0.5

946 42 26
                                    

Merhaba okurcanlar<3 yb geldiii ddogrlgks hep Okyanus Karası'na yoğunlaştığımdan hep taslaktaki bölümleri atıyorum ama taslakta bölüm bitti...

Seviliyorsunuz<3

___

Gözlerimi alarmın sesiyle açtığımda çalan alarmı susturup yatakta birkaç dakika sefa sürdükten sonra kalkmış elimi yüzümü yıkayıp kendime gelmiştim. Dün o yorgunlukla fazla dayanamayıp kahvem bittikten sonra uyumuştum. Fakat hâlâ kendini belli eden baş ağrısı ile asabileşip mutfağa geçip bir sandiviç hazırladım. Bir yandan sandivicimi yerken diğer yandan elimde telefonum sosyal medyada geziyordum.

Yks'ye girenlerin twitlerini okurken ne kadar yaşlandığımı bir kez daha anlamıştım.

Bilmem kaç yıl önce de ben böyle ağlayarak twit atıyordum. Çünkü kötü geçmişti.

Yaşlanıyorsun Fulya Aksoy.

Yo ne münasebet?

Göz altların çıkacak, gıdın belirginleşecek ve senin tipin kayacak.

Aynen cnm aynen.

Biraz daha twit okumuş whatsappdan gelen mesajlara cevap vermiştim. Biten sandivicim ile bir ağrı kesici içmiş üzerimdeki pijamamı çıkarıp mavi çiçekli bir elbisemi giymiştim. Saçlarımı düzleştirip yandan örmüş hafif de makyaj yapmıştım.

Evden çıkmadan da Leydi'ye mamasını vermiştim. Hem okuyor hem de işte çalışıyordum. Fazla lüks olmasa da bir restuarantta garsondum. Almina, Ekin, Cansu ve Arzu da benimle aynı yerde çalışıyordu. Onur ve Çınar ise kuzenlerdi. Babalarının ortak şirketleri vardı orada yardıma gidiyorlardı.

Fakirliğin gözü kör olsun.

Beyaz sporlarımı giyip evden çıkmış ilerideki durağa geçip otobüsü beklemiştim. Çok beklemeden gelmiş ve arka pencere kenarı koltuğa oturmuştum. Kulaklıklarımı çıkarıp müzik açıp akan yolu seyrediyordum.

Bazen bana gelir, gider seni dert etmeler
Seni rüyalarımda hapsetmeler
Yıldızların hırsızları mı var?
Tutamam, tutamam, hep yeni bir gün doğar

Başka bi' evrende, en güzel hâlinle
Sen hayata karış, ben daha da biteceğim
Kırgınım kendime, üşüyorum gölgende
Henüz bilmesen de belki bir gün gideceğim

Hiç gerek yok daha fazlasına
Zamanı tutmaya, fezaya uçmaya
Geride kaldılar (geride kaldılar), geride kaldı o günler
Sen varken taptığım kasvetli şehirler

Başka bi' evrende, en güzel hâlinle
Sen hayata karış, ben daha da biteceğim
Kırgınım kendime, üşüyorum gölgende
Henüz bilmesen de belki bir gün gideceğim.

Gözlerimi kapatmış şarkıya odaklanmıştım. Birkaç kez başa sarmıştım. Gözlerimi açtığımda ineceğim durağa yakınlaştığımı fark edince oturuşumu düzeltip kulaklıkları çıkardım. Bir süre sonra inmiş restuaranta doğru yürüyordum. Telefonum çaldığında pantolonumun arka cebinden çıkardım.

"Noldu?" Arayan Almina'ydı.

"Neredesin?" Nefes nefeseydi sesi ama kötüye yormadım.

"3-4 dakikaya geliyorum sen?"

"Kapıdayım. Geç kalacağımı düşünüp otobüsten iner inmez koştum." Bende adımlarımı hızlandırdım ve kapıdaki Almina'yı gördüm.

Sarı Krizantem / Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin