Komolyan gondolták, hogy kiképeznek engem. Barbara és Tim hackelni tanított. Dick az akrobatikát tanította. Bruce a lopakodást és az összes liga tag gyengeségét megtanította nekem. Közösen tanítottak önvédelmre, fegyver és az egyéb felszerelések használatára. A reflexeimet és reagálási időmet, és az észjárásomat is fejlesztettük, hogy gyorsabb legyek. Ebből következik, hogy remek taktikus lettem. Egy újabb nap jobb ha elbújok. Ez meg is történt. A szellőzőbe bújtam el és ott közlekedtem halkan.
- Hol a fenébe van Réka? - kérdi Damian.
- Nem tudom. De lehet nem kellett volna megtanítaní neki a lopakodást. - mondta Jason.
Jobba ha leosonok a barlangba. Előbb-utóbb úgyis megtalálnak. Sikerült úgy közlekednem, hogy senkise halljon meg. Majd a barlangba kötöttem ki, ahol senki se volt. Mákom volt. Pár perc múlva Damian a barlangba jött. Amint meglátott döbbenten nézett én pedig intettem neki. El is rohant, gondolom szólni ment a többieknek. Ha nem tévedek ma vele kell edzenem. Nagy bajban leszek.
- Hogy a francba kerültél ide? Mert amikor először voltunk itt te nem voltál jelen. - mondta Dick.
- Pedig itt voltam arról nem tehetek, hogy nem láttatok.
Csak a szemöldöküket ráncolták majd vállát vontak. Én is így gondoltam. Majd mind a hős ruhájukba bújtak.
- Edzünk akkor én katanával leszek te pedig válasz. - mondta Damian.
- Bo-bot majd kiderül mennyire tudom jól használni.
- Rendben.
Damian rögtön rám támadot de kivédtem. Utána én támadta de kivédte. Nem sokkal később Dick is csatlakozott az eskrima botjaival így rá is figyelnem kellett. De Jason is csatlakozott a pisztolyaival. Ez nagyon nem ér. Majd Tim is kapcsolódot az ő bo-botjával. Bruce pedig puszta kézzel támadott rám. Nagyon nem jó öt az egy ellen. Talán ha valahogy a botom ketté törtne akkor kétszer jobban védekezhetnék, bár Dick a jobb eskrima használó. Nem fogom feladni.
- Azonosítva Superman 01, Flash 04, Wonder Woman 03.
- Batman nem gondol, hogy egy kicsit igazságtalan öt az egy ellen? - kérdi Superman.
Igen Bruce az egész ligát beavatta arról, hogy kiképeznek engem. A saját védelmem érdekében.
- Nem féltem őt. Van esze és megtudja oldani. Meg kell tanulnia megvédeni magát.
Gyerünk. Majd ellen támadtam. Először Jasont ütöttem ki, utána Timet. Maradt Bruce, Dick és Damian ők hárman nehezebb esett. Nem vártam sokáig Damiant is kiütöttem. Viszont nehezebb dolgom van mert Dick és Bruce megállíthatatlanok.
- Ó ez érdekes menet lesz. - mondta Jason.
- Az biztos. - mondta Flash.
Ez kicseszettül veszélyes de meg kell ezt csinálnom. Dick és Bruce két oldalról támadtak nekem. A botomat feldobtam majd leguggoltam és Bruce lábát kirúgtam ennek hála elesett. Sikerült a tervem Dick meglepődöt és megállt fél percre addigra már én is felálltam. A botom pedig a kezembe esett így védeni tudtam magam Dickkel szemben.
- Szép volt nem mindenkinek sikerült volna az akciód.
- Jó tanáraim voltak. - rátok vállat.
- Velem mit fogsz kezdeni? - kérdi Dick.
- Valamit biztos.
Dick nekem támadot de sikeresen hárítottam. Majd visszatámadtam sok ütést sikerült bevinnem.
- Hihetetlen. - mondta Wonder Woman. - Véletlenül nem Batgirlnek képzitek őt?
- Nem. Őt sose. Majd elődönti, hogy mi lesz. - mondta Bruce.
VOUS LISEZ
Batman fiával a találkozás egy új kapcsolat kezdete ✓
FanfictionKezdés - 2020.04.15. Egyenlőre befejezés - 2020.12.22. Folytatás - 2021.08.15. Befejezés - 2021.11.07. Csúnya beszéd előfordulhat benne. Ez inkább egy Damian Wayne fanfiction lesz, de a többi Dc hős is fel fog tűnni. Nem követi a képregényeket. És...