23 Část

37 2 0
                                    

Mluvila jsem s Kryštofem docela dlouho,vůbec jsem si nevšimla Tomáše který se mezitím vrátil z kuchyně a koukal na nás jak se bavíme. Chvilku na nás koukal protože poznal že se bavíme i o tom na čem jsme se domluvili ale pak když viděl že náš rozhovor je u konce se sebral a přišel k nám.

Z pohledu Toma:

No když jsem vylezl z kuchyně tak Šimon zrovna hovořil s tím mužem tak sem chvilku počkal až si dopovídají a rozešel jsem se pomalu k nim.Nevím co mám čekat ale doufám že bude na naší straně s ohledem na situaci která se tu zrovna vyskytla a s kterou potřebuji pomoct.

Z pohledu Šárky:

Když Tom přišel tak to bylo nejprve takové divné ale nejhorší to ticho nakonec jsem to ticho prolomila já už se to totiž nedalo vydržet.

,,Tome tohle je Kryštof to on mě učil s kordem.",,Ty jsi ten učitel,Šimon mi o tobě hodně vyprávěl.",,Ano to jsem já,a chtěl jsem říct že nemusíte se bát Šimon mě už se vším seznámil a můžete se mnou počítat.",,Dobře a tykej mi jsem Tomáš.",,Dobře já jsem Kryštof.",,No Kryštofe věc se má tak že mám takové podezření že se tu chystá spiknutí proti králi.",,To jsem vytušil i tady Šimon.",,Ano to je pravda.",,Dobře jsem rád že jste mi to řekli,Kryštofe můžu tě o něco poprosit?",,Jsem vám k dispozici Tome,jen mi to řekněte.",,Nevadilo by ti kdybys na chvilku odešel potřebuji si se Šimonem promluvit o samotě.",,Samozřejmě tak já se jdu napít,mám po té cestě žízeň.",,Dobře Šimone  mohl bys.",,Ale jistě jsme přeci přátelé."

Po tom rozhovoru jsme šli trochu bokem a Kryštof se šel tedy zeptat kuchaře jestli mu nedá něco k pití.Nevím o čem chce mluvit a nevím co od toho očekávat ale doufám že to bude něco dobrého.

Tak trochu jiná princeznaKde žijí příběhy. Začni objevovat