🦇18.rész || Talia al Ghul🦇

128 5 0
                                    

Mi mind egy felhőkarcoló tetején álltunk.

- Mi bajod van velem Talia?

- Nem tetszik, hogy a fiam barátnője vagy.

- Szóval ezért nem akartátok, hogy talákozzak vele.

- Igen. - mondta Jason.

- Anyám hagyd őt békén.

- Fiam te ne szólj ebbe bele.

Talia pedig rám támadot de kikerültem. Damian már indult volna, hogy leállítása az anyját de Bruce nem engedte.

- Nem menj oda Robin.

- Nem fogom hagyni Batman, hogy az anyám megölje a barátnőmet mert neki nem tetszik.

- Nem lesz baja. - mondta Bruce. - Letudja győzni őt.

- Talia sokkal erősebb mint ő. - mondta Red Hood.

- Nem. Annak idején egy valaki tudta csak legyőzni Taliát és az Aisha volt az édesanyja.

Kézzel harcolt ellenem Talia de mindig védtem majd rátámadtam. Az ütéseimet nem mindig tudta kivédeni.

- Ismerős a mozgásod.

- Lehet ismerted a szüleimet is.

- Miért múlt idő?

- Mert halottak.

Egy utolsó csapást vittem be Taliának, aminek hála a földön feküdt. Kezet nyújtottam neki elfogadta így felsegítettem.

- Szeretném látni az arcodat Batgirl.

- Rendben. Bízom benned Talia hiszen a barátom anyja vagy.

A maszkomat lehúztam majd észrevettem Talia döbent arcát.

- Lehetetlen. - suttogta. - Ugyan úgy nézzel ki mind Aisha csak Teddy szemével.

- A szüleim voltak.

- Akkor tényleg te vagy az.

- Miért viselkedsz így anya?

- Réka Snow a neved igaz?

- Igen.

Talia elmosolyodott.

- Nem hittem volna, hogy újra látlak. Apámmal és a szüleiddel együtt találtuk ki a Réka nevet neked.

- Elmeséled?

- Persze.

÷Vissza emlékezések÷

Aisha és Teddy Snow Tibetben jártak viszont ahol néhány orgyilkos elvittek őket Ra's al Ghul elé ahol a lánya Talia al Ghul is ott volt mellette.

- Hol vagyunk Teddy?

- Nem tudom.

- Kik vagytok? - kérdi Ra's de a páros nem válaszolt.

- A kicsi. Ha valami baja esett én nem tudom mit csinálok. - pánikolt Aisha.

- Milyen kicsi? - kérdi Talia.

- Terhes vagyok....

- Talia al Ghul.

- Al Ghul úgy mint Ra's? - kérdi Teddy.

- Én vagyok az. - mondta Ra's. - De kevesen tudják, hogy ki vagyok.

- Mi nem akarunk rosszat. - mondta Teddy. - Csak sokat nyomoztunk maga után mert érdekesnek találtuk a témát. Na meg persze a Lázár-gödrök is érdekeltek minket de nem akartuk használni.

Batman fiával a találkozás egy új kapcsolat kezdete ✓حيث تعيش القصص. اكتشف الآن