14.

24 2 16
                                    

-Changbin beszéljünk. Siklott elém Felix, majd a szembe lévő székre huppant.
-Fáj a karod?
-Nem.-Feleltem egyszerűen.
-A fejed?
-Nem.
-Lázas vagy?
-Nem.
-Jól kötöttem be a karod?
-Igen.
-Nem vagy éhes?
-LEE FELIX mi a faszt akarsz?-Sóhajtottam fáradtan.
-Egy kávét. Jó sok tejjel.-Vigyorgott rám.
-Kezdhettél volna ezzel..-Dünnyögtem.
-Binniee eldöntöttük, hogy ma nálad maradunk-Ugrált felém Jeongin.
-Tőlem.
-OH YEEEEE. TUDTAM HOGY SIKERÜLNI FOG.-Bokszolt (boxolt? nemtudom) a levegőbe, majd ment elujságolni az örömteli hírt.

-Tessék. De.. Nem kéne ennyi kávét innod, nem túl egészséges. Ne csináljak inkább valami teát?

-Changbin aludtál este?
-Egy percet sem.-És ekkor döbbentem rá, hogy kibaszottul álmos vagyok.
-Én sem.-Mosolyodott el, a folyadékot szürcsölve.
-Hm? Miért? Akkor inkább aludj, ne kávézgass.
-Seo Changbin.-Mondta, majd mélyen íriszeimbe nézett.-Kicsit rosszul éreztem magam, miután leküldtelek. Egyszer lenéztem és láttam, hogy itt ülsz.-Vakargatta tarkóját.-Ha te sem alszol én sem.-Mondta, majd megint nagyot kortyolt.

-BIN, BIN, BIN ,BIN ,BIN BIN-Pattogott felém Han. Kénytelen voltam levenni szemem az angyali fiúról, hiába néztem volna még akár percekig is ragyogó tekintetét.
-Hm?-Fordítottam lassan felé fejem.
-Minho is meleg.
-Jó? És ez nekem miért jó?-Akadtam meg.-MI? NEM! Ugye nem.-Nyíltak tágra szemeim.
-Sajnos nem jöttünk össze-Keseredett el.-Deee ömm mondta, hogy az.-Vigyorgott gyerekies csillogással szemeiben.-Sietek vissza.-Intett.

-Itt mindenki buzi?
-Miért te talán nem?-Kérdeztem.
-Dehogynem.
-Megyek aludni. Te is aludj.-Mondtam, és szobámba indultam.
-Várj.-Fogta meg hátulról kezem.
-Ha?
-Aludjunk egy szinten.-Hajtotta le fejét.
-Aludjunk egy szinten.-Ismételtem meg, és szapora pulzussal, égő arccal nekiindultam a lépcsőnek.

_________Utolag is Boldog szuletesnapot Hannieee es boldog szulinapoot Lixiee.(koreaban, mar 15.-e van)

sziasztok tudom, hogy nagyon rövid lett, sajnálooom de igérem, holnap egy sokkaaal hosszab részt fogok írni.
1000 szavas:DD
mármint remélem sikerül megvalósítani.
Mindenki aludjon jól, és érezze jól magát ezen a héten is.
Joejszakaat~~

•Fények• Changbin x FelixWhere stories live. Discover now