Mezitím se Šárka už pomalu blížila k hranicím království ale nebyla zvyklá celý den chodit takže si vyhlídla pařez a na chvilku si sedla.Chvilku seděla ale pak se rozhodla jít dál.Neušla ani tří kroky když uslyšela dusot kopyt.Chtěla utéct jenže by stejně neutekla takže zůstala jen tak stát,nakonec uviděla muže sedícího na koni,byl hezký i oblečen byl moc hezky jen jí zarazila díra v klobouku a špinavé oblečení.To jí přivedlo k myšlence že se muž vrací z války.No on to nebyl tak docela muž,byl to spíše mladík ve věku Šárky.Když kůň byl až u Šárky myslela že pojede dál ale on se najednou zastavil a mladík z koně seskočil.A jak byla Šárka oblečená v mužských šatech a s vlasy schované v klobouku usmyslel si že je to také muž proto jí oslovil.
,,Ahoj mladíku copak tu jenom tak stojíš?",,Dobrý den no já jenom tak,myslel jsem si že pojedeš dál a ne že se zastavíš,kdybych to věděl tak bych šel dál.",,No promiň že vyzvídám,já také jedu do sousedního království jestli bys chtěl můžeme jet spolu.",,Nechci nějak otravovat.",,Vůbec ne aspoň nám ve dvou cesta rychleji uteče.",,Tak dobrá,ale já nevím jestli na tom koni daleko dojedeme se podívej kulhá.",,Ano já vím kdyby existovala nějaká rychlý lék hned bych si ho opatřil.",,Jestli chceš tak já mu pomohu.",,Ty,nevypadáš na to.",,To by ses divil co dokážu.",,Dobře,budu ti věřit."
Šárka tedy přistoupila ke koni vytáhla kouzelnou lahvičku a kápla jednu kapku na nemocné kopyto,hned jak to udělala kůň hnedka vyskočil a byl rád že ho už rána nebolí.
,,No to jsem blázen nevím sice jak jsi to udělal ale děkuji ti.",,To nic nebylo,ber to jako takovou oplátku za to že mě vezmeš sebou.",,Dobře,hele jak se vůbec jmenuješ já jsem Tomáš .",,Já jsem......Šimon,ano já jsem Šimon.",,Dobře Šimone moc rád tě poznávám,ale měli by jsme už jet za chvilku bude tma tak aby jsme ještě něco urazili.",,Dobře.",,Vyskoč si za mě a drž se pevně.",,
Tak Šárka vyskočila na koně a pevně se chytla Toma pak vyrazili na cestu.
Ahoj tak jsem zase tady s další kapitolou doufám že se vám bude líbit.:-)
ČTEŠ
Tak trochu jiná princezna
عاطفيةJe těžké být královského rodu,ale ona je jiná,místo vyšívání ráda jezdí na koni a jejím nejlepším přítelem je kord. Co se stane když jí bude chtít její otec provdat,podlehne otci nebo se vzepře osudu. To se dozvíte v tomto příběhu