Eren

106 5 0
                                    


・・・☀︎・・・

Ještě dlouho potom co Levi odjel jsem stál ve dveřích s hlavou v oblacích. Nepřítomně jsem se chodbou vrátil do obýváku, kde na mě už netrpělivě čekali Armin a Mikasa s rozkoukaným filmem.

,, Kdo to byl a co chtěl?" zeptal se Armin dřív než jsem si stihl sednout.

,, Jeden známí. Přijel mi vrátit oblečení, které jsem si u něj nechal." sedl jsem si do křesla. Armin jen povytáhl obočí a chystal se znovu pustit film, jenže to by se nesměla ozvat Mikasa.

,, Kdy sis u něj nechal věci?" prskla nepříjemným tónem.

,, Sice to není tvoje věc Mik, ale dobře. Včera." probodl jsem ji ledovým pohledem, ale nevypadalo to, že by to s ní něco udělalo.

,, Odvedl tě z klubu?" ptala se dál a u toho si mě důkladně měřila ostrým pohledem.

,, Ano?"

,, A ty jsi si u něj nechal oblečení." zeptal se hned na to Armin.

,, Ano."

,, Takže jste spolu spali?" zatvářil se šokovaně Armin.

,, Ano teda Ne?! Proboha Armine! Ne, nespali jsme spolu."

,, Tak proč by sis u něj nechával oblečeni?" nakrčil nechápavě nos.

,, Pozvracel jsem si ho a on byl od té dobroty, že mi ho vypral. Technicky v zato můžu být rád, že mě vůbec našel. Nevím, kde bych teď byl, kdyby mě nevzal k sobě." oba dva jen tiše seděli, kývali hlavou k souhlasu a vyhýbali se mému pohledu.

,, Půjdeme pustit ten film? Nebo máte ještě nějaké vlezlé otázky na můj osobní život?" Armin i Mikasa se otočili k televizi a zabrblali film. Jen co se film načetl a pustil zavibroval mi v zadní kapse mobil.

,, S kým si to píšeš?" řekl najednou Armin

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, S kým si to píšeš?" řekl najednou Armin.

,, S nikým" usmál jsem se a schoval mobil, aby to nebylo tak nápadný.

,, Takže se usmíváš do mobilu jen tak?" hodil po mě pobavený pohled.

,, Já se neusmívám"

,, Jo to vidím Erene" uchechtl se.

Když film skončil Armin s Mikasou se rozhodli jít domů i když jsem jim nabízel, že tu můžou přespat. Celý film na mě házeli zkoumavé pohledy, které jsem se snažil nevnímat. Ve dveřích se Mikasa ještě otočila a dlouze se na mě zadívala.

,, Dávej si bacha na to koho si pouštíš k tělu prosím."

,, Díky Mik, přesně to dělám." usmál jsem se na ni ona si jakoby pro sebe kývla, otočila na podpatku a vydala se spolu s Arminem domů.

Když odešli vrhl jsem se na domácí úkoly a úklid.

Let me feel it (Ereri/ Riren )Kde žijí příběhy. Začni objevovat