32 Část

22 1 2
                                    

Druhý den se Šárka probrala celkem brzo a přemýšlela jestli má říct Tomášovi pravdu, jelikož podle informací od Kryštofa který jí řekl, když se  připravovali na vpadnutí do králových komnat by to Tomáš mohl tušit. Dlouho si nebyla jistá jestli mu to má říct nebo ne, ale jelikož s ní chce mluvit tak se nakonec usnesla že mu to nakonec řekne protože měla takové malé tušení že se určitě něco stane a také to pro její duši bude trochu osvobození protože si uvědomila že je do něj zamilovaná ale měla také strach, co když to Tomáš nevezme v dobrém, už by ho nikdy neviděla a to ona nechtěla. Ale nakonec své myšlenky opustila a šla se převléknout přeci byla v noční košili. Zrovna když so dooblékla tak někdo zaklepal na dveře. Nejprve si myslela že je to princ Tomáš ale nakonec se ukázalo že je to Kryštof.

,, Vaše výsosti promiňte že vyrušuji ale mám vám oznámit že dnes je snídaně trochu dříve, princ si myslel totiž že ještě spíte tak mi řekl ať vás dojdu zbudit.",, Děkuji Kryštofe ale už jsem ti přeci říkala ať mi tykáš.",, O ano ovšem promiň příště už na to budu myslet.",, V pořádku a něco jiného princ neříkal?",, Vlastně ano, říkal že po snídani by si s vámi, vlastně s tebou konečně rád popovídal.",, Aha, tak děkuju za vyřízení.",, Šárko sice mi do toho nic není ale nechce s tebou mluvit k vůli vašemu tajemství.",, To nevím ale uvnitř v hloubi duše mám takový pocit že to bude ono ale nejsem si jistá.",, Vážně mi do toho nic není ale děkuji že jsi mi to řekla, ale ještě se zeptám jestli mohu.",, Ale jistě jen mluv.",, No já jen jestli by nebylo dobré mu to říct.",, Víš přemýšlela jsem o tom a došla jsem k tomu že mu to řeknu, mám ho ráda a nezaslouží si abych mu to dál zatajovala.",, Tak to ti schvaluju ale teď už pojďme na ten oběd už mám hlad jako vlk.",, Máš pravdu měli by jsme jít i já už mám hlad a také co by si princ a jeho otec o nás pomyslely kdyby jsme přišli pozdě, určitě že jsme nevychovaní burani a ne že jsme vychovaní pánové jen chvilku počkej ještě si musím vzít klobouk.",, Zajisté Šárko ale honem všichni už se scházejí."

A tak si Šárka nasadila klobouk zkontrolovala jestli jí nikde nekoukají vlasy a vydala se s Kryštofem na snídani.



Ahoj všichni tak po hodně dlouhé době nová kapitola tak se snad bude líbit :-)


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 01, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tak trochu jiná princeznaKde žijí příběhy. Začni objevovat