Když jsem si promluvil s jejich kapitánem tak mi řekl ať se připojím k ostatním,já jsem to cítil jako šanci si promluvit s princeznou o samotě,ještě jsem si vzal svůj kord od jednoho strážného který mi ho vzal a vydal jsem se ke cvičišti. Chtěl jsem hned jít za princeznou ale všiml jsem si že mluví s jedním mužem tak jsem chvíli čekal až odejde,což se po chvíli stalo jenže než jsem se odhodlal za ní jít přišla ona za mnou.
,,Kryštofe,co ty tady děláš?",,Hledal jsem vás na rozkaz krále.",,Pss pojď stranou musím ti něco říct,hlavně tady mi tykej a říkej Šimone ano.",,Jak si přejete Šimone."
Tak jsme šli stranou docela mě zaskočilo proč chce dělat že je muž ale chápal jsem jí měla nějaký plán na to je ona veliký mistr.Když jsme byly dos daleko od ostatních tak mi to nedalo a zeptal jsem se jí na to co jsem se chtěl zeptat hned jak jsem jí poznal.,,Proč tohle všechno děláte princezno.",,No nechtěla jsem toho nafrněného prince a taky jsem chtěla zažít nějaké dobrodružství byla jsem po celý život na zámku tak jsem něco chtěla zažít.",,Dobře,ještě jsem se chtěl na něco zeptat.",,Jen se ptej a říkej mi Šimone.",,Dobře Šimone,kdo je ten muž který s tebou mluvil předtím než odešel?",,No to je Tom seznámili jsme se na cestě když jsem odpočívala.",,Aha,doufám že vám nic nedělá zlého.",,Ne nedělá myslí si že jsem muž tak mě bere jako přítele,no ale v poslední době mám pocit že je v jiné kůži,dokonce jednu noc šel za svým otcem no tak si myslím že se tady na zámku něco děje.",,No musím s tebou souhlasit protože všude sou vojáci,myslím že tohle vaše cvičení je k vůli něčemu jinému než že vévoda chce posílit svojí armádu nebo armádu krále tohle spíš vypadá jako by se chystal na veliké spiknutí.",,Taky mám ten pocit Kryštofe dokonce i mám pocit že v tom hraje velikou roli Tom ale nevím to jistě,on mi řekl že mi to v nejbližší době vše řekne abych vše věděla ale do té doby můžu jenom spekulovat.",,Já vím,a představíš nás?",,Ano představím,Tom chtěl totiž i vědět jestli s tebou může počítat a jestli se za tebe můžu zaručit a já vím že můžu tak tě přestavím.",,Dobře a neboj se vše dobře dopadne.",,V to doufám."
ČTEŠ
Tak trochu jiná princezna
RomanceJe těžké být královského rodu,ale ona je jiná,místo vyšívání ráda jezdí na koni a jejím nejlepším přítelem je kord. Co se stane když jí bude chtít její otec provdat,podlehne otci nebo se vzepře osudu. To se dozvíte v tomto příběhu