2023.06.24.
Damian és a csaj aki a Jessica névre hallgat, Damian szobájában voltak.- Damian gyere játszunk.
- Rendben. Mit akarsz?
- Csak feküdj le és bízd rám magad.
Jessica pedig elkezdte kényeztetni Damiant ott lent. Damian csak morogot.
- Bassz meg Damian de erősen. - suttogta Jessica.
- Rendben.
Damian a fiókjához nyúlt majd kivet egy óvszert amit felehelyezet magának.
- Damian muszáj a védelem? - kérdi Jessica.
- Igen. Még fiatalok vagyunk.
Majd eszébe jutott Réka akivel sose védekeztek. De az már a múlt. Jessicát sose szerette annyira mint Rékát. Majd belökte a teljes hosszát Jessicának, akinek nagyon is fájt.
- Damian lassabban. - mondta Jessica.
- Az nem játék erősen kérted. - és gyors tempóban kezdte el baszni a lányt.
A lány pedig csak síkitott. Fájt neki mert ő sose tapasztalta milyen is az igazi Damian az ágyban. Damian Jessicával sose élvezte a szeretkezést csak kihasználta őt. Egy órával később befejezték Jessica pedig alig bírt lábra állni.
Amikor Jessica haza indult az összes Wayne kastélyban lévő ember kárörvendően mosolygot. Tudták jól, hogy sose kellett volna ezt tennie egy olyan párral akik kiegészítették egymást.
- Látszik rajta, hogy csak apuci kicsi lánya. - mondta undorodva Stephanie. - Mikor még Reá volt együtt Damiannel sose láttuk így.
- Mondjuk amennyi fájdalmat megélt már Rea nem csoda, hogy egy ilyen menetet meg se érezene. Pedig aztán jöttek hangok néha szobájukból annó. - mondta Tim.
Pár nappa később Damian megtalálta a gyűrűt amit Rékának vett.
- El is felejtettem, hogy vettem Rékának egy eljegyzési gyűrűt.
Pár perc múlva Jessica tűnt fel Damian szobájában. Majd a nappaliba mentek.
- Damian nem kellett volna. - mondta Jessica mikor észrevette Damian kezében a gyűrűt. - A válaszom....
- Nem a tiéd. - mondta érzelemmentesen Damian. - Másé lett volna.
- Csak nem azé a szegény ribancé, aki itt élt veletek.
- Ő nem ribanc. Sose volt az. Nem is értem már, hogy miért szakítottunk vele.
- Miattam volt mindent megterveztem. Magamnak akartalak. És nem tetszett, hogy az a csitri megkapot téged.
- Hogy mi?
YOU ARE READING
Batman fiával a találkozás egy új kapcsolat kezdete ✓
FanfictionKezdés - 2020.04.15. Egyenlőre befejezés - 2020.12.22. Folytatás - 2021.08.15. Befejezés - 2021.11.07. Csúnya beszéd előfordulhat benne. Ez inkább egy Damian Wayne fanfiction lesz, de a többi Dc hős is fel fog tűnni. Nem követi a képregényeket. És...