18.

23 3 23
                                    

-Nagyon rég volt már.-Enyhült meg.-Rég. És nagyon hiányzik. De.. öhm.-Jött zavarba.
-Chan.
-hm?
-Itt van előtted a lehetőség te barom.-Akadtam ki teljesen.-Miért szakítottatok?
-Jeonginniee még nagyon kicsi.-mosolyodott el.-Nem igazán tudta elfogadni, hogy jó maga meleg.
-Oh.-Értettem meg.-I.N-ordítottam a fiúnak, aki éppen Anyával diskurált valamiről.-Gyere má.-Intettem.-Ülj már le ide Chan mellé el ne lopják, vagy nemtudom. Beszélgessetek. Csak nyugodtan. Anyával kell beszélnem.

-Mi történik?-Kérdezte édesanyám.-Összehozom a két jómadarat.
-Ők szeretik egymást?-Csodálkozott.
-Chan nagyon Jeongint. Sajnos a másik félről nem tudok.Anya szerinted szeret engem Lix?
-Biztosan.-Vigyorgott.
-Szeret.-Mosolyodtam el.-szereeeet.-Pattantam fel és futkározni

kezdtem.
-CHANGBIN SZERELEM ROHAMOD VAN VAGY MI A SZAR?-Kiáltott Minho.
-Kussolj Minho most olyan jól vagyok.
-Elkaplak!-Rohant szembe velem Hyunjin és puff.
-TE BAROM ÁLLAT SZEMÉT FASZ A KEZEM TE NYOMORÉK.
-vooo bocsáss meg elfelejtettem.-Hallottam aggódó hangját.
-HOGY HA LÁTOD A KÖTÉST?-Kérdeztem fájdalmasan.
-Bocsi.-Ölelt meg.
-Miért ölelgetsz?-Mosolyodtam el.
-Changbin fáj még a kezed?
-Nem.
-Meggyógyítalak.-Jelentette ki, mire felnevettem.
-Na engedjé el.-Kapálóztam.
-Bezzeg ha Felix lennék.-Ingatta fejét, majd szembe állt velem.
-Kérleklegyélvelekedvesnebántsdésmindiglegyélmellette.-Mondta szigorú tekintettel.
-Igenis kapitány.-hajoltam meg.

(...)

-Ki írogat már?-Kérdeztem idegesen miközben éppen Anyával beszélgettem.

Apa~

Merre vagytok?
Nem találok senkit
(látta:17:32)

Hát őő.. lehet kicsit soká', hogy eljöttünk de mindenki nagyon jól érzi magát, így nem akartunk vissza menni.

Changbin Seo

Játszón.

Apa~

Lelépek estére.

Changbin Seo
Szabadulj a buziktól.



-Changbin ne legyél ennyire szemtelen-Szidott le Anya, de hiába próbált erősnek tűnni látszódott gyönyörű íriszeiben mennyire fáradt, és mennyire szomorú Apa viselkedése miatt.
-Holnap iskola.-Mondta.
-Péntek.
-Igen.
-És?
-Adok mindannyiótoknak igazolást.-Mosolygott.-Bulizattok megint egyett.
-És te?
-Megyek egy barátnőmhöz. Tudod a csaj akihez jártam régen körmöshöz.
-Uhum! Ennek örülök.
-Igen, én is. Akkor használjátok ki a ma estét.-paskolta meg vállam.-Hívd el Felixet is.
-NEM.
-De.
-Nem.
-GYEREKEK!-kiáltott Anya, rekedtes hangon, mire mindenki odarohant hozzánk.-Ingyen igazolás, ma este buli. HA Ráveszitek ezt itt-bökött meg.-Hogy hívja el Felixet.

(...)

-De mit írjak?-nyavajogtam. Egy hirtelen mozdulattal kitépte kezemből a telefont Seungmin, és egy pillanat múlva vissza is adta.

Changbin
Szia Lix. Ma este is jönnek hozzám a srácok..Jössz?

-Seungmin. Ha ez beválik...
-Veszel nekem még málnás üdítőt.-Vágott közbe.
-Ahogy szeretnéd.-nevettem fel.

____________
csak mert hetvege van es barmeddig fent lehetek :DD mindenkinek heyyyooo köszi ha elolvastad Remelem tetszett^^

•Fények• Changbin x FelixWhere stories live. Discover now