15 Část

52 3 0
                                    

Druhý den to bylo divné.Tom hodně přemýšlel proč nechtěl se Šimon koupat před ním a trval na tom aby on odešel.Asi po čtvrt hodině usoudil že musí Šimona více pozorovat protože na jeho chování mu příjde hodně divné.Tak se zvedl ze židle a šel dolů do výčepu za hostinským aby jim nechal udělat pořádnou snídani.Když odešel tak se objevila Šárka která nyla zamčená v koupelně a snažila se si dát své neposedné vlasy pod svůj klobouk aby nebylo poznat že není kluk ale holka. Když se dozvěděla že tu Tomáš není řekla si že šel asi dolů do výčepu a tak se rozhodla jít za ním,protože se najednou ozvalo její břicho,že by si dalo něco k snědku.Když sešla schody,tak uviděla Toma který už seděl u snídaně a jedl,když přišla až k němu všimla si že na volném místě je jídlo,to totiž Tomáš nechal připravit pro ní a čekal kdy se Šárka objeví.

,,Jdeš pozdě příteli,co jsi dělal v koupelně tak dlouho že jsi přišel tak pozdě?",,No musel jsem si odskočit a ono to trvalo trochu déle promiň že jsi musel čekat."Řekla Šárka,jinak by hrozilo že jí odhalí kdyby věděl co tam doopravdy dělala.,,Aha tak to chápu,v tom případě pojď posaď se,když jsi byl teda na oné místnosti tak jsem ti mezitím nechal připravit jídlo abys byl dneska fit,doufám že jsi nezapomněl,jdeme se přeci zapsat do královské gardy.",,Neboj se já vím,nezapomněl jsem na to."Je vidět že se tam těšíš.",,To jo aspoň se podívám jak to vypadá v gardě.",,Ty jsi ještě nikdy v gardě nebyl?",,Ne ještě ne,doma to nechtěli,chovali se ke mě jako ke slečince.",,To je mi líto,víš co raději jdeme jíst ještě nás čeká docela perný den tak ať se na něj připravíme jo.",,Dobře,dobrou chuť.",,Tobě také."

No a tak se pustili do jídla.

Tak jsem tu po dlouhé době s další kapitolou,doufám že se vám bude líbit.:-)

Tak trochu jiná princeznaKde žijí příběhy. Začni objevovat