Merhaba okurcanlarımmmm nasılız? Ben iyi gibiyim ama değilim de :( hem okul sınavları hem yks hem de biten kitabıma olan hüznüm ile iyice bitik haldeyim. Uzun zamandır bölüm gelmemesi de bu yüzden...
Sahalara geri dönüyoruz bu bölüm sadece başlangıç gibimsi <3
Keyifli okumalarr☆
_________
"Hayır o değil bak diğeri olacak!" Yine kendi bildiğini yapması ile sinirle alnımı ovaladım.
Size bir tavsiye; asla Çınar ile markete gitmeyin.
"Ama bu daha güzel." Diyerek üzerini çizdi.
Biz istiyor yeşil üzüm, o alıyor kuru üzüm.
"Güzel de diğerini niye almıyoruz?"
"Çünkü bu daha sağlıklı. Kan yapar ye, ye." Haklılığı ile sinirlenmiş olsam da edecek laf bulamadım. Etrafa umutsuz vaka bu der gibi bakışlar atıp içecek reyonuna girdim.
Kola, evet.
Meyve suyu, mümkünse şeftalili.
İce tea, kesinlikle al.
Soğuk kahve, al dursun kenarda.
Tek tek hepsini sepete ekleyip tüm listeyi başarılı bir biçimde - tabi birkaç farklılık- ile bitirmiştik. Kasaya sürüp sırada beklemeye koyulduğumda Çınar elinde üç beş cips paketiyle gelip onları da ekledi.
Az önce sağlıklı beslen diyen çocuk yaptı bunu.
"Ne kadar sağlıklı şeyler bunlar!" Diyerek tiye aldığımda bana ayıplar şekilde baktı. O sırada sıra bize gelmiş kasiyer yiyecekleri okutuyordu.
"Çok sağlıklı beslenirim bilirsin." Sadece gülmüştüm. Bir şey desem arkadaki teyze bizi yiyecekti çünkü.
"Poşet ister misiniz?" Ne kadar istemesem de evet diyerek verdiği poşetlere doldurmaya başlamıştım.
Bu devirde poşet bile paralı.
"Yine bekleriz." Bir şey demeden marketten çıkmıştık. Çünkü bir daha gelmeyecektim.
Bagaja hepsini yerleştirip arabaya bindik ve yola çıktık. Bu zaman diliminde onunla çok konuşmamıştık. Sadece şarkı sesi duyulmuştu arabada.
"Sen ve ben niye hep böyleyiz?
Bu kavuşmama haline bir son verir miyiz?"Gözlerim ona saliselik dönmüş fakat onun da bana baktığını görünce hemen bakışlarımı dışarıya çevirmiştim.
Kalbim susar mısın? Bizi duymasın.
"Bir gülüş atsan manzarasında
Sabaha karşı ucuz bir şarap içer miyiz?""Şarap almadık değil mi?" Dedikleriyle bakışlarım yeniden onu buldu. Bu neydi şimdi? Bana bir ima mıydı bu ya da yürüyor muydu?
"Hayır almadık." Sesim titremişti ve kısık çıkmıştı.
Nasıl tek bir sözle böyle olurdu bu mahalle kekosu kız?
"Tüh" Bir şey dememiş, diyememiştim.
"Bekledim, inan hep bekledim
Yaşanmamış o anlarımızı özledim"Geriye doğru yaslanıp koltukta iyice rahat oturduğumda gözlerimi kapatıp tamamen şarkıya odaklandım. Çok uykum vardı.
"Artık ordular, okyanuslar seni benden alamazlar sanırdım ama
Bana dedin ki...Başka bi' gün gel , başka bi gün gel
Böylesi güzel , böylesi güzel
Başka bi' gün sev , başka bi gün sev
Dönersem eğer , dönersem eğer..."Gözlerim uykuya direnirken bilincim yavaş yavaş kapanıyordu. Şarkı bitmişti. Araç hareketine devam ederken son bir ses duydum uykuya dalmadan önce yarım yamalak.
"Başka bir gün sev ben her zaman dönerim."
____
Bölüm sonu.
Biliyorum çok kısa oldu ama hemen atmak istedim. Yetişirse yarın bir tane daha gelir <3
Hoşçakalınnnn ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı Krizantem / Yarı Texting
RomansaErdemsiz Erdem: Sweetim sende mi kalmış? Fulya: senin sweetinin bende ne işi var? Erdemsiz Erdem: bir kere ya bir kere soruya soruyla cevap verme Erdemsiz Erdem: delirecem nasıl dayandım bunca ay! Fulya: ay özür dilerim beyefendi bir daha olmaz Fuly...