Rozdział 1

773 18 2
                                    

Mam na imię Katy i jestem wilczycą, którą tak bardzo nie chciałabym być. Nigdy nie ciągnęło mnie do takiego życia. Patrząc na mamę, która cały swój czas i młodość poświęciła Alfie skądinąd mojemu ojcu, jeszcze bardziej nie chce takiej przyszłości dla siebie. Rzygać mi się chce jak widzę jej posłuszeństwo wobec ojca. To, że jest Alfą jednej z watah nie upoważnia go do tego, że może rządzić swoją rodziną. Bo to jeden Alfa na świecie?

Mimo że jestem wilczycą nigdy nie czułam potrzeby mieć mate, albo przynależeć do jakiejś watahy. Szczerze mówiąc nawet nie orientuje się kto to beta, a kto delta dla mnie wszyscy są równi.

Moje życie tak nie wygląda. Jestem szalona, uwielbiam zabawę i nie wyobrażam sobie zrezygnować z tego dla jakiegoś owłosionego samca, który przy pierwszej lepszej okazji zamknie mnie jak swoją własność. O co to to nie!

Wracając do mojej rodziny to mieszkamy sobie w środku lasu w ogromnym domu z tarasem. Jest to miejsce gdzie mieszka cała wataha. Lubię ten dom, ale częściej mnie w nim nie ma niż jestem. Denerwuje mnie to, że ojciec cały czas chodzi za mną i suszy głowę, żebym sobie wreszcie poszukała mate, bo on wiecznie żyć nie będzie i musi mieć swojego następcę. Tylko powiedzcie mi na co do szczęścia mi chłop? Co mi źle bez niego?

Całe szczęście w tym domu mieszka, także moja najlepsza przyjaciółka Oliwia. Ona też nie ma swojej "miłości" (o ile taka istnieje) więc możemy imprezować do woli. Oliwia to całkowite moje przeciwieństwo. Jest wysoka, ma krótkie blond włosy i idealną figurę. Natomiast ja jestem niska mam 163cm wzrostu długie brązowe włosy a moja figura? Jest okropna nie lubię swojej oponki na brzuchu. Aha, więc może dlatego żaden z mężczyzn nie zwraca na mnie uwagi. Trudno znajdzie się taki, który pokocha mój bebzolek. Byle nie szybko mam 20 lat i nie spieszy mi się do ołtarza. Z tą myślą poszłam się przygotować na dzisiejszą imprezę, na którą wychodzimy z Oliwią.

327 słów. Data publikacji: 24.08.2021

No i mamy to pierwszy rozdział!! Zachęcam do czytania dzisiaj pojawią się ze trzy rozdziały tak na zachętę 😁

Moja WilczycaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz