Mezitím dojel Kryštof k lesní ženě.Zrovna se chystal zaklepat když v tom se dveře samy otevřeli a lesní žena stála ve dveřích.
,,Ale ale copak,mladý pán zabloudil,a nebo jsem přicházíš s nějakým úmyslem?",,Drahá lesní ženo moc se omlouvám za vyrušení,ale potřeboval bych vaší pomoc.",,A co se stalo že jsi přišel za mnou.",,Ono je to tak,ona se nám ztratila princezna my jí nemůžeme najít,tak proto přicházím k vám,jestli jste náhodou někoho nepotkala nebo jestli tady nějaké děvče nebylo.",,Ale jo někdo tu byl,ale za informace které vám dám budu něco chtít.",,Já vím pan král říkal že máte ráda koláče,tak vám nějaké posílá.",,Tak vy jste od pana krále,no tak to děkuji,pan král je moc hodný,nechává mě tu bydlet zadarmo a dokonce mi i občas něco pošle,výš co pojď dál.",,Děkuji.",,Takže kde jsme to skončili před tím než jsme odbočili.",,No u naší princezny,nepotkala jste tu někoho tedy.",,No počkejte asi pár dnů to bude jsem přišla dívka v mužských šatech a chtěla vyložit budoucnost.",,Tak to bude naše princezna,ona je totiž trochu jiná než ostatní princezny.",,Ano já vím,protože kdo by neznal povídačky o princezně co dává přednost mužským záležitostem před ženskými.",,A pak šla kam.",,No šla asi do sousedního říše to je od toho našeho kousek.",,Tak to moc děkuji za vaší ochotu a hlavně za informace,no už vás tu nebudu dlouho zdržovat a raději se vydám na cestu dokud je ještě světlo.",,Nemáte vůbec za co hlavně aby se ta naše princezna našla a v pořádku se vrátila.",,Dobře a ještě jednou děkuji."
Tak se Kryštof rozloučil usedl na koně a vydal se na cestu aby stihl něco ujet než bude tma.
Ahoj tak jsem tu z další kapitolou doufám že se vám bude líbit :-)
ČTEŠ
Tak trochu jiná princezna
RomanceJe těžké být královského rodu,ale ona je jiná,místo vyšívání ráda jezdí na koni a jejím nejlepším přítelem je kord. Co se stane když jí bude chtít její otec provdat,podlehne otci nebo se vzepře osudu. To se dozvíte v tomto příběhu