🦇07.rész || Esti gála part 1🦇

133 4 0
                                    

Az első vendégek meg is érkeztek. Mi pedig még mindig az egyik lenti szobában voltunk.

- Nem akarok oda kimenni.

- Gyere már. - mondta Stephanie. - Itt az idő, hogy élvezd egy kicsit az életet. Plusz Damian el fogja dobni az agyát ha meglát téged.

- Nem ez a célom.

- Tudjuk. Na gyere élvezzük a bulit már ha lehet. - mondta Stephanie.

- Okés.

Ezután engem Stephanie kirángatott a szobából minket pedig Kate, Cassandra és Barbara követett. Nagyon sokan voltak. Sehol se látuk a fiúkat vagy Bruce-t.

- Hol a fénében vannak?

- Ki tudja. - mondta Cassandra.

- Ilyenek a férfiak. - mondta unottan Kate.

- Nem is ők lennének. - mondta Barbara.

- Hát nem. - mondta Stephanie.

- Akkor mit csináljunk?

- Sétáljuk körbe a a termet. - mondta Kate.

Majd sétálni kezdtünk az egyik irányba. Ahol valaki nekem jött. Történetesen egy vörös hajú fiú volt.

- Sajnálom.

- Semmi baj. Jól vagy?

- Igen. Bart Allen vagyok. Te ki vagy?

- Réka Snow.

- Te vagy az. - mondta meglepetten. - Hihetetlen, hogy nem ismertelek fel elsőre. Mondjuk furcsáltam is, hogy veled nem találkoztam akkor amikor a többiekkel.

- Miről beszélsz?

- Hát arról, hogy te a híres N.... - kezdte Bart de valaki befogta a száját.

- Meg vagytok csajok. - mondta vidáman Dick. - Mindenhol kerestünk titeket.

- Itt voltunk.

- Pár perc és megyünk is. Csak először beszélek Barttal.

Bólintott majd magukra hagytuk a Dick és Bart pársot.

Miután a lányok elmentek a két fiú mellől. Dick elengedte Bart száját.

- Bart Rékának ne mondj semmit. Nem tud arról, hogy kik vagyunk igazából.

- De ő is szerepel a történelemben a jövőben. Mint....

- Ne mond el! Kérlek őt ne keverd bele. Nem akarjuk, hogy baja essen a szüleit így is hamar elveszítette.

- Tudok róla, hogy mik történtek vele. Nem kell semmit mondanod. De a jövőben ő egy igazi hős. Sajnos tudom, hogy mik fognak még vele történni.

- Akkor tartsd meg magadnak. Na menjünk utánuk.

- Oké.

Majd Bart és Dick a lányok után mentek. De Bartnak máshol járt az agya. Azt hittem, hogy meghaltál Réka és azért nem találálkoztunk akkor az Igazság hegyen. De örülök, hogy élsz hatodik Batgirl avagy első Nightingale azaz jövendőbeli Réka Wayne. Hiszen hamarosan a Liga tagja leszel. Utána nem sokkal az Ifjú Ligába és a Tini Titánokba is bekerülsz és egyéb csapatokba.

- Hé, Bart jösz?

- Persze Réka. Találkoznod kell Barry Allennel.

- Itt van Barry is?

- Igen és néhány barátja is.

- Mutasd az utat.

- Bart legyél óvatos. Damiannel vigyázz.

Batman fiával a találkozás egy új kapcsolat kezdete ✓Where stories live. Discover now