,,Děkuji vám všem že jste mi pomohli otevřít oči, myslel jsem si že můj bratr není zlý a ono se ukázalo že je to omyl.",, Nemáte vůbec za co vaše veličenstvo hlavně že jsme přišli včas."
Odpověděla Šárka která doposud stála vedle Tomáše a poslouchala celí rozhovor a trochu přemýšlela o tom co se tu právě událo. Když to řekla tak se král na ní podíval a řekl:, ,To máte pravdu ale teď se neurazte ale kdo jste?",, Tati to je Šimon seznámili jsme se když jsem se vracel, nebýt jeho tak bych jsem vůbec nedojel, trochu mi onemocněl kůň ale tady Šimon mi pomohl ho vyléčit a od té doby jsme přátelé." ,,Tak to mě těší Šimone jsem moc rád, že si můj syn vybral za přítele zrovna tebe, když se na tebe totiž dívám tak usuzuji že jsi dobrý přítel a taky ti to určitě jde i s kordem a lukem.",, To ano vaše výsosti i já si vážím přátelství vašeho syna, ale teď jak tak koukám na vás, pane králi tak nejste moc v kondici.",, To ano po tom bratrově jedu jsem strašně zesláblí a chce se mi pořád spát.",, No jestli by vám to nevadilo vaše výsosti možná bych vám mohl pomoci.",, No já nevím jestli to zvládneš, mám takoví pocit že mě už nikdo vyléčit nedokáže, ten jed byl moc silný.",, Nebojte se vaše výsosti, možná mám něco, co vás určitě vyléčí."
Tomáš který rozhovor poslouchal tak přišel blíž k otci a povídá:",, Tati za to nic nedáš a navíc Šimon dokázal vyléčit i mého koně.",, No dobře Šimone udělej co uznáš za vhodné, budu ti tedy důvěřovat."
Když to král dořekl tak Šárka vytáhla z měšce kde byly i mince malou lahvičku, z kterou vyléčila Tomášova koně, trochu si nanesla na ruce a potřela královu ruku. Chvíli se nic nedělo ale pak najednou král vyskočil z postele a udělal pár cviků a zvolal: "Synu, to je zázrak mě už nic nebolí a ani se mi spát nechce, je to zázrak, hotový zázrak!",, No vidíš tati Šimon ti to ale říkal že tě okáže vyléčit, a jak se ukázalo tak měl pravdu." ,,No já vím, moc ti Šimone děkuju za tohle si ode mě budeš moct něco přát.",, Nemáte vůbec za co vaše veličenstvo, já jsem to udělal rád, a nic nepotřebuju, jen jestli by vám to nevadilo kdybych tu chvíli nemohl i tady s Kryštofem zůstat." ,,Tvoje přání je předem splněno ,i já budu rád když tu s námi zůstaneš aspoň bude mít můj syn někoho k ruce kdyby chtěl jet na lov protože já už se v sedle moc dlouho neudržím a na nějaké to lítání po lese už nemám věk a pro tvého přítele se taky něco najde." ,,Děkuji vaše veličenstvo." ,,No ale teď by bylo dobré můj synu kdyby jsi jim ukázal pokoje a družině která pomohla mi otevřít oči poruč dát do kasáren pořádnou hostinu a víno." ,,Dobře otče udělám co si přejet, nu což pojďte všichni aby otec mohl dnes ještě odpočívat."
Pak se družina odebrala zpátky do kasáren a Tomáš ,Šárka a Kryštof odešli z králova pokoje aby si mohl ještě odpočinout, Tomáš je zavedl k jednomu pokoji který bude patřit Kryštofovi. Kryštof poděkoval a rozloučil se s tím že se potřebuje opláchnout, no a Šárka s Tomem šli mlčky k dalšímu pokoji. Když byly už u pokoje Tomáš se obrátil na Šárku a řekl:,, Děkuju ti za pomoc jo a tohle je tvůj pokoj,, je tam vše co budeš potřebovat." ,,Dekuju vám vaše výsosti nemusíte mi děkovat ale vážím si toho i že jste nám přidělili tak krásné pokoje ." ,,Šimone neříkej mi tak pro tebe jsem pořád Tomáš, a nemusíš mi děkovat byla to samozřejmost." ,,Dobře budu si to pamatovat, ale jestli by ti to tedy nevadilo šel bych spát jsem po celé dni trochu unaven." ,,Dobře, ale abych nezapomněl, tak pokud vím chtěl jsem s tebou mluvit tak jestli by ti to nevadilo tak bych ti to zítra řekl." ,,Dobře jak si přeješ, zítra si tedy promluvíme i já bych ti něco chtěl říct." ,,Dobrá ale teď bych už měl jít také se mi chce spát, zatím se měj hezky a dobrou noc." ,,I tobě a taky ti přeji dobrou noc
Když si popřáli dobrou noc tak Tomáš odešel a Šárka šla do pokoje zavřela za sebou dveře a jelikož byla celá špinavá tak se vykoupala převlékla a upadla do říše snů.
ČTEŠ
Tak trochu jiná princezna
Любовные романыJe těžké být královského rodu,ale ona je jiná,místo vyšívání ráda jezdí na koni a jejím nejlepším přítelem je kord. Co se stane když jí bude chtít její otec provdat,podlehne otci nebo se vzepře osudu. To se dozvíte v tomto příběhu