-Ennek nagyon örülök.-Szája nagy mosolyra húzódott neki.-Átjössz ma?-Szinte nem is tudom miért kérdeztem, csak úgy jött. úgy látszik a wc-s kalandunk jót tett a barátságunknak.
-Persze!-Bólogatott hevesen.-Még sosem invitált át magához senki.
-Viszont én még majd elmegyek Channal edzeni. Szóval úgy lesz, hogy megcsörgetlek ha jöhetsz. Várjunk tudod hogy hol lakom?-Vakargattam homlokom.Ez nehezebb mint gondoltam.
-Igen, régen még engem kértek meg, hogy vigyem át neked a leckét. Bedobtam a posta ládátokba, tényleg. Megtaláltad?
-Asszem ja, ki mutatta meg hogy hol lakunk?
-Minho.-Ejtette ki lágyan a fiú nevét, és szörnyen belepirult.-Ahha értem-Mosolyodtam el.-Tudodmit Minhonak van kulcsa a házunkhoz, bemehetsz vele meg Jeonginnel amíg edzzünk. Nyugi nem lesz sok idő, ilyenkor mindig lógunk az utolsó óráról.-Magyaráztam miközben a folyosón haladtam.-Tehát szerintem ha odaértek hozzám, utána egy negyed órára ott vagyunk.
-Rendben.-Vörösödött el.-O..O-tt lesz Minho?
-Jaja.-Vigyorogtam, és a zavarban lévő fiút vizslattam.-Gyere szóljunk nekik, az osztályban vannak szerintem.Állításom beigazolódott tényleg ott voltak. A probléma az volt, hogy három taggal bővültek. Seungmin, Hyunjin és Felix. Egyből eszembe jutottak a bulin történtek.
-Han-Torpantam meg az ajtóban és belekapaszkodtam a fiú vállába.-Te beszélsz.
-Na megérkeztek.-Nevetett Chan.-Jobban vagy?
-Uhum.-Bólogattam.
-Ma átmegy hozzátok a Felix is meg a Seungmin meg a Hyunjin is.-Állt fel drámaian Minho, és I.N.
-Még jó, hogy én lakok ott.-Mormogtam.-Igazából, ha zavarunk akkor nem kell.-Nézett mélyen csillogó iríszeivel szemeimbe a szőkeség.
-Nem, nem jöhettek.-Fordítottam el a fejem.-Han is jön.-Jelentettem ki.-Nem te voltál aki megölelte Lixet?-Kérdezte Hyunjin.
-Mi hol? Mikor?-Kérdezte Jisung.
-Az anyádba. És tegnap este.-Adtam a frappáns választ, mire csak egy mindent tudó vigyort kaptam.-Han Jisung letöröljem ezt a kurva nagy mosolyt a pofádról vagy magad is abba tudod hagyni?-Jaa a felelsz vagy mersznél.-Mondta Seungmin is, majd nagyot kortyolt málnás üdítőjéből.
-Nem felejthetnénk el? Baszki véletlen volt.-Mondtam feszülten.-Véletlen mi?-Vihogtak.
-Jól van már elég, ne pattogjatok ezen.-Állított le mindenkit Felix.
-Arra gondoltam, hogy ha Minho még nem hagyta el valami undorító helyen a kulcsot amit adtam neki, akkor bemehetnétek hozzánk ameddig Channal edzeni megyünk.
-Jaj nem szóltam. Bocs de ma kihagynám ha nem baj.-Ráncolta szemöldökét.
-Nem, nembaj.-Valamilyen oknál fogva eléggé szíven ütött a dolog de lényegtelen.-Akkor elszaladok boltba addig ti bemehettek de kérlek ha a szüleim véletlen otthon vannak akkor bírjatok magatokkal.
-Nem tarthat bulit a Binnie Anyukája miatt?-Gúnyolódott Hyunjin.
-Tudod kedves, egész álló nap dolgoznak tehát szerintem megérdemelnek annyit hogy kussba vagyok esténként. És ha nálam akarod mereszteni a segged akkor alkalmazkodsz ehhez. De mint említettem, lehet haza sem jönnek. Majd felhívom őket mindjárt.-Mosolyogtam rá.-És ha bárminek is baja lesz, akár otthon vannak akár nem kibaszottul nem én viszem el a balhét, köszönöm.-Elő kaptam telefonom, majd csörgettem is édesanyám.
-Szia Anya.
-Szia Bin! Baj van? Miért hívtál? Tudod, hogy dolgozok. Mindegy úgy is szünetem van. Na bökd már ki!-Kapkodott, szóval inkább egyből a lényegre tértem.
-Ma mikor érsz haza? Átszeretnék hívni pár srácot.
-Jaj ma nem tudok haza menni, megkértem hogy maradjak estére is. elvileg van egy kicsit pánikos beteg. Segítenem kell a kezelésében.
-Rendben. Kitartást. Apát tudod?-Mindenki csöndben hallgatott, és várta a fejleményeket. Egy like jelet mutattam, mire vigyorogni kezdtek.
-Nem tudom, hogy Apád mikor óhajt haza menni-Mondta kissé idegesen.-Tudod milyen. Egyszer napokra is elment. Lehet talált magának valami ribancot. Faszom tudja. Ha nem tetszik valami neki, üzenem neki fogja be a száját. Sosem beszél még veled sem tisztelettel. Sőt nem is beszél veled.-Oké. Rendben. Felhívjam szerinted?
-Jó, hívd de akkor üzend meg mit mondott.-És letette.-Pill Apám fel kell hívnom.
-Heló.-Üdvözöltem
-Szia ki vagy?
-A fiad. Mikor érsz haza?-Feleltem egyszerűen.
-Ja. Hát Anyád?
-Nem jön ma este.
-Akkor én sem. Na megyek már várnak.-És rám rakta.
gyors írtam egy sms-t Anyának.-Szabad a pálya.-Tártam szét kezeim.-Viszont egy két dolgot még is elszeretnék mondani.-A szobám a földszinten van, Az emeleten egy kis nappali szerűség van tv-vel xbox-al meg mindennel. na oda mehettek, meg a konyhába de veszek kaját meg akár rendelhetünk is. de. a boltot én állom, a rendelést mindenki magának. Piát pedig csak a nappaliban lehet fogyasztani.
-Ott is lehet nálatok aludni akkor már?-Tette fel a kérdést Han.
-Igen.-biccentettem.-Ennyi. Megköszönöm ha azért ezeket így betartjátok vagy hogy is mondjam.13:45
Végre vége ennek a tanítási napnak is. Fáradtan, de közben izgatottan pakoltam be a cuccaim iskola táskámba, majd meg sem várva a többieket a kisbolthoz vettem az irányt. (Mivel természetesen senki nem akarta állni a rendelését)
___
Remelem tetszett<3 Koszi hogy elolvastad
ESTÁS LEYENDO
•Fények• Changbin x Felix
Fanfic|Remélem tetszeni fog, jó olvasást! -,,Szóval holnap hozd a suliba a dobozod te" ,,seggfej"