Changbin
-Komolyan minden faszba bele kell keverni.-Puffogtam mikor, Lee Know berángatott egy szórakozóhelyre. Mögöttünk Jeongin és BangChan veszekedett.
-De még nem vagyok meg 18 te fasz!-Mutogatott a kisebbik, mire Chan csak megpaskolta vállát, és legyintett.-Úgy nézel ki mint egy papi. Csak nyugi van.
-Valami erőset!-Kacsintott a pultos lánynak aki csak fintorgott egyet, majd elé rakta a kikért italt.Nos ez így ment tovább, igazából még mondhatni elvoltam, kértem kólát, aztán fantát is de persze egy-két pohár után kedves barátaim kiszülték, hogy ők márpedig felelsz vagy merszezni fognak. Hiába ellenkeztem mint egy nem normális esküszöm ott tartottam kifutok erről a kicseszett helyről, de a fiúk lenyomtak egy székre, majd egy asztal köré helyezkedtek.
-Jeongin te is leittad magad?-Néztem rá félve, mire csak legyintett.-Anyám ki is nyírna. Ne viccelj.-Hőkölt hátra, mire kissé megkönnyebbülve néztem rá, majd hangos nevetésben törtünk ki, mikor Lee Know nemes egyszerűséggel pofára esett, be az asztal alá.
-Jól vagy?-Kuncogott Chan, majd az éppen pucsító Minhora zuhant.
-Bazdmeg Bangchan!
-Haaa-Ásított.-De kényelmes vagy.
-O HOGY BASZÓDNÁL MEG.(..)
-Szóval Seo Changbin. Nincs több felelés!-Ingatta fejét LeeKnow, mire Bangchan is csak helyeselve bólogatott.
-Jó. Haladjunk mit akartok. Kit basszak meg.
-Azt ott! Jó cshajnak látszik-Találta ki Minho, majd beletúrt csatakos-Latyakos undorítóan izzadt hajába és rámutatott.-Csak puszild meg.
-Ennél még a pulton seggrázás is jobb lett volna csesszétek meg.-Sóhajtottam. Mivel kiszemeltünk is egy kisebb közösségben ült, nehéz volt háta mögé lopózni, de mikor átöleltem hirtelen kaptam sokkot.
-Megkérdezzem miért ölelget egy random fiú?-Hangja mélyen csengett, én pedig ijedten ugrottam hátra. Még mindig éreztem orromban édeskés parfümét.
-Hogy? Jah öm. Tudod felelsz vagy mersz-Vázoltam fel neki, kissé idegesen.
-Uhum.-Bólogatott.-Te nem iszol?
-Nem. De remélem te igen, és holnap arra sem fogsz emlékezni hogy itt voltál.-Felemelte kólás üvegét majd hátrafordulva egy aranyos mosolyt villantott. Aranyos. Kurva anyád.-Azthitted lány vagyok?-Nevetett fel, s nagy szemekkel nézett rám.
-Nem. Csak a fények bezavartak.-Seo Changbin-Lágyult hangja.-Hova a menő imidzsed?
-Hm? Ismer...-Lek?
-Mit dadogsz itt nekem...-Sóhajtott.-Mikor belépek az iskolába már a bejáratnál hallom hogy osztod az észt a többieknek. Most pedig.-Csodálkozott.-Hát nézd. Itt áll előttem és megszólalni alig bír. Azért remélem nem esel össze.-Pillantott remegő térdeimre. Fogalmam sem volt hogy mi ez az érzés, miért hozta ki ezt belőlem a szőkeség.-Lee Felix!-Kacsintott.-Évfolyamtárs.
-Baszki.-Vakartam meg tarkóm.-Bocs. hogy nem emlékeztem rád.. vagy mi.
-Semmibaj. Elég jelentéktelen vagyok. Csak a stréber-Vonta meg vállát.-Most pedig megkérnélek, hogy kedves, kissé beállt barátaidnak mondd el. Névszerint: Jeongin, Lee Know, Bangchan.-Nos.-Fiú vagyok. Fényekkel és Fények nélkül is.-Válaszolni sem tudtam, mert megcsörrent telefonja, mire elnézést kért az előtte ülő 2 fiútól, és arréb sétált. Falnak dőlt, majd csillogó szemekkel mosolyogva beszélt valakivel. Észre sem vettem, hogy bámulom, s még mindig az ő asztaluknál ácsorgok.
-Hallod te ne csak ott állj hanem ülj le.-Szólítótt meg Hyunjin, mire kikerekedtem szemeim.-Hát te mi a faszt keresel itt?
-Szórakozok, Changbin.-Vigyorgott.-Azért elég gáz vagy tudtad?-Vihogott szemtelenül.
-Changbin. Ne bámuld így Felixet. Nem tetszik.-Döntötte oldalra fejét Seungmin, mire kissé furcsálva ráncoltam homlokom.-Inkább megyek vissza-Mutattam a fiúk irányába.
-Nem smároltatok!-Nyivákolt Bang Chan.
-Mert az egy srác.-Akadtam ki.-Akkora szemetek vagytok.
-De nagy fasz vagy pch. Mindenki tudja, hogy te egy GAYBOIIIIIIII vagy. A Mia és én-ből nem Miába voltál szerelmes kiskorodban hanem abba a paliba!-Kussoljatok már.-Vörösödtem el, majd óvatosan a szőkeség irányába tekintettem. Könnyezett, szinte sírt. De szája felfele görbült folyton-folyvást.
-EZAZ!-Kiáltott fel, mire páran felé pillantottak. Egyszerűen csak kirohant az ajtón. Ki a sötétségbe, a csillagokkal teli éjszakába.
---
Íme az első rész^^
remélem tetszett, köszönöm ha elolvastad és esetleg voteoltál<3!! Nem tudom érdekel-e valakit, de ha szeretnétek koreaiul tanulni akkor szívesen segítek nektek:) létrehoznék egy külön könyvet és 2-3 naponta írnék nektek leckéket, és ha valamit nem értetek segítenék^^!!
kommentelj ha érdekel.
YOU ARE READING
•Fények• Changbin x Felix
Fanfiction|Remélem tetszeni fog, jó olvasást! -,,Szóval holnap hozd a suliba a dobozod te" ,,seggfej"