3 Část

125 7 0
                                    

V trůním sále se už sešli všichni co u dvora něco znamenají.Dokonce už i princ byl přítomen a čekali až zazní fanfáry a do sálu přijde král s jeho dvěma dcerami.

Mezitím princeznám a dolaďili poslední křivky na šatech.Když byly hotovy zastavil se za nimi sám král.

,,Tak co dcery,už jste hotové.",,Ano otče,jen nám služebné ještě šli pro doplňky,takže až nám je dají hned půjdeme do sálu.",,Dobře,já tam už musím jít teď takže se pak ohlašte u ohlašovatele aby vás ohlásil ano.",,Ano otče,víme co máme dělat.",,Já vím."Tak se uvidíme v trůním sálu.",,Dobře přijdeme tam za pár minut.",,Dobře tak ahoj za pár minut."

Když král odešel přinesli služky šperky které si měli princezny vzít na sebe.

Mezitím v trůním sále byly všichni nedočkaví a natěšený.Princ už samou nedočkavostí přešlapoval z místa na místo,byl zvědav jak princezny a nastávající dědičky vypadají.

Nakonec se všichni dočkali.Jak zazněli fanfáry přišel král oděn do slavnostních šatů s korunou na hlavě a s korunovačními klenoty kterou tvoří královské žezlo s jablkem v každé jedné ruce a to byl pokyn aby poklekli na znamení oddanosti.Když král dosedl na trůn pokynul aby všichni se zvedli.,,Vážení dvořané,princi,milí hosté sešli jsme se tu dnes k vůli námluvám,jde o to že mám dvě dcery a přál bych si aby jste si princi vybral tu pravou samozřejmě vás jakou si zvolíte,jen mám jen jedno přání.",,Děkuji králi za to že mi dovolíte si vybrat mezi vašemi dcerami a nebojte se vaše přání bude splněné.",,Děkuji princi vážím si toho,no jde o to že bych si přál aby obě mé dcery se vdávali společně ve stejný den.",,Hádám že ze svatbou budete chtít počat dokud ta druhá nebude mít také nápadníka že?",,Ano.",,Nebojte se pane králi samozřejmě se svatbou počkáme.",,Děkuji."

Jejich rozhovor ještě chvilku pokračoval ale mi se teď podíváme co dělali mezitím princezny.

Ahoj,tak jsem tu z další kapitolou,možná dneska stihnu vydat ještě jednu ale nic neslibuji:-)

Tak trochu jiná princeznaKde žijí příběhy. Začni objevovat