Mezitím Tomáš a Šárka seděli v hospodě u stolu a popíjeli pivo když tu najednou přišel muž na kterého tak dlouho čekali.Byl to kapitán hradní stráže který měl za úkol naverbovat nové muže.Došel k hospodskému a poručil si džbánek piva které hned vypil,poté si objednal další a šel si sednout k volnému stolu.
,,Vy musíte asi být kapitán hradní stráže jestli se nepletu že?",,No záleží na tom oč kráčí.",,No já a můj společník hledáme práci.",,Vážně?",,Ano,byly by jsme opravdu poctěni kdyby jsme se mohli přidat k vaší královské gardě.",,To je hezké ale ten kdo chce ke gardě musí ukázat že umí s kordem a tak s každého zkouším.",,Dobře pane,klidně si nás vyzkoušejte.",,No když chcete tak jdeme na to."
Na to se oba muži zvedli vytasili kordy a začal souboj.Šárka je velmi bedlivě sledovala,bylo to pro ní velmi zajímavé jelikož i ona se musela podrobit zkoušce takže sledovala hlavně kapitána aby věděla jak nejlépe vykrýt jeho údery.
Bojovali dlouho ale nakonec kapitán udělal chybu které Tomáš využil a vytrhl kapitánovi kord z ruky,,Výborně,tebe beru.",,Děkuji pane,ale ještě je tu můj společník.",,Ano jistě,ale jak vidím tak nebude třeba abych ho zkoušel,když se za něj zaručíš vezmu ho také.",, Dobře pane,samozřejmě že se za něj zaručím.",,Výborně,na to se musíme napít.",,Souhlasím,krčmáři nalijte nám něco lepšího.",,Ano, samozřejmě,hned to bude.",,Jsi dobrý šermíř kde jsi se to tak dobře naučil?",,Měl jsem dobrého učitele ale naučil jsem se šermovat tady,ale dlouho jsem tu nebyl..",,Aha no a co ty?"Zeptal se Šárky.,,No já jsem se vydal do světa abych jsem něco viděl a poznal jaké to je se o sebe starat sám.",,Aha."Mezitím krčmář přinesl speciální víno.",,Tak tady to máte pánové.",,Děkujeme,tak na co si připijeme?",,No na tebe jaký jsi šermíř.",,Dobře,tak na mě na zdraví."Na zdraví!"Když dopili Tomáš se ještě zeptal.,,A co král?",,No tak ten tu možná za chvilku nebude,onemocněl hned po tom co mu oznámili že jeho jediný sin zemřel ve válce,jediné co po něm zbylo bylo péro z klobouku a šerpa.",,Aha."No tak děkujeme za pohoštění ale mi už musíme,zítra se stejně uvidíme že?",,Ano hlaste se u brány a řekněte že máte povolení ode mě,mé jméno určitě znáte tak to nebude problém.",,Ano jistě,děkujeme."A tak se Tomáš a Šárka vydali zpět do pokojů aby se připravili na zítřek ale než odešli zaplatili krčmáři za pohoštění a za koupel kterou jim tam pak má připravit.
Ahoj,tak jsem tu z další kapitolou doufám že se vám bude líbit :-)
ČTEŠ
Tak trochu jiná princezna
RomanceJe těžké být královského rodu,ale ona je jiná,místo vyšívání ráda jezdí na koni a jejím nejlepším přítelem je kord. Co se stane když jí bude chtít její otec provdat,podlehne otci nebo se vzepře osudu. To se dozvíte v tomto příběhu