_ ត្រកូល ចន ជាម៉ាហ្វៀដែលរកស៊ីផ្លូវងងឹតមិនថាស្រប់ច្បាប់ឬខុសច្បាប់ក៏ដោយ ពួកគេមានអំណាចធំនឹងភាគហ៊ុនធំៗនៅក្នុងដៃ តែសត្រូវក៏មានមិនតិចនោះដែរ ។ Jung Jehan ( ជុង ជេហាន ) ដែលជាក្មួយសាច់ឆ្ងាយរបស់លោក ចន ក៏ជាម៉ាហ្វៀម្នាក់ដែលហើយថែមទាំងជាសមាជិកក្នុងគ្រួសារចនទៀតផង , រហូតលោក ចន ( Jeon jungsin ) បានជួបនឹង កញ្ញា ណា មេយ៌អ៊ុន ( Na Mayeun ) ដែលជាមនុស្សស្រីដំបូងដែលគាត់ស្រលាញ់នឹងបានរៀបការជាមួយនាង ។ បន្ទាប់ពីរៀបការអស់រយៈពេលប៉ុន្មានខែ អ្នកស្រី ចន ក៏បានពរពោះកូនដំបូងនោះជា Jungkook នេះឯង ។ លោកចន ស្រឡាញ់កូនប្រុសគាត់ណាស់ព្រោះទាំងមុខមាត់នឹងអតចរិតគឺកាត់ទៅគាត់ទាំងស្រុង មុឺងម៉ាត់ ស្តាប់ហេតុផល រឹងពឹង ក្លាហាន ..... , នៅពេល ជុងហ្គុក បានអាយុ 10 ឆ្នាំក៏មានរឿងកើតឡើងមិនឈប់ លោកចន បានចាកចេញពីផ្ទះជាង 1 ខែឯណោះដោយអះអាងថាគាត់ទៅចាត់ការរឿងខ្លះ ខណៈពេលដែលអ្នកស្រីចន កំពុងពរពោះកូនទីពីរ នោះជា Jimin នេះឯង ។ ពេលដែលលោកចន មិននៅ ជុងហ្គុកមើលថែម៉ាក់របស់គេដឹតដល់ខ្លាំងណាស់ គ្រាន់តែគេមិនចេះលេងសើចគឺឈាមត្រជាក់ណាស់ក្មេងម្នាក់នឹង តែកក់ក្តៅ ជុងហ្គុកជាមនុស្សដែលមិនបញ្ចេញអារម្មណ៍ឱ្យអ្នកណាងាយនឹងបានដឹងឡើយ សូម្បីអ្នកស្រីចន សឹងតែមិនដឹងពីចិត្តកូនប្រុសផង ។ រយៈពេលដែលលោក ចន មិននៅនាយជេហានស្រាប់តែមានគំនិតក្បត់ក្រោយបានដំណឹងពីលោកតាធំរបស់ជុងហ្គុកថានឹងប្រគល់គ្រប់យ៉ាងទៅឱ្យjk ជាហេតុដែលឱ្យនាយជេហានកើតក្តីច្រណែនក្តៅក្រហាយដែលគ្រប់យ៉ាងមិនបានទៅលើគេទៅវិញ , គេបានមករកម្តាយកូនដែលនៅផ្ទះថែមទាំងវាយធ្វើបាបជុងហ្គុកទៀតផង តែជុងហ្គុកមានឈាមជាម៉ាហ្វៀគេមិចនឹងទន់ខ្សោយទៅ ? ក៏បានតបតទៅវិញ ពីថ្ងៃនោះមកជុងហ្គុកសឹងតែក្លាយជាមនុស្សមួយផ្សេងទៀតទៅហើយ គេកាន់តែតឹងរឹង ។ មួយខែកន្លងផុតលោកចន បានត្រឡប់មកវិញតែគាត់បានបាក់ដៃមួយចំហៀងទៅហើយគ្រាន់តែមើលក៏ដឹងថាមានរឿងអីបាត់ទៅហើយ ។ ជុងហ្គុកបានរៀបរាប់គ្រប់យ៉ាងប្រាប់ទៅលោកចន គាត់ក៏កើតក្តីខឹងជាខ្លាំង ទីបំផុតពូនឹងក្មួយក៏ក្លាយជាសត្រូវនឹងគ្នាឱ្យទាល់តែបាន ។ បីខែកន្លងផុតពោះអ្នកស្រីចនកាន់តែធំរហូតចាំដល់ថ្ងៃសម្រាល ពេលកើតបានហើយក៏ជាកូនប្រុស លោកចន សែនសប្បាយចិត្តដែលកូនគាត់កើតមកមិនមានស្រីព្រោះអ្វី ? គាត់ជាម៉ាហ្វៀនឹងសត្រូវជុំទិសគ្រោះថ្នាក់់ក៏ច្រើនបើស្រីនោះនាងងាយនឹងគ្រោះថ្នាក់តែជាប្រុសអាចនឹងការពារខ្លួនបានខ្លះ ។ អស់មួយរយៈពេល លោកតាធំក៏បានចែកឋានពីព្រោះជំងឺចាស់ជរា ហើយទ្រព្យសម្បត្តិក៏បានទៅលើ ជុងហ្គុកពិតមែន ។ បន្ទាប់ពី ជីមីន ( Jeon jimin ) អាយុបាន 7 ឆ្នាំលោកចន បានស្លាប់ដោយសារតែនាយជេហាននេះឯង ដោយក្តីខឹងគុំគួនបានជាកើតដល់ថ្នាក់ប្រយុទ្ធសម្លាប់គ្នា លោកចន បាក់ដៃមួយជំហៀងធ្វើអ្វីមិនចង់កើតគាត់ក៏បានភ្លាត់ស្នៀតត្រូវគ្រាប់កាំភ្លើងរបស់នាយជេហាន ខណៈពេលដែលបញ្ជូនប្រពន្ធកូនមកអង់គ្លេសព្រោះគាត់បានដឹងមុនទៅហើយថានឹងមានរឿងនេះកើតឡើង ក្រោយលោកចន ស្លាប់ jk ត្រូវរ៉ាប់រងទាំងអស់ជំនួសឪពុកខ្លួនគេស្បត់ថានឹងសងសឹកឱ្យបាន មុនពេលលោកចនស្លាប់នាយជេហានក៏បានបាត់ខ្លួន......
YOU ARE READING
ទណ្ឌកម្មស្នេហ៍ម៉ាហ្វៀ + រដូវកាលទី 2
Fanfictionមិនមែនស្រឡាញ់តែគឺត្រូវការ អ្វីដែលបាត់បង់ទៅហើយតែវានៅតែជាកម្មសិទ្ធិរបស់ចន ជុងហ្គុក !! ដដែលរង់ចាំណាជាមនុស្សរបស់យើងហើយក៏ជាប្រដាប់លេងរបស់យើងដូចគ្នា ជីវិតឯងនៅតែមិនផុតពីរង្វង់ដៃយើងដដែល គីម ថេហ្យុង !! ចន ជុងគុក × គីម ថេយ៉ុង ចន ជីមីន × មីន យ៉ុនហ្គី By :...