21:20
A korházba baktatva már kissé szédültem, hányingerem volt és brutálisan legyengültem.
-Nyugi Changbin mindjárt ott vagyunk.-Karolt át, majd leültetett. Pár perccel később már egy ágyon feküdtem.*Írói szemszög*
-Ezt megkell műteni, de semmi komoly ezt most el is intézzük, mehet is utána haza. Viszont rengeteg vért vesztett. Egyen sokat és kész.-Nem ragozott az orvos, már ki is ment. Felix nem szivesen bízta rá ezekre a ,,szakemberekre" barátját de muszáj volt. A fiú eszméletlenül feküdt a beteg ágyon, majd hirtelen 1-2 nővér jött. nadrágja zsebéből kiráncigálták telefonját, amit Lix kezébe nyomtak, majd kitolták. a folyosón elhelyezkedett székek egyikére huppant a szőke, közel a műtőhöz, majd ujját tördelve idegesen várakozott. Hirtelen megcsörrent a telefon, de nem tudta. Felvegye ? Vagy sem. De végül arra jutott még is csak valahogy értesítenie kell a srácokat, ha már ő a nagy kapkodásban ledobta a kanapéra vakuzó készülékét.
-Sziasztok.
-Szia!Felix merre vagytok?-Szólalt meg I.N a telefonba.
-Szia. Sajnos történt egy kis baleset, a sürgősségin, Changbin-t megkell műteni, de ha kész mehet már haza.
-Micsoda? Komoly? Minden oké?-Hallottaa ahogy a fiú hangja elcsuklik, és szipogva várja a választ.
-Nyugodj meg Jeongin. Minden rendben.-Nyugtatta.
-Azonnal ott vagyunk.-És rátette a telefont.Felix azonban nem látta jó ötletnek, hogy a kis határozatlan srác bejőjjön az alkoholista barátaival egy korházba. Mindenesetre rájuk hagyta, nyílván aggódik.
Mindenesetre várt.És várt.
22:10
Már egy jó ideje ott van a többi fiú is, és várjak hogy láthassák haverjukat. A hangulat valahol a béka segga alatt. Hyunjin egy üveg pálinka után szomorúan ült a széken, és sírva csapkolózott, istenhez könyörögve. Nos, rendben. Jobb mintha nótázna vagy valami.22:45
-Minden rendben gyerekek, pill és jön a pali. Megműtöttük, be lett kötve a keze, amit nem érhet víz, esténként meg valakinek cserélnie kéne a kötést.
-Ahogy meglátta a sok bágyadt tekintetek csak ennyit kérdezett.-Van valaki józan?
-Én meg ő.-Mutatott Felix magára, a mellette sírdogáló I.N-re.
-Oké akkor kérlek ezt mondjátok meg neki.-Majd már el is tűnt.
-Hali.-Intett Changbin az ajtón kilépve.
YOU ARE READING
•Fények• Changbin x Felix
Fanfiction|Remélem tetszeni fog, jó olvasást! -,,Szóval holnap hozd a suliba a dobozod te" ,,seggfej"