🦇10.rész || Elrabol egy piszchopata bohóc🦇

131 5 0
                                    

2021.10.02.
Egy hónapja vagyok a Wayne kastélyba szinte mindent tudok róluk de ők is rólam. Ráadásul mindenkivel jól kijövök. Damiannel szinte össze vagyunk nőve. Dick az életvidám, Tim az okos és Jason pedig az idióta bátyó alak. Akkor Kate-tel, Barbarával, Cassie-vel és Stephanie-val jókat beszélgetünk és pizsama partikat is szoktunk tartani, olyanok mint a nővér alakok. Alfréd olyan mint egy nagymama, Bruce pedig olyan mint egy nagybácsi.

Az iskola unalmas. A diákok már megszokták, hogy általába Damiannel csak ketten vagyunk. Bár van egy-két lány akik színtiszta utálttal néznek rám. Azt is tudom, hogy valamit titkolnak Damianék majd elmondják ha akarják.

- Unatkozok Damian.

- Én is.

Igen éppen lyukas órában ültünk, mert a tanárnak dolga akadt. Merő véletlenség egész nap ez lesz sajnos.

- Szerintem vidd el valamelyik plasztikai babát egy menetre. - suttogtam neki. - Időnk az van bőven.

- Túl sok időt töltesz Todd-dal. - morogta Damian.

- Ne legyél már ilyen gonosz.

Meglöktem a vállát. Damian pedig elmosolyodott. A mosolyát is ritkán mutatja Dickék szerint. De amikor velem van mindig mosolyog.

- Utolsó két óra következik.

- Tudom de álmos vagyok.

- Én is.

- Tudod mit aludjunk.

- Biztos vagy benne? - kérdőn néztem Damianre.

- Igen.

Így történt, hogy a padra tettük a fejünket Damian pedig elaludt. Próbáltam én is de nem tudtam.

- Aludj kedves. - suttogta félálomba Damian.

- Nem tudok de te pihenj nyugodtan.

Damian néha kedvesnek vagy kedvesemnek hív de csak ha nagyon fáradt. Közelebb húzott magához a kezünket pedig összekulcsolta. Lassan engem is elnyomott az álom. De hallottam, ahogy Damian arabul beszélt valamit nekem. Sajnos nem értettem, hogy mit majd elaludtam.

Hangokat hallottam a padunk előtt. Vége lenne az órának? Kezdnek ismerősek lenni a hangok.

- Annyira aranyosak. - ez talán Dick.

- Ugye lefotóztad őket. - kérdi Tim azt hiszem.

- Persze. - mondja Dick.

- A démont jó lesz vele zsarolni. - ez minden bizonnyal Jason lesz.

Én pedig kezdtem magamhoz térni. De amint megmozdultam Damian is ébredezni kezdet.

- Bocsi.

- Nem a te hibád. Lassan felkeltem volna rájuk.

- Na most, hogy fent vagyok menjünk. - mondta vidáman Dick.

- Egyszer nyugtató adok neki. - motyogtam. - Tim ugye van kávéd?

- Igen. Sejtettem, hogy aludni fogtok ma. Szóval többet hoztam.

- Életmentő vagy.

- Tudom.

Majd Tim adott nekem egy termoszt, amibe a kávé volt. Erre szükségem volt most.

Batman fiával a találkozás egy új kapcsolat kezdete ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora