Október 12- Szerda
7:57
-Haladjatok már idióták három cseszett percünk van a csengetésig.-Háborogtam a wc-fülkék előtt állva I.N-el.
-Jólvanna nem tehetek róla.-Fordult felénk Bangchan tehetetlenül, majd újra Minho kezébe nyomott egy fél literes vizet, de ő válaszként, csak hányt egyet.
-Minho nem értem. Tegnap ittunk akkor mi a faszért most okádsz?
-Ember. Nem ettünk semmit. Várj tegnap este ettünk?-Sápadtan térdepelt a wc-előtt, mire nagyot fújtatva megráztam a fejem.-Legközelebb beléd nyomok minden korty után egy hamburgert vagy én nemtom.-puffogtam.
8:17
-IMÁDOM ÉS, ÉRTED 10 PERCE NEM HÁNYT DE MOST MEGINT.-Fogtam a fejem.
8:24
Eszembe jutott. A szőkeség. Ahogy szeplős arcán lefolynak könnyei, de még is mosolyog, majd kirohan a szórakozóhelyről.
Ahogy hátulról átölelem, de mély hangjától és jellemétől beszélni is alig tudok.
De ő fiú. Seo Changbin te nem vagy buzi.
8:30
-Oké szerintem kész vagyok.-Tápászkosott fel a fiú, de annyira gyenge volt, hogy állni alig tudott.
-Várj. mindjárt vége az órának úgy is-Legyintettem.-Hozok neked valamit az automatából mielőtt összeesel. De reggel nem voltál rosszul?-De, de lényegtelen, már minden oké.
-Máskor szóljál. Azért egy szendvicsre csak van idő, az úton megeszed vagy valami. Na pill és itt vagyok.
Az automatából gyors vettem 4 vizet, mivel a fiúknak, és nekem sem volt+ mivel csak ilyen kis csokik voltak csak így egy snickerst az alkoholistának. Gyorsan vissza battyogtam a mosdóhoz, majd mindenkinek a kezébe nyomtam amit vettem.
-Haa életmentő.-Kortyolt nagyokat Jeongin, mire csak elmosolyodtam.-Na Changbin ma nem osztod az észt az kissebbeknek?-Röhögött Minho, aki újonnan nagyon rendbe jött. Ekkor megszólalt a csengő hangja
Egyből eszembe jutottak Felix szavai, így gyorsan meg is ráztam a fejem.
A srácok felvont szemöldökkel néztek rám, én pedig megvakartam tarkóm és gyors közbeszóltam.
-Mindenkinek jár egy szabad nap.-Csak kacsintottam, de tudom hogy jól tudták valami van a háttérben. csak azt nem hogy mi.-Jössz ma edzeni?-Kérdezte Chan, miközben kisétáltunk a folyosóra, hogy valahol megálljunk és tudjunk beszélgetni. ilyenkor nem túl jó a wc.
-Ahha szerintem ja.-Bólogattam.-Még egy kicsit kéne fogyni.
-Hagyjad már teljesen jó vagy.-Paskolta meg vállam Minho, mire felröhögtem.-Kössz, te is.
Meg is álltunk a termünkhöz közel, majd percenként váltva a témákat össze vissza röhögtünk.
-Tegnap felelsz vagy merszeztetek, fú azthittem hanyatt dobom magam.-Puffogtam, mire felnevettek.
-Mit kellett csinálnod?-Kérdezte egyből I.N mivel ő meg szinte már aludt akkor, és csak néha figyelt.
-Megkellett puszilnom egy lányt. egy baj van.-tettem fel mutatóujjam.-Hogy egy fiú volt.-Mindannyian rázkódó vállakkal próbálták visszafogni a nevetést, smire én csak megforgattam szemeim.-De megkért, hogy mondjam el-Ő fiú. Asszem valami Lix volt az évfolyam társunk.-Na nee Felix. Baszki ismerem. Néha szoktunk együtt táncolni a teremben ha egyszerre megyünk be.-Mesélte I.N-És nem ismertem fel? Na ez gáz. Megyek bocsánatot kérni.
-Mi? A maknae szokott táncolni?-Értetlenkedtem.
-Ahha.-biccentett Minho.-Tudod ilyen koreai együttesek koreográfiája meg ilyesmik. egyszer voltam vele tök király amúgy.-Mondta lelkesen.-Az a Felix?-Szólalt meg Chan, hátam mögé nézve.
YOU ARE READING
•Fények• Changbin x Felix
Fanfiction|Remélem tetszeni fog, jó olvasást! -,,Szóval holnap hozd a suliba a dobozod te" ,,seggfej"