Merhaba okurcanlarımm <3 Okyanus Karası'nın final olmasına birkaç bölüm olduğu için burayı biraz boşladım ama çok üzgünüm :
Final olduğunda burada birlikte ağlarız dimi :"))
3 bölüm atacağım demiştim. Taslakta bölüm yok bu yüzden yazdıkça atacağım sjdjdjshs
Başlıyoruz :*
______
Çınar'ın dedikleri akıl sağlığıma zararlıydı. Bu aralar neden ona karşı böyleydim, neden en ufak hareketi kalbimde deprem etkisi yaşatıyordu bilmiyordum.
Ya da biliyor, bunu dile getirmekten korkuyordum.
Alo akıl sağlığım mı? Ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde boş bir odanız var mı?
Gözlerimi ondan çekmiştim. Ortamda zaten onun koyduğu son noktadan sonra sohbet olmamıştı. Mutfakta sadece pişen menemenin sesi duyuluyordu.
Ha bir de çay.
Sizin de aklınıza çay diyince RTE geliyor değil mi? Karadeniz bölgesinde insanlara çay atmak da ne bileyim.
Biraz şovdu bence.
"Ben geldim!" Onur'un sesiyle düşüncelerimden uzaklaşıp kendimi silkeledim. Bu aralar fazla düşünceliydim.
Almina onu karşılamaya giderken ben masada göz gezdirdim. Çatal eksik olduğunu görünce çatal alıp onları koyarken içeriye girdiler.
Gördüğüm simit ile gözlerimden kalp çıkıyordu.
Yes simite aşığım but sadece kahvaltıda and sıcak olacak.
Sizi A1 ingilizcem ile selamlıyorum dostlarım
"Bakma öyle aşık aşık sevdiğini bildiğimden aldım." Beş saniye falan duygu dolu bakıp biraz övmekten zarar gelmez diyerek başladım konuşmaya.
"Ya sen benim canım mısın? Daha önce söylemiş miydim en sevdiğim enişte aday adayı olduğunu?" Gözleri 'aday adayı' dedikten sonra sinirle kısılmıştı.
"Senin tek enişten benim Fulya ve hayır aday adayı değilim. Direkt kızı alıyorum ben." Ben bu odunsu diyişine göz devirip gülerken Almina aşk dolu bakıyordu.
Buradan Almina'nın wattpad bad boy kitapları okuyan bir okuyucu olduğunu çıkarıyoruz.
"Menemen hazır." Çınar'ın hazırlayıp masaya koyduğu menemene de aşkla bakarken herkes bu halime alışık olduğu için göz devirmişti.
"Ben ellerimi yıkayıp geliyorum." Onur mutfaktan çıkıp giderken hepimiz oturmuştuk. Almina çayları doldururken ben tabağımı dolduruyordum.
"Bu kızın bu kadar yemek yiyip kilo almaması sizce de haksızlık değil mi?" Almina 'nın kıskanç bakışlarına öpücük atıp omuz silktim.
"Ağlama bebeğim elbet bir gün sende benim gibi olursun." Bu dediğime sinirle bakarken ben çayıma şeker atıp bilerek höpürdeterek içtim.
"Yapma şunu." Çınar'ın verdiği tepkiye ifaden bir kez daha öyle içtim.
"Yapma dedim ama." İnsanları sinirlendirmek bir hobi oldu arkadaşlar. Günlük rutin halinde üç öğün insanları sinirlendiriyordum.
"Ama yapasım geliyor?" Sabır dilercesine havaya bakıp dua etti. Ne dediğini bilmesem de 'amin' diyip sevimlice gülümsedim. Gözleri gülüşüme takıldığında ise yavaşça gülümsemeyi kesip bakışlarımı çekmiştim.
Onur da gelip oturduğunda çok şükür kahvaltıya başlamıştık.
****
"Fulya hadi artık!" Çınar'ın sinirli sesine göz devirdim.
Ne var on beş dakika beklettiysem?
"Geliyorum tamam!" Diyerek bağırdım.
"Az önce de geliyordun!" Diye hönkürdüğünde yanıtsız bırakıp son rujumu sürüp üzerimi süzdüm.
Sarı bir elbise giymiştim. Belimde kahverengi bir kemer vardı. Beyaz sporlarım, düzleştirip at kuyruğu yaptığım saçım ile on numara beş yıldızdım.
Aynadaki halime öpücük atıp çantamı elime aldım ve tekrar bağırmasına izin vermeden aşağıya indim.
Bu arada bugün pazardı.
Ve biz pikniğe gidecektik.
Almina ve Onur bize liste vermişlerdi. Onlar ise diğer işlerle uğraşacaklardı.
"Bir daha seslendiğimde gelmeseydin odaya girecektim artık kaç dakikadır bekliyorum seni!" Diye sinirle söylendiğinde merdivenden inip yanına ilerledim.
"Geldim işte ne bağırıyorsun ya?" Bana dönüp ilk birkaç dakika süzmüştü.
"Neyse beklediğime değmiş hadi gidelim." Diyerek kolumdan tutup önce kapıyı kilitleyip, sonra dışarı çıkmış arabaya geçmiştik.
"Yok mu bir market maceramız?" Diye heyecanla sorduğumda gözlerinde hafif bir korku geçti ama çabucak söndü. Gülerek cevap verdi.
"Bilmem var mı?"
"Var tabi. Çok eğleneceğiz." Araç hareket ederken tek isteğim sağ salim dönebilmekti.
____
Bölüm sonu.
Texting olduğu için bölümler kısa arkadaşlar istesem diğer kurgum gibi uzun uzun yazarım ama sıkılırsınız :)))
Diğer bölüm piknik sahnesi ve sonraki bölüm instagram olacak
Hoşçakalınnn <3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı Krizantem / Yarı Texting
RomansaErdemsiz Erdem: Sweetim sende mi kalmış? Fulya: senin sweetinin bende ne işi var? Erdemsiz Erdem: bir kere ya bir kere soruya soruyla cevap verme Erdemsiz Erdem: delirecem nasıl dayandım bunca ay! Fulya: ay özür dilerim beyefendi bir daha olmaz Fuly...