🦇22.rész || Születési helyem kiderülése🦇

105 6 0
                                    

Majd lesz benne egy kisebb 🔞 karikás rész is.

============================================================

2022.12.10.
Sok küldetésre jártam főleg a Ligával. Nem lett bajom. Bruce-nak is rengeteget segítettem. Damian is sok küldetésre járt a Tini Titánokkal. Keveset találkoztunk. Kivételesen mind a Wayne kastélyban voltunk.

- Hol voltál akkor mikor megmentettél minket? - kérdi Jason.

- Nem fogom megmondani. Az én dolgom de itt voltam Gothambe.

- Mikor mész megint szeretnék én is menni. - mondta Alfréd.

- Nem tudom talán a hétvégén.

- Nem ér, hogy Alfréd tudja. - mondta duzzogva Jason.

- Nyomozd ki hiszen ki lettél tanítva. - mondtam vigyorogva.

- Nem ér semmit én azóta próbálom megkeresni azt a bizonyos helyet. - mondta unottan Tim.

- Én se találom. - mondta Bruce bosszúsan.

- Démon nem félsz, hogy megcsal téged?

- Todd én bízok a barátnőmbe. Szóval nem.

Annyira komikus volt, hogy csak mosolyogni lehetett rajtuk. Majd elővettem a laptopot és folytattam a keresést a szüleim menetrendje alapján. Semmi érdekes nem volt az utolsóig. Arkham Elmegyógyintézet, meglátogatni az ottani bűnözőket mert ők is emberek. Megnéztem az összes videót akkorról. Eltusolt dolgot is találtam.

A Snow házaspár látogatása

Mivel szentül hitték, hogy a bűnözők is érezenek. Mrs. Snow a kilencedik hónapban járt. Érdekes módon őket senki se próbálta megölni. Majd a társalgóba mentek ahol csak ők és Joker, Harley Quinn, Méregcsók, Kétarc, Rébusz, Pingvin, Madárijesztő és Gyilkos Crock is ott volt. Senki nem volt rajtuk kívül.

Viszont egyszer csak Mrs. Snownak beindult a szülés így az orvosiba siettek. Az orvos nem volt a közelbe mi pedig csak akkor tudtuk meg, hogy mi történik mikor odaértünk. A felsorolt bűnözők nem engedtek be minket az orvosiba. Nekik hála született meg a kicsi. Pontosítva Harley Quinn és Joker segítette a világra.

Meglepő dolog történt utána. A felsoroltak nem voltak gonoszok. Mert elvarázsolta őket a baba de minket is. Magyarán itt jött a világra az Arkham Elmegyógyintézetbe Réka Snow. De ez a védelmük érdekébe lett eltusolva.

Csak döbbenten néztem a lehajtott gépre. Szóval én ott születtem.

- El kell mennem.

- Mi a baj? - kérdi Bruce.

- Sajnálom de muszáj elmennem. Megprobálok vacsira hazaérni.

- Rendben. - mondta Bruce. - Viszont este csak ketten lesztek, te és Damian vigyázzatok a majd a kastélyra.

Bruce pedig kacsintott amit én és Damian értettünk.

- Vettem. Ha nem baj most megyek.

Csak bólintottak. Lementem a barlangba és a motoromra ültem. Két óra után elértem az Arkham kapuit. Minden gond nélkül beengedtek.

- A társalgóban kik vannak doktor?

- Joker, Harley Quinn, Méregcsók, Kétarc, Rébusz, Pingvin, Madárijesztő és
Gyilkos Crock.

- Velük akarok beszélni őrök nélkül.

- Nem is tudom. - mondta aggódóan a doki.

- Tudja doki a szüleim Aisha és Teddy Snow voltak. Egyedül én maradtam életben.

Batman fiával a találkozás egy új kapcsolat kezdete ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora