・・・☽☀︎・・・Poté co Levi odešel se všechny otázky nahrnuli na mě. Parchant, mě v tom nechal. Pomyslel jsem si a snažil se nějak odpovědět Hanjiným vtíravým otázkám.
,, Tak jak to je Erene? Ty chceš a on ne nebo on chce a ty ne? Povídej jsem zvědavá."
,, Nevím, co ti mám na to odpovědět. Prostě se vídáme to je asi všechno."
,, Ale no tak, nechceš mi říct, že jste si ani pusu nedali."
,, Hanji nevím co si představuješ pod pojmem přátelé, ale ne nedali, protože to se většinou mezi přáteli nedělá." uchechtl jsem se a cítil lehký alkoholový opar.
,, Tři panáky a pro tebe ještě kola kotě." zahlásil Levi když se vracel z baru s rukama plnýma pití. Všichni jsme se podívali na Leviho s vykulenýma očima. Jak mě to právě nazval?!
,, Na dnešní večer" vykřikla Hanji a všichni jsme do sebe kopli dalšího panáka kromě Leviho ten se jen nepřítomně křenil pohledem ukotveným na mně.
Ještě chvíli jsme si nezávazně povídali když Hanji vyskočila na nohy s tím, že jde tancovat a já jdu s ní. Podíval jsem se vyděšeně na Leviho, který se na mě jen pobaveně křenil. Nechal jsem se zatáhnout nedaleko našeho stolu na parket a začali jsme se spolu s Hanji hýbat do rytmu. Ztratil jsem se ve výru hudby když se ke mě někdo zezadu přimáčkl a chytl za boky. Má zastřená mysl se spokojila s myšlenkou, že se Levi přece jen umoudřil a přišel za mnou. Jenže když jsem chytl ruce, které svíraly mé boky nebyli takové jaké jsem doufal. Byli hrubé a chlupaté, vůbec ne takové jako má Levi. Otevřel jsem oči a otočil se k muži, kterého jsem považoval za Leviho. Ten si mě přitáhl blíž a zavlnil mými boky. V hlavě se mi rozezněli poplašné sirény, ale ty jsem zahnal hluboko do nejzašlejšího koutku mysli s lišáckým úsměvem jsem obmotal tomu muži ruce za krkem.
,, Jak se jmenuješ?" mrkl na mě
,, Josh ty?" pravidlo číslo jedna nikdy neříkat pravé jméno divným chlápkům z baru.
,, Fred."
,, Těší mě Frede." zazubil jsem se na něj a znovu se zavlněn v bocích.
,, Hele nechceš odtud vypadnout?" zapředl kousek od mého pravého ucha a tentokrát se mi v hlavě rozezněli poplašné sirény oprávněně. Lehce jsem se od něj odtáhl a zakroutil hlavou. On mě však k sobě na těsno přitáhl a svůj stisk okolo boků zesílil. Zavřel jsem oči a začal jsem se vzpírat jenže ničeho jiného než bolestivějšího stisku na bocích jsem nedocílil. Ruce na mých bocích najednou povolili a já rychle otevřel oči. Přede mnou stál naštvaný Levi a na zemi ležel Fred s nosem od krve. Zděšeně se díval na Leviho a snažil se couvat.
,, Padej od něj nebo se neznám." zavrčel výhružně Levi a přitáhl si mě k sobě.
,, Můžeš mi říct co tě to napadlo? Plazit se po náhodným chlápkovi, na co si sakra myslel!" křičel na mě nejen, protože přes hudbu nebylo slyšet, ale také proto, že byl naštvaný. V hlavě jsem měl úplné prázdno a jediné na co jsem dokázal myslet byli Leviho nadýchané růžové rty, které lákali k políbení. Přitáhl jsem si jej k sobě a spojil naše rty v jedny. Levi byl chvíli celý ztuhlý a překvapený, ale po té, co z něj prvotní šok opadl byl to právě on kdo náš polibek prohloubil. Přitáhl se ke mě ještě blíž a jemně skousl můj spodní ret. Neslyšně jsem zavzdychal do polibku a svým jazykem přejel přes jeho spodní ret a tím si vyžádal vstup do jeho úst. Dlouhou chvíli jsme se vášnivě líbali, ale kvůli nedostatku vzduch jsme se od sebe musely odtrhnout.
,, Erene." vydechl spokojeně Levi.
,, Ano Levi?" Sjel jsem rty na jeho odhalený krk a začal líbat jeho alabastrovou kůži.
,, Pojďme odsud někam, kde budeme mít klid." řekl a lehce se ode mne odtáhl. Chytl jsem jej za ruku a táhl zpět k našemu stolu.
,, Erwine! My s Levim už půjdeme mám pocit, že trochu přebral."
,, Jasně Erene, užijte si to." mrkl na mě a já s ruměncem na tváři šel směrem k baru.
,, Ty ze mě děláš alkoholika jo, tak to si vypiješ!" halekal na mě Levi za mnou.
,, Klidně až do dna." usmál jsem se na něj a on jen nepřítomně zavrčel.
,, Půjdu za nás zaplatit ty běž ven zavolat taxi." poručil Levi a pustil mou ruku, kterou do teď svíral. Vytáhl jsem z kapsy mobil a vyhledal nějaké číslo na taxi službu. Zatímco mobil vyzváněl dostal jsem se až před bar. Ovanul mě studený vánek a já se zatřásl zimou. Telefon konečně někdo zvedl a tak jsem začal pochodovat před barem, domlouvat nám odvoz.
,, Dobrý večer taxi Zapsy jak vám mohu pomoci?"
,, Dobrý večer potřeboval bych odvoz bar ( vymyslete si nějaké jméno)."
,, Dobře budu tam za 15 minut."
,, Dobře. " típnul jsem hovor a z baru vyšel malý černovlásek s mírným úsměvem, který patřil jenom mně.
,, Tady tě mám." řekl jen přitáhl si mě k sobě a lačně se vrhl na mé rty. Byl to pomalý polibek, který jsem si užíval stejně jako ten předtím. Po chvíli před klubem zastavilo menší černé auto se značkou Zapsy po stranách vozu. Oba jsme nasedli do zadní části auta a já zadal taxikáři svou adresu. Ten ji zadal do navigace nasadil si sluchátka a vyjel určeným směrem. Levi si po chvíli jízdy položil ruku na mé stehno a posouval s ní víš a víš. Tváře mi z jeho pohybů hořeli a kalhoty mi začali být nepříjemně těsné. Když se dostal do velmi blízké vzdálenosti mého rozkroku jeho ruku jsem mu setřásl, díky čemuž jsem si vysloužil nespokojené zamručení. Můj mozek pomalu vypovídal službu a Levi vypadal podobně.
ČTEŠ
Let me feel it (Ereri/ Riren )
Romance,, Levi?" v očích se mu zračí nejistota a ještě něco, co nedokáži rozeznat. ,, Eren?" lehce přikývne a já na něj vytřeštím oči. ,, Jak to, že znáš mé jméno?" ,, Nevím. Připadá mi jako bych vás znal celý život... Jak to že znáte mé jméno?" podívá se...