19.

25 3 4
                                    

-Köszönöm.-Ölelt át Chan hátulról, én pedig megfordulva boldogan néztem a két fiút ahogy egymás kezét szorongatják.
-Örülök nektek.-Mosolyogtam.
-Chann engem ölelgess ne Bin-t.-Nyűglődött I.N, mire a fiú felnevetett és szorosan átkarolta.

-Changbin megpörgetsz?-Hallottam egy hangot, mire gyorsan megpördültem.
A kis kör alakú játékhoz sétáltam, amin Han ült. Megfogtam a tetejét, mivel ez egy rúd volt, egy kör alakú üléssel, majd nagyokat löktem.

-FOROG!! FORHHHOOK! FROGOK! A PICSÁBA! WOOOO! CHANGBIN BEFOGOK HÁNYNI.-Hirtelen állítottam meg a srácot aki leborult a földre, majd mindketten hangos nevetésben törtünk ki.
-Jól vagy Hannie?-Futott hozzánk Minho, vele együtt pedig Anya is.
-Persze minden rendben.-Felelte kissé piros arccal, nagyot vigyorogva.

-Válaszolt már?-Nézett felém Anya, mire számat rágva elővettem telefonom.-Várj.-Termett előttem Seungmin, és kivéve telefonom kezemből , megnézte hátha kaptam üzenetet.

/Seungmin szemszöge/

Felix

de csak ha egy emeleten alszunk:c

/Changbin szemszöge/
-Na?-Kérdeztem feszülten, de a fiú egy kis jelet sem adott. Nem enyhült meg, csupán fapofával állt, majd láttam valamit ír.

/Seungmin szemszöge/

Changbin

Egy ágyban??:c

/Changbin szemszöge/
Majd hirtelen kezembe nyomta a telefont és elrohant.

-TE RETARDÁLT ÁLLAT! SEUNGMIN!-Kiabáltam, mikor elolvastam mit írt nevemben.-Ahh.-Idegeskedtem, majd Anya kezébe nyomtam a telefont, mire ő hangosan felnevetett.
-Szép munka Changbin barátja!-Intett, mire Seungmin csak biccentett egyet, nagy mosollyal arcán a mászókán csüngve.

-Mi van ha tolakodásnak veszi?

-És már válaszolt is.-Csettintett Anya.

MéLy LeVeGő.
Ki Be. kI bE.

Felix
Nem mész kicsit előre Bin?

-BINNEK HÍVOTT BINNEK! BINNEK HÍVOTT BINNEK!-Égett arcom, majd most Chan kapta ki kezeim közül a készüléket.

/Bangchan szemszöge/

Changbin
Szia. Chan vagyok, csak válaszolok én mert Changbin éppen sokkot kapott attól, hogy Binnek hívtad. Mindenesetre kérlek  ha tudod merre van a játszó lejössz? Itt vagyunk mindannyian. Changbint elküldöm vásárolni addig:D.

Felix
Bin:c Nos rendben, megyek is Chan^^ várj. De akkor ne add vissza neki a telóját.

Changbin
Rendben.

Seo Changbin megváltoztatta Lee Felix becenevét Lixiee<3

Lixiee<3
Mekkora kötsögök vagytok:c

Lixiee<3 megváltoztatta Seo Changbin becenevét  SzErEtŐm<8

Lixiee<3
Akkor már csináljuk rendesen;)

SzErEtŐm<8
Xddd na várunk, elmegyek akkor vele vásárolni.
-látta 18:22


_________
Csodásnapokatmindenkinek muhahahaa na megyek tanulni és ha végeztem még írok részt:DD woooo

•Fények• Changbin x FelixWhere stories live. Discover now