Katy:
To 20 letnia piękna dziewczyna.Ma 163 cm wzrostu, długie brązowe włosy i brązowe oczy. Mieszka w domu z rodzicami z Alfredem i Sylwią. Jej najlepsza przyjaciółka ma na imię Oliwia. Charakter ma dość wybuchowy. Nie jest typową wilczycą. Nie lubi się przemieniać, ani nie interesuje się żadnymi kwestiami związanymi z wilkami. Nie szuka swojego mate, bo przekonana jest, że miłości nie ma.
Szymon:
To Alfa jednej z silnych watah. Ma 27 lat. Jego fryzura wiecznie ułożona jest w artystyczny nieład. Ciemne włosy fantastycznie współgrają z czekoladowymi oczami. Na twarzy ma zarost. Wzrostem znacznie przewyższa nad Katy. Ma 190 cm. On także jeszcze nie znalazł mate tym samym Luny dla swojego stada. Jego charakter jest zmienny. Raz potrafi był kochający i czuły, a innym razem wcale nie okazuje uczuć. Ma przyjaciela Harrego i siostrę Cassie. Chce połączyć swoją watahę z watahą Białe Księżyce aby stać się nie pokonany.
Alfred:
Ojciec Katy. Alfa watahy Białe Księżyce. Ma 55 lat. Jego córka wciąż nie znalazła mate, a on pragnie już wnuków. Dla dobra, i połączenia watah z Szymonem oddaje swoje dziecko Alfie.
Sylwia:
Matka Kate. Całkowicie podporządkowana mężowi. Ma 49 lat. Całe swoje życie spędziła u boku ukochanego. To wysoka kobieta o pięknych zielonych oczach i długich blond włosach.
Oliwia:
Najlepsza przyjaciółka Katy. Mieszka razem z nią w jednym domu. 19 lat. Ma 177 cm wzrostu i krótkie blond włosy. Jej oczy są koloru zielonego. Nie ma jeszcze swojego mate.
Harry:
Najlepszy przyjaciel Szymona i Katy. Należy do watahy Szymona, który jest jego Alfą. Jest to wysoki brunet z zielonymi oczami. Ma 189 cm wzrostu. Ma już swoją mate którą jest Cassie siostra Szymona.
Cassie:
Jest ona siostrą Szymona. Ma długie blond włosy i niebieskie oczy. Jej wzrost to 170 cm. Ma swojego mate, którym jest Harry.
Hubert:
Najgroźniejszy Alfa na całym świecie. Jego stado, jak i on sam jest niepokonane. Zabił brata Szymona - Jacoba. Ma 198 cm wzrostu. Jest niezwykle wysportowany. Jego ciało składa się z samych mięśni. Pokryty jest tatuażami. Jego zielone, zimne oczy nie wyrażają totalnie nic. On nie wie jak kochać. Nie ma jeszcze swojej mate.
?
CZYTASZ
Moja Wilczyca
WerewolfWitajcie Kochani! Zaczynam pisać moją pierwszą książkę tutaj, więc bądźcie wyrozumiali. Wydaje się, że będzie to opowieść jak każda inna, lecz nie. Opowiada ona o pięknej dziewczynie, która musi opuścić rodzinny dom dla dobra swojego i innych. Czy...