🦇28.rész || Az idő múlik - A család gonoszabb tagjai🦇

99 4 0
                                    

Hihetetlenül gyorsan nőttek és fejlődtek a kicsik. A fejlődésük volt a legfeltűnőbb.

2024.01.17.
Négy hónaposak lettek a kicsik és a hátukról az oldalukra forgolódtak. Ügyesen fejlődtek.

2024.03.17.
Hat hónaposan már a hátukról a hasukra forgolódtak. De nagyon okos és ügyes gyerekek.

2024.06.17.
Amint kilenc hónaposak lettek elkezdődöt a baj mert már kuszni tudtak. Ebből történt az, hogy Jaosnnel folyton utánuk szaladgáltunk.

- Szerinted mikor kellene őket elvinni Bruce-hoz?

- Nem tudom. Hiszen az öreg még nem is látta őket személyesen de már kilenc hónaposak.

- Félek Bruce reakciójától.

- Bruce nagyon szeretné őket látni már személyesen. Babs mondta, hogy Bruce szemén mindig lehet látni, hogy szomorú ha lát egy képet a kicsikről.

- Szar alak vagyok.

- Nem vagy az. Csak véded a számodra fontosakat.

- Jay.

- Jó ember vagy. Várjunk még egy kicsit és majd elvisszük őket a Wayne kastélyba.

- Rendben. Szeretném, hogy lássák végre a család többi tagját.

Napok teltek. Majd egyszer csak kopogtak az ajtónkon. Jason azonnal a fegyveréhez nyúlt és ment az ajtó felé.

- Slade mit akarsz itt? - kérdi Jason.

- Jay engedbe a nagybátyámat. Slade nem fog bántani minket.

- Rea. Csak most tudtam eljutni ide hozzátok eddig a vadász emebreit öltem. De tudok mindenről.

- Értem. Gyere akkor nézd meg a kicsiket.

A nappaliban játszottak a szőnyegen Theo és Alexis figyelt rájuk. Ők amolyan nagyszülők voltak nekik.

- Slade régen volt már itt. - mondta Theo.

- Sok dolgom volt. De végre itt vagyok és maradok is pár napig.

- Ide bármikor jöhetsz hiszen ez a húgod és sógorod háza. A család tagja vagy te is.

- Tudom de nektek úgy biztonságosabb ha nem vagyok itt mindig. De azt megígérem, hogy néha eljövök.

- Azt el is várjuk. - mondta Theo.

- Slade a kisfiú Liam, a kislány Lily.

- Tiszta olyanok mint te.

- Szerintem az apjukra hasonlítanak.

- Sose fognak a démonkára.

- Jay serpenyő.

Jason felemelte a kezeit védekezőn. Slade pedig hangosan felnevetett.

- Le se tagadhatnád, hogy Aisha volt az édesanyád. - mondta Slade. - Ő is ijesztő tudott lenni ha felidegelték.

- Tapasztalatad? - kérdi Jason.

- Nem is egyszer. De attól imádtam a húgomat.

- Menj pihenj le nyugodtan. Mi itt leszünk a házban. Gondolom tudod merre van a szobád.

- Rendben és igen tudom.

Majd Slade otthagyott minket mivel ő rá most tényleg ráfér a pihenés. Slade-re se ismertünk annyira más volt a gyerekekkel. De örültem neki. Tudom, hogy anya is büszke lenne a bátyára ha láthatná.

Batman fiával a találkozás egy új kapcsolat kezdete ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang