi istiyor. O yüzden sadece 6 aylığına sevgilim olmalısın.