🦇25.rész || Kiderülnek a gyerekek neme🦇

112 5 0
                                    

Amint a házhoz értünk már kint vártak minket. Alexis azonnal a karjaiba zárt miután kiszálltam az autóból.

- Semmi baj. Mi itt vagyunk veled.

- Tudom. De akkor is fáj. - suttogtam. - Ráadásul a kicsiknek, hogy fogom elmondani?

- Kicsik? - kérdi Jason.

- Anyai megérzés.

- Ez ne gondolkodj még. Hiszen még meg se születettek. - mondta Alexis.

- Igazad van. Köszönöm Jay menj Barbarához nyugodtan.

- Nem hagylak egyedül ezt ő is tudja.

- De....

- Nincs semmi de. Írta, hogy már az egész Liga tudja a kriptoniak miatt mi a helyzet veled ők három szívdobogást hallotak mikor elhagytad a termet. Magyarul ikreket vársz valószínűleg. Démon nem tudja nyugi.

- Akkor jó. Viszont időnként muszáj, hogy elmenj a párodhoz.

- El fogok de az is biztos, hogy ideköltözök mert nem hagylak védelem nélkül titeket.

- Inkább nem is vitázok veled most.

- Megyek engedek neked egy kád meleg vizet Réka. - mondta Theo.

- Még nem kell.

- Rendben. - mondta Theo.

- Én pedig főzök addig neked egy teát.

- Köszönöm az jól esne.

- És persze Jasonnek is.

- Jason is megköszönte.

Fél óra múlva már a teát kortyolgattuk. Teljes mértékben lenyugodtam és Jason se volt már ideges.

- Viszont elég nehéz időszak következik a számunkra. - mondta Teho.

- Miért? - kérdi Jason.

- Mi már megéltünk egy terhes Wilson-Snow nőt. És nem volt annyira egyszerű a dolog mint hittük. Főleg a hangulat ingadozások miatt.

- Annyira rossz volt anya?

- Theo szegény lányra a szívbajt hozod. Nem volt olyat rossz csak sokszor volt hangulat ingadozása. De imádtuk azt az időt.

- Hát nekem még sok van addig.

- Szeretni fogod. Aisha is szerte. - mondta Alexis.

- Remélem igazatok van.

- Az lesz. - mondta Theo. - De most már mindenki mehet aludni.

Ezután mind aludni mentünk. Már alig vártam, hogy itt legyenek velem a kicsik de az még hosszú idő.

2023

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

2023.03.24.
Bruce azóta is kereste Réka és Jason nyomát de nem találta. Csak Barbarától tudtak meg mindent amit kellett. Mivel Jason se volt látható.

Batman fiával a találkozás egy új kapcsolat kezdete ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora