Selam ve iyi okumalar❤️
Artık karısı olan kadının elini tuttu Akgün. Ailesinin evine gelmişlerdi. Er ya da geç öğrenilecek birşeydi bu evlilik meselesi ve, Akgün kimseden duymalarını istemiyordu.
Büyük evin bahçe kapısı açıldı ve yardımcı Selime karşıladı karı kocayı. Selime'nin gözleri kocaman olmuştu. Kızın üstündeki sade gelinlik ve Akgün'ün damatlığı... El ele tutuşmaları...
"Akgün Bey..."
"İyi akşamlar Selime."
Kadının yol vermesiyle içeri girdiler. Akgün tuttuğu eli okşadı yavaşça. Nazlı'nın gerildiğini hissetmişti. Onu sakinleştirmeye ve güven vermeye çalışıyordu.
Nazlı'nın gözleri çekingenlikle evde dolaştı. Kocaman bahçesi vardı. Büyük fakat mülayim bir evdi. Bahçesindeki kocaman çiçekler, kazların içinde yüzdüğü havuz ve koca ağaçlar ona garip bir şekilde huzur vermişti.
Akgün karısının elini bırakmadan, salonun bahçe kapısından içeri girdi. Asıl şimdi başlıyordu olay ve Akgün Nazlı'yı inciteceklerinden korkuyordu.
Herkes içerde oturuyordu. Kahkahalar havalarda nam salıyordu. Babaannesi, babası, annesi, kardeşi, kuzenleri, halası ve Asya...
"İyi akşamlar herkese."
Herkesin gülen gözleri Akgün'e döndü, o gülen gözlerin donması ise saniyeleri almıştı.
Akgün kimseye konuşma fırsatı vermeden devam etti.
"Karım, Nazlı Abalıoğlu..."
Karım...
Herkes kalakalmıştı. Şaşkın ve şok dolu bakışlarını bu ikiliden çekemiyordu. Akgün'ün babaannesi Nevin Hanım konuştu ilk önce. Başındaki örtüyü düzeltti yaşlı kadın.
"Hayır getirdin inşAllah Akgün'üm..."
Yaşlı kadının gözleri Nazlı'da gezindi. Şaşkınlığını atmaya çalıştı. Akgün evlenmişmiydi?
"Hayır babaanne, hayır..."
Annesi Leyla Hanım hızla Asya'ya döndü. Asya Akgün'e çok aşıktı ve Leyla, Akgün-Asya ikilisini çok fazla istiyordu. Fakat oğlu bilinmedik, ne olduğu belirsiz bir kızı eve karım diye getirmişti.
Asya dolan gözlerini saklama ihtiyacı duymadan hızla ayaklandı ve karı kocanın yanına ilerledi.
Kızın dolan gözleri Akgün'ü hedef aldı. Kırgınca baktı ona. İtiraf edememişti ona olan aşkını fakat Akgün'ün bunu bildiğini her zaman hissetmişti. Anlamamazlıktan gelmiş, Asya'yı görmemiş gibi davramıştı hep.
"Nasıl yaparsın bunu?!"
Asya'nın sesiyle gözlerini yerden kaldırdı Nazlı ve kıza baktı.
Kırgın ve bitmiş bakıyordu. Sanki birşeylerini kaybetmiş gibi.
Akgün sinirli bir nefes aldı.
"Ne yapmışım Asya? Evlenmişim gördüğün gibi ve gayette yapmışım. Çok zor olmadı imza attık, işte böyle yaptım!"
Asya'nın onu sorgulaması germişti. Hangi akla hizmet sorgulayabilirdi Akgün'ü?
"Oğlum neler oluyor? Otur konuşalım. Herşey nasıl gelişti, ne oldu anlat bize.."
Babası Yavuz Bey'in sözlerine hızla karşılık verdi. Bu sırada Nazlı'nın elini baş parmağıyla okşamaya başladı.
"Birşey olduğu yok babam, konuşulacak ve anlatılacak bir olayda yok. Nazlı benim karım! Artık burada bu çatı altında beraberiz." nefes aldı ve gözleri herkesin üstünde gezindi. En çokta annesi ve Asya'nın üzerinde ve konuşmaya devam etti. "Karımın üzüldüğünü, kırıldığını, sıkıldığını veyahut bir sorun yaşadığını görürsem, hepinizin kalbini kırarım."
Nazlı'ya döndü ve beyaz teninde parıldayan ela gözlerine baktı. Gözlerine bakarak konuşmaya devam etti. "Şimdi kimse birşey sormasın, yarın bol bol sohbet ederiz."
Nazlı'yı çekip gidecekken, annesinin çileden çıkmış sesini duydu.
"Ailene ne olduğu belirsiz bir kız için emir yağdırıyorsun öylemi Akgün Bey?! Karım diye koluna taktığın, yanında korkuluk gibi duran-"
Akgün duyduğu kelimelerle sinirlerine hakim olamadı. Sinirden gerilen yüz hatları, patlamaya hazır bomba gibi duruyordu. Nazlı'nın elini bıraktı ve hızla annesine doğru yürüdü.
"Laflarına dikkat edeceksin anne! Ben karıma saygı gösterilecek diyorum ama emirse emir..." kadının gözlerinin içine odaklandı ve uzunca baktı. "Karımı üzen, karşısında beni bulacak. Buda böyle biline!"
Nazlı ezildiğini hissetti yüreğinin... Akgün'ün yanında korkuluk gibimi duruyordu sahiden? Heybeti ve yakışıklılığıyla göz parlatan adamın yanında böyle gözüktüğü için üzüldü nedensizce... Alışıktı hakaretlere, kötü kelimelere, baskıya fakat bu da çok ağrına gitmişti.
Akgün karısına döndü ve Nazlı'nın kırıldığını anladı. Onu kırmamak, üzmemek için elinden geleni yapacaktı fakat daha gelir gelmez böyle olması, Nazlı'yı boynu bükük görmem kalbine dokunmuştu. Küçük bir kız çocuğu gibi duruyordu karşısında...
İlerledi ve Nazlı'nın elini avuçlarına aldı. Kimseye birşey demeden merdivenlerden yukarı çıkarak, Nazlı'nın sessizliğiyle odasına girdiler.
&
Kısa ama dayanamadım yayınlayayım dedim...
Aile Nazlı'yı nasıl karşıladı sizce?
Akgün'ün Nazlı'yı bebeği gibi koruması❤️
Yıldıza basmayı unutma ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşi Görmek
Romance"Teşekkür ederim, her şey için. Dünyayı, hayatımda olduğun her an daha yaşanabilir kıldığın ve güneşi ucundan bile olsa görmemi sağladığın için, çok teşekkür ederim." "Bu hikaye; dünyada sesini duyuramayan, sözlü veya fiziksel tacize maruz kalan, ps...