-Csak hívtunk mert mi így hárman legjobb barik vagyuunk.-Tárta ki karjait Hyunjin, és megakarta ölelni Felixet.
-Állj le.-Lökte félre.-Bin.-Hallottam meg egy újabb hangot a szoba iranyából, nem sokkal ezután már előttem állt.-Changbin. Sajnálom. Valszeg sokat ittam. Mondtam valamit? Ugye nem?-Kérdezte feszülten.
-Bevallottad, hogy buzi vagy és volt már egy kapcsolatod.-Szólt közbe Felix, Chan pedig vörös fejjel kezeibe temette arcát.
-Tényleeg ki volt az?-Kezdtem faggatni.
-Öhm, biztos sokat ittam. Ebből semelyik sem igaz.-És már el is menekült.-Miért nem mondja el?-Kérdeztem unottan, a távolodó alakot nézve.
Ezek után kivonult Minho és Han is.
-Reggeliit kérünk.-Haldokoltak mindketten.
-Gyere tesó.-Karolta át Hyunjin Han-t, és szájába nyomta a már körberágott szendvics cafatot.
-Emiatt megkéne verjelek, de most kivételesen hálás vagyok mert nagyon éhes vagyok.
-Csinálok nektek is.-Biccentettem.-Hagyd csak.-Fontoskodott Felix.-Van nálad tojás?
-Ja.
-Akkor veszek el, és készítek valami jót.
-Jó.-Gyorsan felálltam, hogy minél előbb elmenekülhessek a szőkeség elől, majd mostmár tényleg nekiálltam egy kicsit takarítani, ha megérkeznek a szüleim lehetőleg ne ájuljanak el. vagy valami. betegség, tudod.
Bár most nagyobb gondot okozott a lehányt szőnyegem. Lényegtelen.-Sziasztok.-Tipegtem be a szobámba, átlépve a fekvő fiúk közötti apró réseken át. Kinyitottam az ablakom, és innen is kivittem a szemeteket. Volt akinek gyorsan adtam pár ruhadarabot. AZ AMUGY NEMBAJ HOGY MÁR ALIG VAN VALAMIM. Mert tusolni akart.
Ah faszom. Kissé égni kezdett a karom, pedig eddig a kötés ellenére nem volt annyira fájdalmam. Viszont most mintha újraélném azt ami történt. Mintha ezer üvegszilánk vágná bőröm, majd alá fúródna.
Kicsit visszamentem a konyhába, és az egyetlenegy szabad helyre leülve homlokomat fájdalmasan hajtottam az asztal szélére.
Kezeimet ölembe ejtettem, és erősen haraptam száraz ajkam, nehogy elsírjam magam.-Changbin minden rendben?-Kérdezett rá először Minho, de egyszerűen nem voltam képes válaszolni.
-Hahó.-Paskolta meg hátam.
-A karom-Sziszegtem-Kurvára fáj.-Majd hangos zokogásban törtem ki.-Haló. Felix vagyok. Igen tudom, hogy Changbin telefonjáról hívom.
-KIT HÍVSZ HONNAN?-Kaptam fel a fejem, és könnyes tekintettel fürkésztem a fiút, aki komoly arccal állta tekintetem.
-Fáj a karja, ilyenkor mit tegyek? Áh értem. Tehát vegyen be fájdalom csillapítót és kössem be újra. Rendben, kötőzőszeres cuccokat merre találok?
Aa a szobájukban a jobb polcon. Rendben van, köszönöm a segítséget. Viszlát.-Seo Changbin, a legkevésbé sem érdekel mi van a telefonodban, csupán a névjegyzékbe léptem be, most pedig mivel nem vagyok illetlen kérlek te menj be a szüleid szobájába és hozd ki a kis dobozt. Addig a szobádból kihozom a gyógyszert.
7:34
-Nyugodj meg, nem fog fájni.
-NA NE úristen.-Mormogtam, mivel még mindig borzasztóan fájt.
-Kicserélem a kötésedet.-És ezzel már le is vette.
-FFHUUUUUUJJJ!!-Kiáltozott kánonban az összes vendég. Az.. Vendégek. HAH. tehát azok az idióták.A szőkeségre néztem, aki még mindig komolyan vette a feladatot, és nem ingott meg sebem látványától.
-Orvosi egyetemre tervezek menni így ha bárkinek valami kötést kell csinálni szóljon.-Kissé elmosolyodott.
Lefertőtlenítette a sebet, majd megcsinálta a kötést.
-Ugye hogy nem is fájt.-Vigyorodott el, majd összepakolt a kis dobozba.
-Legközelebb holnap este.
-Holnap már iskola, péntek.Akkor nem lesztek itt.
-DE NEMÁR CHANGBIN.-Ugrált Minho.-Hagy jöjjünk át, nem iszuunk.
-Istenem. Kár volt beleegyezni már ebbe is. Rendben megbeszélem Anyámékkal, ha nem lesznek itthon akkor lehet róla szó.-Mondtam, majd mikor eloszlott a csapat elővettem telefonom.Elfogadja?
>Igen<
Lee Felix
[törölt üzenet]Seo Changbin
?Lee Felix
Nem tudsz olvasni? T-Ö-R-Ö-L-T Ü-Z-E-N-E-TSeo Changbin
Ok.
látta:8:02Han Jisung csoportot hozott létre
Stray KidsHanniee
-Naaa, mivel egyszer haza kell mennünk Bin-től, így csináltam egy ilyet.Bin
-Nem ártanaSeungminniee^^
-Nem baj, hogy egymás mellett ültök? Mellesleg mi ez a becenév. Minniee!?Lix
-Stray kids?Chann
-Kóbor gyerekek?Minhoo
-A kóbor gyerekek, kik Binnienél szállnak meg MUHAHAAHyunjinniee
-Ez tök coolSeungminniee^^
-Aszondja CoOlJeonginniee
-Nekem is tetsziik__________
하나 둘 셋
CHEEESEtehat
mindenkinek
Bjútiful
napot.<3
köszönöm, hogy elolvastad remélem tetszett
YOU ARE READING
•Fények• Changbin x Felix
Fanfiction|Remélem tetszeni fog, jó olvasást! -,,Szóval holnap hozd a suliba a dobozod te" ,,seggfej"