0.7

823 41 19
                                    

Merhaba yb geldi skdkcnfns iyi akşamlar seviliyorsunuz <3

Keyifli okumalar ♡

multideki müziği dinleyebilirsiniz.

***

Ben çok saf biriyim. Bana ne yapılırsa yapılsın karşımdakine kin duyamazdım. Bir süre konuşmaz fakat daha sonra kafamın içinde onu aklamak için çok çabalardım.

Ve affederdim.

İşte ben bu yüzden safım.

Karşımdaki adam beni aldatmıştı. Gözlerimin içine bakarak yapmıştı hem de bunu.

Bir arkadaşım vardı. Çocuk onu hiç sevmediğini söyleyerek ayrılmıştı ondan. O ise tek bir soruyu soruyordu bize ağlayarak.

'Gözler yalan söyler mi?'

Çoğu kisiden duyduğumuz 'gözler kalbin aynasıdır' diye bir tabir var. O arkadaşım gözlerinde sevgi ve de şefkati gördüğünü söylerken ağzının tam tersini söylemesi yüzüne soruyordu bu soruyu.

Gözlerine baktım Erdem'in. Gözümün içine baka baka bunu bana nasıl yaptın der gibi. O ise yüzünde ufak bir tebessümle izliyordu beni.

Gözlerinde özlem sezmem neye işaretti?

Yine üzülen sen olursun yapma.

Kalbimin değişen ritmine ne demeli?

Mal demeli.

Fulya Aksoy kendine gel ve onu it!

Gözlerimi hızla kaçırıp ellerimi ellerinij esaretinden kurtardım. Bunu o kadar hızlı yapmıştım ki o bile şaşkındı.

"Ne diyorsun sen kafayı mı yedin?" Diye sinirle söyledim.

"Tekrar denesek olmaz mı?"

"Yetersiz bakiye dediği hâlde tekrar deneyen güldür güldürdeki adam mıyız lan biz?" Dediğime tuhaf bir bakış atsa da pes etmeyip bana doğru bir adım attı. Anında geri adım attım.

"Neden peki?" Bu soruya kahkaha atmıştım. Sıfır şaka baya büyük sesli kahkaha atmıştım.

"Sen beni aldattın ve gelmiş tekrar deneyelim mi diyorsun?" Gülüşlerimin arasından demiştim bunu. O ise ileriye adımlar atarken ben geriye gidiyordum.

Sonunda da sırtım duvara değsin sonra da Aşk Mantık İntikam'daki Esra'nın rüyasını yaşarız falan.

Buna hazır değilim olmaz.

"Ben aldatmadım sadece-"

"Sadece?" Dedim tek kaşımı kaldırıp havalı olduğumu düşünürek. Saçımın önündeki bir tutamı alıp elinde öylesine doladı.

Buna izin verme Fulya.

"Çek elini." Önce elini ittirip saçımı özgürlüğe kavuşturdum daha sonra da yakınımdaki bedenini.

"Sen ne sanıyorsun ki? Fulya saftır affeder ne yaparsam yapayım falan mı?"

"Hayır ama hâlâ beni seviyorsun Fulya." Derince bir nefes aldım.

"Hayır Erdem aksine senden nefret ediyorum. O gün seni o kızla gördüm ya bittin sen benim için." Bunu gözlerinin içine bakarak söylemem daha etkili olmuştu.

O ise uzunca baktı ve kafasını olumsuzca sallayıp erkekler lavabosuna gitti. Koridorda durmayıp bende mutfağa geçtim.

"Tatlıları verdim bitti kurtulduk. " Arzu seslice nefes verip minderlere attı kendini.

Sarı Krizantem / Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin