Alhamdulliah semua dah selesai . Sekarang ni kita tunggu keadaan Nadia je . Semoga dia cepat sembuh' ujar Anggun
Luth menatap wajah isterinya itu .
'Why are you look at me haaaa'?
'Sayang im really really lucky to have you . Thankyou sayang . I really love you so much' lalu dia memeluk erat isterinya itu'
Luth bersyukur kerana dianugerahkan seorang isteri yang baik hati dan sangat menghormati orang .
Walaupun Nadia dah cuba untuk buat macam macam pada isterinya, tapi dia sanggup untuk menolong Nadia juga .
'Sayang kenapa sayang tak bagi tahu abang, yang Nadia selalu jumpa sayang'?
'Dia bukan buat apa apa pun just datang bagi warning je. Hari hari dia cakap benda yang sama je .Takkan la itu pun nak bagitahu abang'
'Dia cakap apa '?
'Alaa biasala abang. Perempuan kalau dia sayang kat seseorang dia sanggup buat apa je . Dia cakap kat sayang dia sanggup buat apa je untuk dia dapatkan abang balik'
'Sebab tu dia sanggup buat sayang accident. Abang tak akan lupa tentang kejadian tu.
'Alaaa benda dah lepaskan, takyah la ingat'
'Sayang after this tolong la jangan terlalu baik sangat dengan orang macam tu . Maksud abang, manusia ni rambut sama hitam tapi hati lain lain . Please be carefull after this. Okay'?
'Ye abanggggg'
...... ....
Anggun merasakan badannya sangat lemah beberapa hari ini . Selalu saja mual mual dan tak sedap badan .
'Sayang jom kita pegi klinik nak? Abang tengok sayang macam teruk jee lately ni '? *sambil memicit kepala Anggun
'Sokey abang, sikit je ni, nanti okey laa'?
'Yelaaa abang risau ka tengok sayang macam ni'
'Okey je ni . Nanti la sayang pegi klinik'
...... ...Keesokan harinya Anggun bercadang untuk pergi klinik sendiri .
Hanya Allah sahaja yang tahu betapa seronoknya dia selepas mendengar keputusan daripada doktor .
'Tahniah puan ,kandungan puan dah masuk 2 weeks. Tak lama lagi puan akan jadi mummy'😃
'Ya Allah terima kasih ya Allah atas pemberian ini. Aku bersyukur pada mu Ya Allah' bisik hati Anggun
'Terima kasih banyak banyak doktor'
Dia merancang untuk membuat kejutan pada suaminya.
Anggun menunggu kepulangan suaminya di depan pintu . Tidak sabar rasanya untuk memberikan kejutan pada suami tercinta.
Kelihatan kereta suaminya memasuki perkarangan rumah .
Anggun mendepakan tanganya untuk menyambut suaminya.
'Arghhhhhhh i really miss you abang'
'I miss you too sweatheart' sambil mencium dahi dan mendukung isterinya . How are you today'?
'Im feel extra good today'
'Wowww really'? Sound good'
'Yaaaa . Dah abang pergi mandi, solat dulu nanti turun makan ehhh'?
'Hmmm jom teman abang mandi nak tak ?
'Eeee abang ni asyik asyik ajak orang mandi 😡Sayang dah mandi la. Dah pegi cepat'
'Hmm yela yelaa . Nak gurau sikit pun tak boleh'
.... ...
Selesai makan mereka berdua menonoton televisyen bersama sama.
'Why are you so extra clingy today sweetheart"? Sambil memintal rambut isterinya
'Mana ada sayang clingy. Biasa jee'
'Yekeee ? Ke ada apa apa ?
Anggun tak tahu macam mana dia nak beri kejutan kepada suaminya itu.
'Hmm jap sayang ada benda nak bagi kat abang'
Anggun bangun mengambil kotak yang dibeli siang tadi.
'Nah untuk abang'
'Waaaa hadiah untuk abang ke ni'?
Luth membuka kotak hadiah yang diberi oleh isterinya. Di dalam kotak tersebut mempunyai sehelai baju baby dan mempunyai tulisan ' Hye Daddy '. Dia bingung kenapa ada baju baby di dalam kotak tersebut dalam pada masa yang sama dia turut teruja .Mungkinkah dia akan jadi seorang bapa tidak lama lagi ?
'Sweetheart what is this ?This is real ?
Anggun mengangguk. Air matanya mengalir kerana gembira .
Luth memeluk isterinya dengan erat lalu dia mencium dahi isterinya itu. Tak lekang mulutnya mengucapkan terima kasih kepada Allah swt dan juga isterinya.
'Sayanggggg im really happy for this present. Thankyou sweetheart'. Luth turut mencium perut isterinya itu.
'Mama dengan ibu dah tahu ke ni'?
'Belum lagi . Nanti kita bagi surprise kat dorang'
Anggun menyapu air mata suaminya yang mengalir itu.
'Are you happy husband '?
'Yahhh im really really happy. Thankyou sayang'.
To be continued ....
YOU ARE READING
My lecturer my husband
RomanceMengisahkan seorang gadis kematian tunangnya di hari perkhawinan mereka . Kehidupan Anggun berubah selepas kematian tunangnya, dulu yang seorang ceria, peramah kini menjadi seorang yang pendiam . Hadir seorang lelaki bernama Luth Firdi di dalam hid...