🦇05.rész || A Wayne kastély🦇

176 5 0
                                    

Annyira sötét van itt. Rossz és hideg szerintem ez a fekete tér. Bár mondjuk én világ életembe egyedül voltam. Ameddig nem találkoztam Damiannel. Magyarul fel kellene ébrednem de annyira nyugodt itt minden.

- Küzdj. - mondta egy női hang.

- Szükségük van rád. - mondta egy férfi hang.

- Kik vagytok?

- Nem vagyunk az ellenségeid. - mondta a női hang.

- Sose ártanánk neked. - mondta a férfi hang.

- Szóval ébredj!

Kiáltotta a két hang. Nem tudom hogy kik lehetnek te tudom, hogy bízhatok bennük. De nagy nehezen rávettem magam, hogy nyitogassam a szememet.

Először ami feltűnt az egy puha ágyba fekszek. Hogy kerülök én ide és hol is vagyok pontosan?

- Francba! - hirtelen felugrottam. - Az oldalamnak ez nem esett jól. Nézzünk körül.

Elsősorban kerestem magamnak egy fegyvert, ami egy vastag könyv volt.

- Végül is. - motyogtam és vállát vontam.

Majd óvatosan az ajtó felé indultam. Csak most legyen szerencsém kivételesen. Az ajtót kinyitva valamilyen folyosót láttam, ahol szintén szobák voltak. Oké menjünk. Rengeteg folyosón és termen mentem keresztül.

- Fura senki sincs itt.

- Talán nem kellene még felkelned és járkálnod. - mondta egy ismerős hang.

Reflexeimnek hála rögtön megfordultam és fejbe vágtam az illetőt és a földre esett.

- Baszki! Mekkorát tudsz ütni?

- Todd?

- Talált. Mi van veled törpe?

Megint fejbe vágtam. Sajnos ez reflex.

- Bassza meg! Kurva erőseket ütsz!

- Ne káromkodj!

Szintén fejbe vágtam de a könyv még mindig egyben van. Minden tiszteletem a könyvé.

- Bazd meg! Ha még egyszer megütsz nem tudom mit csinálok veled.

- Hol vagyok? Mit akartok tőlem?

- Nyugalom. Mindent elmagyarázunk ha a többiekkel leszünk. Mindenki téged keres mert nem voltál a szobában.

- Legközelebb az ablakon mászok ki. - motyogtam.

- Legalább tudom, hogy majd merre kereselek. - mondta vigyorogva. - Na gyere menjünk de kérem a könyvet.

- Azt nem adom. De megyek utánad.

- Nekem az is jó.

Na így történt, hogy Jasont követve mentünk a nappaliba, ahol ott volt Dick, Tim és Damian. Egy öregember és Bruce Wayne. Egy szőke lány, egy tolószékes és szemüveges vörös hajú lány, egy másik vörös hajú nő és egy fekete hajú nő. Két kutya is volt ott. Jó sokan vannak majd észrevettek minket. Damian pedig elém jött.

- Végre meg vagy. - mondta egy sóhajtás után. - Nem kellett volna még felkelned.

- Szerintem ha te is egy ismeretlen helyen lennél és valami véletlen folytán felkelnél ugyan úgy tennél mint én.

- Nem kell őt félteni. - mondta Jason. - Háromszor ütött le egy könyvvel.

- Kár, hogy nem láttam Todd. - mondta Damian.

Batman fiával a találkozás egy új kapcsolat kezdete ✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu