,,Šárko já se nechci vdávat.",,Lenko nejsi jediná já taky ne,nedokážu si představit že bych se vdala za někoho koho nemám ráda.",,No právě co když bude zlý a škaredý.",,Ale Lenko třeba nebude třeba bude hezký a hodný,nevíš třeba se zamiluješ hnedka jak ho uvidíš.",,Myslíš.",, Určitě",,Kdo by se do tebe nezamiloval,jsi hodná,pracovitá prostě princezna jak má být.",,Šárko ale ty jsi taky princezna jak má být.",,No to nevím,princeznu co má ráda místo vyšívání jízdu na koni,kord a luk se šípy,no nevím jestli se najde ten kdo bude respektovat to že nejsem taková princezna jako všechny ostatní.",,Ale to je právě ta tobě hezké,že nejsi jako všechny ostatní.",, Děkuji,jsi jediná kdo mi tohle řekla,i otec si myslí že bych se spíš měla věnovat princezniným věcem.",,Ale on to nemyslí zle,vždyť to byl on kdo mě naučil jezdit na koni a zacházet s kordem a s lukem.",,No ale on má prostě teď strach aby jsme nezůstali Šárko na ocet.",,Já vím ale také si vzít někoho koho nechci,to se mi také nelíbí.",,Uvidíme,třeba nebudou tak jak si říkala před otcem.",,No máš pravdu,ale víš co.",,No.",,Podrobíme je zkouškám.",,Jakým?",,No takovým které nás přesvědčí že jsou hodní naší ruky.",,To není špatný nápad.",,Teď ale je teprve musíme vymyslet."
Jen co to dořekla zaklepali na dveře komorné které měli obě dvě princezny připravit na zítřek,což znamená koupel pak šaty,boty,manikůra,pedikůra a spoustu dalších věcí.Takže neměly moc času,no nic aspoň budou mít čas na o tom přemýšlet.I když Šárka měla už jasno,které to budou zkoušky.
Takže teď necháme princezny ať je mohou komorné zkrášlit a budeme pokračovat příště.Seznámíme se s princi a budeme pozorně sledovat jak se příběh bude vyvíjet dál.
ČTEŠ
Tak trochu jiná princezna
RomanceJe těžké být královského rodu,ale ona je jiná,místo vyšívání ráda jezdí na koni a jejím nejlepším přítelem je kord. Co se stane když jí bude chtít její otec provdat,podlehne otci nebo se vzepře osudu. To se dozvíte v tomto příběhu