🦇24.rész || Terhes lettem - Szakítás🦇

108 4 0
                                    

2022.12.24.
A kastélyban csak Jason és én voltam. De hirtelen rosszul lettem és a mosdóba szaladtam ott pedig bele hánytam a vécébe.

- Mi történt? - kérdi Jason.

- Hirtelen rosszul lettem.

- Azonnal megyünk Thompkinshoz.

- Jay jól vagyok.

- Nem érdekel. Majd Leslie megmondja.

Így történt, hogy Jason oda telefonált Leslie Thompkinshoz aki fogadot is minket csak annyit kért, hogy hamar legyünk ott. Kemény húsz perc alatt a megfelelő helyre értünk.

- Jason nem is tudom mi lenne velem  nélkületek.

- Nem lennél az élők sorában valószínűleg. - mondta mosolyogva Jason.

- Ebben igazad lehet. - mondta a férfi, furán néztem rá. - Én Matthew Thorne vagyok Leslie barátja.

- Értem én Réka Snow vagyok.

Majd újra hányingerem lett.

- Mosdó merre van? - kérdem sápadtan.

Matthew egy irányba mutatott én pedig arra indultam. Tudtam, hogy Jason követett. Amint a fürdőszobába értem rögtön a WC kagyló felé vettem az irányt és minden kijött.

- Ez nem állapot. - mondta Jason.

- Ezt én is tudom. Ezért vagyunk itt. - morogtam.

- Az ne legyél durci.

Eközben Leslie és Matthew Thorne egymásra néztek. Ők már sejtették, hogy mi lehet a baj.

- Réka nem lehet, hogy terhes vagy? - kérdi Leslie.

- Nagybácsi leszek lehet. - mondta Jason.

- Mikor volt meg utoljára a női problémád?

- Múlt hónapban. Rég meg kellett volna jönnie.

- Csinálj teszteket és kiderül minden.

Fogalmam sincs, hogy Leslie honnan szerzett teszteket de mindet megcsináltam. Pár perc múlva annyira meglepődtem az eredményeken, hogy csak Leslie kopogása hozott vissza a valóságba.

- Jól vagy?

- Igen.

- Gyere ki akkor.

Így is tettem. Majd Leslie kezébe adtam a teszteket. Csak elmosolyodot. Mivel mind pozitív volt.

- Gyere mondjuk el Jasonnek

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

- Gyere mondjuk el Jasonnek.

- Rendben.

- Leslie ugye nincs komoly baj? - kérdi aggódóan Jason.

- Ez attól függ. Neki vagy neked?

- Persze, hogy neki.

Leslie odaata a teszteket Jasonnem de csak értetlenül nézett rájuk. Matthew ment oda mellé. Ő viszont tudta, hogy mit is jelent.

Batman fiával a találkozás egy új kapcsolat kezdete ✓Место, где живут истории. Откройте их для себя