,,Šárko co to mělo na tom lovu znamenat,přeci jsme se domluvili že nikomu nebudeš předvádět že jsi jiná princezna než všichni ostatní!",,Já vím otče moc mě to mrzí byla to náhoda,princ se nemohl strefit tak se naštval a řekl abych to zkusila.",,Ale sám od sebe nevybuchl viď?",,No to ano,já jsem mu jenom řekla že špatně míří.",,Aha a jsme u toho.",,Ale jinak jsem mu nic neřekla,on už to věděl.",,Cože,jak jako věděl.",,No řekl mi to,že se o našem království povídá že má princeznu která místo toho aby vyšívala a tak podobně jezdí na koni střílí s lukem a kord je pro ní nejlepší přítel.",,Aha,tak promiň že jsem vybuchl.",,Tati já vím že si to nemyslel špatně,já tě i chápu.",,To jsem rád ale mé rozhodnutí platí budeš se mu muset omluvit.",,Ale otče.",,Už ani slovo Šárko,a teď běž musíš se ještě přichystat na ten bál,kde si konečně vyberete ženichy.",,Ano otče už jdu."
,,Tak co jak to dopadlo?",,No nijak,otec teď více trvá na tom aby jsme si mezi nimi vybrali,ale mě se vůbec žádný nelíbí.",,Aha no to mě ano.",,Vážně?",,Ano.",,Povídej který.",,Ten se zelenýma očima.",,Tak to ti moc přeji.",,Děkuji,no a co ty,líbí se ti někdo.",,Myslíš tyhle individua,ne žádný se mi nelíbí.",,No a co budeš teda dělat když sešlo z těch úkolů.",,No nevím,ale jsem ráda že ty úkoly nebudou,ty už víš koho si budeš brát a to je dobře,dokonce mám i pocit že ta láska je u vás oboustranná.",,Ano já vím už jsme se i několikrát sešli a vyznali jsme si lásku.",,To je ale báječné,doufám že také najdu pravou lásku.",,Já bych ti to i sestro přála.",,Děkuji Lenko.",,No asi by jsme se měli už nachystat na bál,za chvilku začíná a já bych nechtěla přijít pozdě.",,To máš pravdu."
Na bále:
Mezitím co se princezny chystali byly všichni už v sálu a bavili se.Když zazněli fanfáry sál utichl protože do místnosti vstoupil král takže mu všichni úklonou dávali svou čest.
,,Vítejte,dnes si moje dcery konečně zvolí svého manžela a nástupce trůnu který po mě převezme vládu nad mým královstvím ale než mé dcery přijdou bavte se jak uznáte za vhodné."
A jak řekl král tak se také stalo,všichni vznešený pánové se hned odebrali pro dámy protože začal hrát valčík.Král na trůně se jen usmíval protože se mu snad podařilo jeho nejmladší dceru usměrnit a přesvědčit aby si konečně vybrala,jenže to nevěděl že tento bál skončí fiaskem.
Konečně zazněli po druhé fanfáry a sál rázem utichl a všichni šli na stranu protože přicházeli princezny.Obě byly krásné měli na sobě své nejlepší šaty,makeup,boty i šperky,prostě byly nádherně oblečené.Jeden s princů byl úžasem omámený protože viděl svojí vyvolenou,byla krásná.Obě princezny šli volným korkem až ke své židličce,poklonili se svému otci který jim pokynul aby šli si sednout.
,,Vážení a milí dvořané,konečně tu máme princezny tak může začít namlouvací tanec,ať se vám hezky tančí a ke konci bálu vám oznámím koho si vybrali.",,Otče.",,Ano Lenko copak se děje.",,Musel si to říkat vždyť tady všichni ví že je to zásnubní bál.",,Ano musel Lenko,a nepleť se mi do vládnutí ano.",,Jistě otče."
Víc ale král říct nezvládl protože jeden z princů který se i Lence líbí přistoupil blíž a požádal Lenku o tanec,který Lenka přijala.,,No je vidět že tvoje sestra není taková nepřístupná jako ty Šárko.",,Já vím otče,vždyť víš že jsme každá jiná.",,Ano to vím,ty jsi celá po mě ale Lenka se spíše podobá tvé matce.",,No právě."Ale víc si nestihli říci protože i druhý princ přišel požádat o tanec.,,Pane králi mohu požádat vaší dceru o tanec?",,Ale jistě princi,proč,ne."Ale Šárka se na to moc nadšeně netvářila protože to byl ten princ kterého trochu znemožnila na lovu když zasáhla divočáka a on ne.,,Princezno mohu vás požádat o tanec.",,No nevím jestli je to dobrý nápad.",,Šárko,nevikrucuj se a jdi.",,Dobře otče,princi moc ráda si s vámi zatančím."
A tak nakonec příjmula princovu ruku a nechala se odvést na parket,tancovali asi tak pět minut a princ začal vést konverzaci.,,Princezno dnes jste moc krásná",,Děkuji princi i vy nejste k zahození.",,Děkuji,jak si zatím užíváte ples.",,Náramně si ho užívám a co vy."Já také,no musím vám ještě poblahopřát k úspěšnému lovu.",,Děkuji princi,neberte to prosím nějak zle,já to nemyslela špatně.",,To nevadí princezno,jen mě zaráží že to umíte.",,Co tím myslíte.",,No neměla by jste spíše jako každá žena pěstovat jiné zájmy než ty mužské.",,Aha už vím kam smněřujete,no pokud se jedná o tohle tak jsem vám už řekla že ženské dovednosti umím ale vždy mě lákal kord.",,No já si myslím že je to od vás dost hloupé.",,To si nemyslím.",,Ale já jo.",,Víte co moje setra si sice oblíbila vašeho bratra ale já jsem jiná než moje sestra a nemohu být s někým kdo by mě nerespektoval a myslel si o mě kdoví co,omluvte mě."
Když to Šárka dořekla rozutekla se ze sálu pryč.Nikdo nevěděl oč se jednalo mezi princeznou a princem že utekla,i král se tomu divil proto se prince zeptal.Když se vše dověděl dal přikázat aby jeho dceru našli.Její sestra právě oznamovala že se s princem do sebe zamilovali,takže se i ona podivila nad sestřiným útěkem.
Ahojky,tak jsem tady s další kapitolou,doufám že se vám bude líbit.:-)
ČTEŠ
Tak trochu jiná princezna
RomanceJe těžké být královského rodu,ale ona je jiná,místo vyšívání ráda jezdí na koni a jejím nejlepším přítelem je kord. Co se stane když jí bude chtít její otec provdat,podlehne otci nebo se vzepře osudu. To se dozvíte v tomto příběhu