7.

33 1 1
                                    

14:15

Nem mondtak konkrét dolgokat, hogy mit vegyek még is mikor megláttam a mentás csokis fagyit leárazva raktam egy nagy dobozzal a kosárba. Minho imádja. Bár nem tudom miért árulnak októberben fagyit.
Raktam mindenféle chipset meg ilyen gyors leveseket, kajákat. Vettem kólát, meg fantát+olyan málnás szart amit Seungmin még a suliban ivott.
Viszont az alkoholok előtt állva fingom sem volt mit kéne vennem.

-Szia Chan!-Köszöntem videóhívásban a fiúnak.
-Szia miért hívtál? Mindjárt oda érünk hozzád.
-Kössz, hogy mi is jöhettünk.-Intett Seungmin, mire csak biccentettem, a körülöttem elhaladók pedig furcsálva fürkésztek.-Mit akartok inni?
-Jaa. Fiúk mit akarunk inni?-Kérdezett az előtte battyogó fiúktól.
-Erőst!-Hallottam meg Minho hangját, mire hangosan felröhögtem.
-Konkrét neveket kérlek.Nem vagyok jártas ebben.
-Aztmondták hogy valami pezsgőt, bort meg sört is de Hyunjin például pálinkát akar xd de I.N kér valami alkohol mentes alkoholt.
-Van egy ötletem.-Megfordítottam a kamerám, és össze vissza röhögve magyarázta Chan, hogy melyik kell. Miutan ezzel megvoltunk elköszöntem tőle és gyors bepakoltam 4-5 alkohol mentes sört, meg somersby-t. Egyet lehet én is iszok.

A kasszás kissé érdekesen nézett rám, mikor kipakoltam az italokat a csomó egészségtelen kajával.
-Szeretnék rengeteg erős szatyrot.-Mondtam, a piercinges nő pedig elmosolyodott és biccentett. gyorsan pakoltam a cuccokat, majd a végösszeget látva kissé idegesen nyújtottam át neki a pénzt. Sosem hívok át mást.

-köszönöm.-Intettem, majd már kint is voltam. össze vissza csörögtem a 4 teljes szatyorral, és ötletem sem volt, hogy ezt hogy viszem haza.

-Bocsi. Mentem vissza.-Kérhetek egy talicskát ezeket haza tolni? Eskü vissza hozom.
-Vidd. De nem én mondtam.-Röhögött fel, én pedig megköszönve kitoltam egyet sietősen az üzletből. Gyorsan gyalogoltam, minél távolabb legyek az üzlettől de így sem volt nagyon egyszerű, főleg hogy a talicskámtól nem fért el a járdán egymás mellett 2 sétáló embör.
Így vagy majdnem beborultam egy árokba, vagy kinevettek és ők félrehúzódva elengedtek.

15:06
Komolyan mintha egy örökké valóság lett volna. Kilöktem magam előtt a bejárati ajtót, majd egy nagy hangzavar kiséretében beszenvedtem magammal a talicskával együtt.
-Itt vagyok!-Kiáltottam.-Hoztam mindent.

-Behozod kérlek? Játszunk.-Hallottam meg Han hangját.
-Aha pill.-Feleltem, majd nemes egyszerűséggel betoltam a szobába a talicskát.

-Hát te meghülyültél.-Röhögött fel I.N, majd egyből a kis sörikéjét kereste.

-Mekkora barom vagy.-Paskolta a hátam Bangchan, majd kivette a szatyrokat, én pedig kitoltam a bevásárló kocsit a konyhába.

-MENTÁS FAGYI MIT AKARSZ?-Kiáltozott LeeKnow.
-Azta. Ez az a málnás.-Nézett megbabonázva Seungmin az üvegre, és egyből kisajátította magának.
Kivettem magamnak egy Mentás-citromos mentes sört, és azt kortyolgatva néztem ahogy a csapat válogat a vásárolt cuccokból.

-Azta Changbin köszi hogy meghívtál.-Ölelt meg Han, majd a fülembe suttogott.-Felix mi?

-Han jisung. Menekülj most megverlek.
-Na játszunk olyan pörgetőset?-Kérdezte Hyunjin.
-Mit?-Értetlenkedett mindenki.
-Amikor megpörgetnek egy üvegt és akire mutat annak mondani kell valami merést vagy bármi.
-Hyunjin milyen üvegt? Idióta.-Forgatta szemeit Felix.
A játékba pedig mindannyian bele egyeztünk, kivéve én és Lix.

-Biztos, hogy nem játszot ilyen faszságot.-Hőköltem hátra.
-Nem fogok ilyet játszani.-Rázta fejét.
-Pisisek. Hagyjuk őket. NA NYOMASSUK!!

-Mindegy.-Legyintettem.-Csinálok zacskós levest. éhes vagyok.-felkaptam a kajás szatyrot majd a chipseket meg ilyenek csak oda hajítottam hozzájuk, a többit pedig a konyhába raktam a pultra.
-Én iiss!-Tipegett utánam, és szőke haja rendezetlenül hullot szeme elé.
-Ö.h.-m. Oké válassz magadnak. Én ilyen csípős csirkést eszek.
-Úgy érted csirkéset?-Javított ki.-Én ilyet kérek.-rakott elém egy classic ízesítésű tésztát.-Rendben.-Biccentettem.

-Tehát víz meg ilyesmi. Ahha ez menni fog.-Bólogattam.

15:50
-Hmm ez finom.-Fújta meg a meleg ételt, előttem ülve.
-Igen, az.-Suttogtam, kissé zavarban voltam.
-Nem iszol?-Kérdezte. Na de most komolyan? Hova lettek a szeplői?
-Nem, nem.-Ráztam meg a fejem.
-Ó de jó-Mosolyodott el.-Jeongin?
-Hát nem tudom.-Vakartam meg tarkóm.-Még nem töltötte be a 18-at. Tök fura. Szinte olyan mintha osztálytárs lenne de egyel alattunk van. Tehát lehet iszik, ő tudja.
-Értem.-Vett fel megint egy adag tésztát villájára.-Miért nem iszol?
-Nem tudom. Nincs kedvem hozzá.
-Már ittál?-Faggatott tovább.
-Nem.

16:03
-Bin! Kapcsolhatunk zenét?-Kiáltott ki hozzánk a maknaeee.
-Persze.-Válaszoltam.

Egy angol szám hangzott fel, Felix meg gyorsan felpattant és a szobába rohant.-Hülye vagy? Hwang Hyunjin! Te faszfej!-Hallottam hangját, majd egy telefonnal a kezében trappolt ki mérgesen, és visszaült. Meglehetősen aranyos, ahogy homlokát ráncolja és puffogva nyomogatja  az ismeretlen telefont. Újra felcsendült a szám ő pedig meredten bámulta a kijelzőt.

-Changbin gyere!-Kiáltott Han, mire oda mentem, és  guggoltam hozzá. A videón Felix táncolt, hajában vörös tincsek voltak. Tehát ezért láttam most, kissé már kikopott piros festéket a hajában.
Törékeny alkat?
A kissé rövid póló egy mozdulata kiséretében felgyűrődik, ezáltal láthatóvá teszi kidolgozott kockás hasát. haja rendezetlen, még is jól áll neki. de továbbra sem látom szeplőit. A végén izzadtan áll meg, majd nagyot mosolyogva integet, és elköszön.
-Ugye milyen profi?-Kérdezte vigyorogva, én pedig feleszmélve csak bólogatni tudtam.-Ja. Az.

Borzasztóan jól állnak neki az élénk színek.

-De ne mutogasd már hogy táncolok istenem.-Mondta hisztérikusan, és beleboxolt a fiú vállába.
-Jójó abbahagyom-Szakadt a nevetéstől.
-De nem akarom!Most mindenki látta. De nem akarom!-Durcázott mint egy kisgyerek.-Fú.

____
Annyeong!! Legyen szeep napotok! koszonom ha elolvastad remelem tetszet<3

•Fények• Changbin x FelixNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ