Mezitím Tomáš a Šárka už dorazili do zámku kde se všichni cvičili v šermířském umění,hned jak překročili prahy cvičiště tak se jich ujal jeden z hlavních gardistů,bylo to proto aby se podívali kde jsou kasárny a celé cvičiště.Když jim vše ukázal tak Tomášovi a Šárce nařídil aby jim ukázali co dovedou což hned učinili.
Pak jim ukázali kde budou spát a seznámili je s denním režimem a jak se mají chovat a co jim hrozí když poruší pravidla a než bude jídlo aby se seznámili s ostatními. Po seznámení se všichni odebrali do jídelny protože se blížil čas k obědu.Šárka se nemohla vynadívat,bylo to tím že u oběda sdílela místnost kde se nacházeli jenom muži na což nebyla zvyklá a jelikož nesměla na sobě znát že není muž ale žena trochu jí dělal problém se najíst a neprozradit se ale nakonec to zvládla.
Po jídle šli znovu na cvičiště kde ihned začali trénovat.Dokonce i Tomáš se Šárkou se přidali.,,Tak co Šimone jak se ti to tu líbí.",,Je to nezvyk ale je to super.",,Tak to jsem moc rád,hele já musím večer někam jít tak aby jsi to věděl.",,Jo v pohodě,a kam chceš jít teda jestli to můžu vědět teda.",,No musím si něco důležitého vyřídit.",,Dobře,tak já mezitím aspoň vycídím naše kordy aby jsme je měli v pořádku a šéf byl spokojený a neboj se já nikomu neřeknu kam jdeš vždyť jsme přátelé .",,Dobře,a děkuji příteli tím mi hodně pomůžeš.",,Nemáš vůbec za co ale teď by jsme se muž měli soustředit protože se mi zdá ze jeden s hlavních nás divně kouká tak aby jsme neměli malér.",,Jo to máš pravdu tak jdeme na to."
A tak se dali do tréninkového boje.
Ahoj,tak jsem tu s další kapitolou doufám že se vám bude líbit :-)
ČTEŠ
Tak trochu jiná princezna
RomanceJe těžké být královského rodu,ale ona je jiná,místo vyšívání ráda jezdí na koni a jejím nejlepším přítelem je kord. Co se stane když jí bude chtít její otec provdat,podlehne otci nebo se vzepře osudu. To se dozvíte v tomto příběhu