3.rész

39 3 0
                                    

Reggel kissé fáradtan keltem fel, és aggódva néztem az óra felé, mivel nem emlékeztem volna arra, hogy keltett volna már az ébresztő.
tehát két lehetőség.
vagy hamarabb keltem, ami lehetetlen.
vagy nem keltem fel és elkéstem.

Szapora pulzussal realizáltam, miszerint minden oké, és csak 3 perccel keltem az ébresztés előtt. gyorsan le is kapcsoltam, és elszaladtam tusolni, majd magamra kaptam egy átlagos fekete pulóvert és egy sötét farmert.

-MINDENKI KELÉS-Kiáltottam fel, aztán kissé ijjedten húztam össze magam, mivel kedves Apám visszakiáltott a szomszéd szobábol miszerint-Kuss, legyen aludni akar.
-Bocsánat.-Motyogtam, majd az ébredező fiúkat figyeltem.

-Hah van egy fájdalom csillapítód?-Fogta fejét Bangchan, majd kissé meggyötörten pattant fel.
-Persze keresek. Kérlek addig keltsd fel őket.
-Rendben.-Biccentett.

Bangchan mindig is ilyen volt. Rengetegszer kötöttek ki ugyanígy nálam egy buli után és ő nem nevetett utána, visszaemlékezve a vicces dolgokra hanem folyamatosan elnézést kért a kellemetlenségekért és feszengve érezte magát. Gyorsan lekaptam a polcról kettő tablettát, feltételeztem Minhonak is szüksége lesz rá, majd két pohárba töltöttem vizet és gyors be is vittem a szobába. Becsuktam magam után az ajtót, hogy kevésbé szűrődjenek ki a hangok, majd letettem az asztalra a cuccokat.

-Tényleg bocsi Changbin, hogy itt éjszakáztam.-Kezdte már is a fiú, felvéve a pohárt, majd bevette a gyógyszert.
-Nincs semmi.-Legyintettem.-Minho kelj már fel vagy lelocsollak.-Mondtam idegesen órámra pillantva. 20 percünk volt a busz indulásáig.

-Mi?-Pillantott álmosan, karikás szemekkel felém.-Baszki mennyit ihattam.-Dörzsölte meg arcát, majd lassan felállt, és ő is elfogadta a fejfájásra előkészített tablettát.

-Én ittam?-Kérdezte Jeongin kissé ijedten, ágyamon ülve.
-Nem.-Ráztam meg a fejem nevetve.-Viszont ha akartok tusoljatok le meg ilyesmi, nemsokára menni kell a buszhoz.

-Az lehet, hogy nem rossz ötlet.-Ment először Lee Know, én pedig gyors kezébe nyomtam 1-2 ruhadarabot. I.N elutasította, miszerint ő nagyon illatos. Nos én nem ellenkeztem, mivel nem szagolgattam őt, így nem tudtam az igazságot.

-Lehet én is elszaladok.-Mondta Chan, és neki is dobtam pár cuccot, amit megköszönve megfogott, majd Minho után már sietett is a fürdőbe.

-Hallod kimosod a ruhám? Ott van a szennyesbe.-Kérdezte a fiú, mire felröhögtem és csak bólogattam.
nos. Mikor BangChan kijött akkor nem ez volt.
-Tehát. Nem tudtam melyik tusfürsőből használhatok, így abból a fiúsból vettem de a kisebb kiszerelésből. a ruháimnak pedig kérhetek egy szatyort?
-Kedves Chan. Tehát. Bármelyik cuccal fürödhetsz 1. 2 most azonnal vidd vissza a retkes ruháid, kimosom.-És ezzel ki is löktem az ajtómon, és utána mentem.
-Biztos nem baj?
-Dehogy baj.-Ellenkeztem, majd gyors be is raktam egy mosásra a szennyeseket.

Igazából BangChan nem szokott ilyen lenni, ha nem iszik előtte. ilyenkor mindig nagyon félénk, nemtudja mit tett illuminált állapotában. Persze ha valamit csinálni is teljesen leszarnám, Minho-nál senki nem rosszabb.
Szóval ha nem iszik, akkor teljesen okés, össze vissza járkál, nevet, otthonosan érzi magát, automatikusan otthagyja a használt ruháit, és egyebek. Viszont most, tudtam hogy még kell neki egy kis idő mire feloldódik.

-Oké akkor most nem reggelizünk, hanem indulunk a buszmegállóba.-Tereltem a csapatot, majd ki is mentünk. Egészen hűvös volt az idő, így kissé dideregve meneteltünk ugyan, de oda értünk még hamarabb is, így elhelyezkedtünk a kis fapadra.

-És miből akartok tanulni?-Tettem fel a kérdést.
-Figyelj Changbin. Haza sem hozom a tankönyveim, tehát a suli szekrényemben pihengetnek.-Adta a frappáns választ LÍNÓ.
-Mivel tisztában voltam, hogy bulizni megyünk így én is ott hagytam.-Mondta a legidősebb.
-Az enyim is ott van-Ásított nagyot I.N.
-Oké akkor csak én voltam olyan balfasz hogy otthon hagytam.-Mosolyogtam magam elé.

•Fények• Changbin x FelixWhere stories live. Discover now