,,Tak co jsi mi chtěl říct?",,Chci ti říct několik věcí které by jsi ses stejně dozvěděl.",,Tak už mě nenapínej.",,No,dobře ale připrav se že je to hodně vážný.",,To já vím tak mi to už řekni.",,No jde o to že ten můj otec za kterým jsem byl předminulou noc je král této říše a já jsem korunní princ.",,Vážně,ale vždyť všichni tady říkají že princ zahynul na bojišti.",,Ano ale ten důkaz který to potvrdil byl jen pro mého otce který má slabé srdce.",,Aha,a máš něco co by všechny pak utvrdilo že jsi princ?",,Ano,rodinný prsten který mají všichni urození,já vím že mi nevěříš ale já říkám pravdu.",,To není pravda věřím ti,a vím že urození mají prsten svého rodu takže jsem při tobě,ale co chceš dělat?",,Děkuji jsi opravdový přítel,no ten vévoda co vyslýchal Kryštofa tak se jmenuje Gaston,je to můj strejda.,,"No a co von s tím mám společného?",,No to on má prsty v tom že můj otec každý den čím dál více slábne,byl jsem tam několikrát a vyděl jsem že něco nalévá do poháru který patřil otci.",,Aha,no ale to je vážné,to co lil do poháru byl určitě jed.",,Ano já vím proto chci přesvědčit celý tenhle oddíl vojáků že jsem na živu a že jejich šéf není ten za koho se vydává.",,Ale jak to chceš udělat?",,Ukážu jim ten prsten ale nejdřív musím porazit vůdce.",,Dobře,promiň já už musím jít Kryštof mi slíbil že mě naučí nový chvat tak aby na mě zbytečně nečekal.",,Jo jasně jen běž už jsem ti vše řekl a jsem rád že můžu s vámi počítat.",,Dobře děkuji tak já jdu."
Z pohledu Tomáše:
Jsem moc rád že s nimi můžu počítat.Ale to že se Šimonem není něco v pořádku je opravdu pravda když odcházel tak se mi zdálo že jsem vyděl jak z pod klobouku mu koukal pramen vlasů ale nejsem si jistý.Ale mám pocit že Šimon není kluk,myslím si to už dávno ale nemám důkazy a to že jsem vyděl vlasy tak nevím to jistě.No je to divné,ale mám nápad budu ho sledovat a uvidíme.
ČTEŠ
Tak trochu jiná princezna
RomanceJe těžké být královského rodu,ale ona je jiná,místo vyšívání ráda jezdí na koni a jejím nejlepším přítelem je kord. Co se stane když jí bude chtít její otec provdat,podlehne otci nebo se vzepře osudu. To se dozvíte v tomto příběhu