5.

34 2 0
                                    

Jeongin mellett sétált. És egyből megfogott.

Most, hogy nem félhomályban láttam. Csak most vettem észre mennyire tökéletes. Törékeny alkatát kiemelik világos ruhái mik leginkább fehér és világosbarna színben pompáznak.Szőke hajában némi vöröst véltem felfedezni, de gyorsan el is kaptam tekintetem, így is sokáig bámultam nem kéne, hogy Chan észrevegye hirtelen érdeklődésem.

-Sziasztok!-Integetett.Pici tenyere, szinte kétszer kisebb volt mint az én kezem, majd ahogy közelebb ért, megláttam puhának tűnő csillogó ajkait.

De most nem láttam a szeplőit. Talán smink lett volna tegnap? Nem tudom.

-Szia Felix.-Intett Bang Chan, Minho pedig csak megborzolta a fiú haját, mire az aranyosan mosolyodott el.

Baszki. Egyszerűen nem. De tényleg nem értettem hirtelen miért gondolom ezeket. Teljesen össze zavarodtam, és nem tudtam mit tegyek. Ez nem helyes, hiszen jó magam sem tolerálom a melegséget, mellesleg nem hiszem hogy barátaim jó szemmel néznék. Gyorsan akartam kiverni fejemből az ilyen és ehhez hasonló gondolatokat, de a szőke ebben csak meggátolt.
Halkan nevetett fel, íriszei meg csak úgy csillogtak. Vajon miért sírhatott tegnap?

-Bocs most kicsit lépek.-Mondtam, és vissza sem nézve lementem a wc-hez. Tényleg nem értem tényleg egyszerűen nem hiszem el. miért van ez? Nem. Miért éreznék szerelmet egy srác iránt? Még csak nem is hasonlítunk.

8:21
Már javában ment az óra, én pedig a padra hajtva fejem idegesen tördeltem ujjaim.
-Seo Changbin. Ennyire tudja a tananyagot, hogy a táblára sem figyel?
-Nem.-Válaszoltam, majd felemelkedtem.
Másolni kezdtem. Írásom hanyag volt, kezek remegett rengeteg a hiba. Nagyokat nyeltem, már szinte hányingerem volt. egyszerűen nem tudtam elfogadni. mert ez lehetetlen.
-Mi van veled?-Bökött meg Han, aki nemes egyszerűséggel mellém ült nem zavartatva magát hogy nekem van padtársam. mindegy.
-Pont neked fogom elmondani.-Nyammogtam. A hasam hihetetlenül görcsölt.-Tanárnő. Ki kell mennem.
-Changbin?-Kissé aggódó volt.-Han menj szépen vele, látom hogy rosszul van.-Biccentett, majd a táblához fordult és belemerült a tananyagba.

-Tudom hogy nem vagyunk haverok meg semmi. de kajak mi van? Nem láttalak ilyennek három éven keresztül.

-Han. Szerinted helyes ha valaki buzi?
-Persze!-Bólogatott.-Én is az vagyok.-Vigyorgott.-Tetszik egy fiú.Miért?
-Mert nekem is tetszik valaki.-NAJO FINGOM SINCS MIÉRT NYÍLOK MEG NEKI.-De csak mondom hogy  ha elmondod valakinek keresztbe vágom a cseszett nyakad.-Gyorsan beléptünk a mosdóba, én pedig jó hideg vízzel megmostam arcom. majd leültem a retkes földre.
-És?Ennyitől kiterülsz? Szedd már fel.

-Nem Han, ez nem helyes. én nem szerethetem őt.
-Volt már valaha kapcsolatod?
-Faszomnak volt.-Hőbörögtem.
-Én a helyedben adnék egy esélyt.-Vonta meg vállát.-Inkább összejönnél egy csajjal és undorodnál az egésztől, vagy összejössz azzal a fiúval és boldog leszel?
-Jojo igazad van.-Vakartam meg tarkóm. Tényleg elkéne fogadnom? Végül is csak most értettem meg. Most, hogy egy meleg fiú helyében vagyok. Hogy milyen érzés is. És mennyire hülye voltam mikor egy fiú párra rákiáltottam, hogy buzik. egymás kezét fogták, nem szóltak vissza. összehúzták magukat, és gyorsan elsiettek.

Mekkora egy fasz voltam.

Bocsánat.

8:42
-Na menjünk vissza akkor.
-Rendben.-Biccentett.-Jobb is a színed.-Mosolygott.-Na? Sikerült jobb belátásra bírnom téged?
-Olyan vagy mint egy kis mókus.-Jegyeztem meg.-Egyébként úgy látszik, hogy igen.-Mosolyodtam el.

----vihí

•Fények• Changbin x FelixWhere stories live. Discover now