・・・☽☀︎・・・Druhý den jsem se dostavil o hodinu dřív do školy, aby mi Erwin vysvětlil pár drobností ohledně učiva a systému. Dovedl mě do mého prozatímního kabinetu, ukázal mi školu a nakonec se zastavili u třídy, kde už bylo slyšet veselou a hlasitou mluvu studentů.
,, Stačí když jim povíš něco z těhle základů a zadáš práci, takhle jsou na to zvyklí, ale je to na tobě. Tak se tu měj hezky." kývl jsem jen a on se otočil a odcházel neznámo kam. Otevřel jsem dveře a vešel do kruhové místnosti. S dlouhými do vrchu se řasícími řadami stolů a lavic. Přešel jsem přes celou místnost až ke katedře aniž by si někdo všiml mé přítomnosti. Tak takhle to nepůjde.
,, Můžete se... TICHO!" zahřímal jsem přes celou třídu a propíchl je pohledem. Ve třídě nastalo hrobové ticho.
,, Jmenuji se Levi Ackerman. Jsem ředitel a zároveň majitel vydavatelství LIF publishing, které spolupracuje s vaší školou. Tento týden zastupuji pana Smithe jako váš vyučující." ze třídy se ozvalo šokované zalapání po dechu a tiché šuškání.
,, Tak navážeme na to, kde jste minule skončili. Učebnice strana 69 vypište si co vám bude připadat nejdůležitější v příští hodině to probereme. A bude tady ticho." všechny jsem je sjel ledovým pohledem. Všichni až na jednoho sklopili hlavy ke svým papírům a začali dělat zadanou práci. V zadních lavicích seděl vysoký zelenooký brunet. Upřeně na mě koukal a bylo vidět, že je duchem někde jinde. Nemohl jsem uvěřit, že učím Erena. Nemohl jsem uvěřit, že studuje literaturu. Zasedl jsem za katedru a vytáhl si mobil.
Položil jsem mobil na stůl a začal vyplňovat lejstra a dokumenty z firmy. Po době, která mi přišla šíleně krátká zazvonil zvonek oznamující konec hodiny. Všichni se začali zvedat a balit. Já udělal to stejný a počkal až všichni z místnosti odejdou. Eren na mě počkal u katedry a společně jsme se vydali do "mého" prozatímního kabinetu. Sedl jsme si za stůl a pokynul rukou ať se posadí naproti.
,, Takže ta stáž?"
,, Jasně no přemýšlel jsem jednoduše by sis mohl nakombinovat školu se stáží. Si ve třetím ročníku a známky máš taky dobré a nějáký kredit na víc taky, takže by to neměl být tak velký problém."
,, Proč si to nabídl zrovna mě? Chci říct, je tu dost lepších studentů než jsem já tak proč si to nabídl mě?"
,, Prostě jsem chtěl. Navíc jsi jediný koho z těch spratků znám."
,, Prostě si chtěl." uchechtl se a nevěřícně zavrtěl hlavou.
,, Dobře tak já už půjdu mám za chvíli další hodinu." usmál se na mě a pospíchal ke dveřím.
,, Nechceš někam po škole se mnou zajít? Třeba na kávu? Můžeme podrobněji probrat tvůj nástup" vůbec jsem si neuvědomoval, že jsem to řekl nahlas. Eren se na mě ve dveřích otočil s zářivým úsměvem.
,, Končím ve dvě." s těmi slovy se otočil a zavřel za sebou dveře. Po všech hodinách jsem nasedl do auta a jel se domů ještě trochu zkulturnit.
Před druhou jsem nasedl do auta a vydal se ke škole pro Erena, který už netrpělivě stepoval u brány školy.
,, Ahoj Levi." zazubil se na mě a zapnul si pás. Jen jsem kývl na pozdrav.
,, Říkal jsem si jestli by jsme mohli zajet ještě ke mě? Chtěl bych se převlíct a hodit si tam tašku." kývl jsem na souhlas a vydal se směr Erenův dům s menší Erenovou navigací. Zastavil jsem u jeho domu a než bych stačil říct švec Eren byl u domovních dveří. Zůstal jsem sedět v autě a vyčkával.
ČTEŠ
Let me feel it (Ereri/ Riren )
Romance,, Levi?" v očích se mu zračí nejistota a ještě něco, co nedokáži rozeznat. ,, Eren?" lehce přikývne a já na něj vytřeštím oči. ,, Jak to, že znáš mé jméno?" ,, Nevím. Připadá mi jako bych vás znal celý život... Jak to že znáte mé jméno?" podívá se...