Keze lágyan fogta körbe derekam, állát pedig vállamon pihentetve vigyorogva nézett rám szeme sarkából.
-A gerlepár.-Jött Chan, majd ,,megtörölte" szemét mintha csak egy büszke Apa lenne.
-Ouf Bin ezt nem gondoltam volna.-Húzta össze Hannah szemeit.-Hogy bármikor összejössz valakivel.-Tettetett meglepődöttséget.-Feliix!-Jött Anya.-Ha láttad volna milyen szomorú volt a fiam nélküled.-Ingatta fejét, én pedig felvontam szemöldököm.
-Nemisigaz.
-Voo akkor nem jár az ölelés.-Engedett el, és zsebébe dugta kezeit. Időközben már a többiek is felénk gyűltek.
-Felix. Lee Felix.-Motyogtam, még mindig gyenge erintésére gondolva.-Menjünk haza inni! Erre inni kell. hú.-Mulatott egyből Minho, és a többiek is rákezdtek.
-Hé, Changbin. A kötésed csináljátok meg, én megyek akkor. Nincs kedvem haza menni jó vagyok én így.-Sóhajtott.-Értesíts ha valami gondd van, az igazolásokat pedig holnap délelőtt hozom.-Mosolyodott el.
-Köszönöm.
(...)
21:35
-Soha nem gondoltam volna, hogy Seo Changbinnal, kezét fogva fogunk reszketni egy pocsék horrorfilmen.-Motyogott Lix, mire hangosan felnevettem.
-Én sem gondoltam, hogy veled fogok filmet nézni. De figyelj...-×Jumpscare×
-ÁÁH-Ordítottunk fel mindketten.
-Mi az már?-Kiáltott kissé már ittas hangsúllyal fel Han.
-BEUGROTT!-Kiáltoztam a sokktól szaggatottan.
-BASZKI EZ A POFÁMBA MENT.-Rázta kezeit Lix ijedten.-Ezeket a fosósakat.-Hallgattuk az alsó szintről a beszélgetés foszlányokat, miközben a srácok a konyha és a szobám között ingáztak.
-Milyen romcsi. Jeongin nem csatlakozunk?-Énekelt Channie.
-Bangchan állj le. Ne igyál sokat.-Hallottam meg a fiú kissé ijedt hangsúlyát.-BANGCHAN!-Ordítottam teli torokból.-AZ URAD AZTMONDTA NE IGYÁL AKKOR LÉGYSZÍVES KICSIT NYUGODDTABBAN KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM.
-Na ja. Chan! Mit mutatsz szegénynek?-Hallottam meg Hyunjin hangját, majd a lépcsőn lépteket hallottam. De nem egy valaki jött.
-Szia Changbin csak azt akartam kérdezni..-Kezdett bele Seungmin, de Hannah közbe vágott.-Ha már elhívtál hagy csatlakozzak én is.
-Igen Seungmin?-Fordultam a fiúhoz.
-Van valami kaja? Meg ő... málnás cucc? Mellesleg ma nem volt kedvem inni.-Vakargatta tarkóját.-Szeretnék énekelni zavar ha éneklek?Fura. A. Srác.
-Öhm. A szatyorba találsz zacskós mindenféle egészséges szart. haha. De ha értelmeset szeretnél nézz bele a hűtőbe valamit csak találsz. Ő málnásból, 3-at vagy 2-őt hoztunk asszem.
Öhm.. Énekelj?-Néztem rá homlokom ráncolva.
-Köszönöm akkor eszek, és éneklek.-Mondta, majd intett és itt sem volt.
-Hannah az ég áldjon meg.-Fogtam fejem.-Menj és igyál vagy nem tudom. Birkózz a tesóddal ha Jeongint meg akarja baszni. Ennyi.
-Hannah. Nyugodtan ülj le velünk filmet nézni.-Szólalt meg kedvesen mellettem ülő szőkeség.
-Bocs BinnieBinnieBinnieke. Akkor én itt ülök, és hallgatom a puhányok sikoltozását.
-Milyen BinnieBinnieBinneke?-Akadt ki Felix.
-Miért akartad, hogy velünk nézze a filmet?-Háborodtam fel.A faszságokra féltékenynek lenni a legjobb!!!(tudosok altal bizonyitott teny. na megyek Himnuszt tanulni)
_____
Joejszakaat aludjatok jooll legyen szep a holnapotok es almodjatok valami nagyon ~BJÚTYIFULT~
YOU ARE READING
•Fények• Changbin x Felix
Fanfiction|Remélem tetszeni fog, jó olvasást! -,,Szóval holnap hozd a suliba a dobozod te" ,,seggfej"