-Changbin házasodik.-Fogta a fejét I.N, mire mindenki felröhögött én pedig a sok biztatástól kissé boldogabban csüccsentem le ágyamra.
-Várjatok pill.-Mutattam, majd gyorsan felvettem a csörgő telefonom.
-Szia Anya.
-Szia Bin! Apád?-Érdeklődött.
-Nem láttam még erre fele.
-Rendben, nemsokára beszélek vele, már hazafele tartok. Barátaid?
-Itt vannak.-Válaszoltam mosolyogva.-De nem biztonságos vezetés közben telefonálni.
-Ne aggódj, ki vagy hangosítva és a telefonom az ülésre van rakva. Örülök, a szőke fiú is? Mi is a neveee...
-Felix. Felix nincs itt-tagadtam azonnal.
-Aah értemm. Mindenesetre hazamegyek és főzök nektek valami finomat rendben?
-Neem Anya. Hazajössz és pihensz.-Jelentettem ki, mert nem tartottam fernek hogy egy ilyen hosszú nap után még főzőcskézzen nekünk.
-Binnie. Nyugi van.. Na leraktam szia!-És letette.
-Én megyek aludni.-Intettem, és így reggel 10:23-kor lehunytam szemeim alváshoz készülve.-Bin, Bin, kész az ebéd.-Szólongatott Anya, a kanapé végén ülve.
-Jó..-Ásítottam.-Fáradt vagyok.-Nyűglődtem, és nagy forgolódásaim közepette le is gurultam a bútorról.-Faszom.-Mondtam fájdalmas arccal.-A KURVA KEZEM!-Ingerülten haraptam be ajkaim.. Megint eszméletlenül fájt, és tudtam így esélytelen lenne tovább aludjak, így Anya ajánlásával bevettem egy fájdalom csillapítót és a többi már asztalnál várakozó barátaimhoz ültem.-Azthittem már sosem érsz ide.-Fújtatott Minho.
-Mi a kaja?-Hagytam figyelmen kívül.
-Kimchiii Hyunjin módra.-Vigyorgott Anya, az említett pedig felállt és büszke mosollyal meghajolt előttünk.
-Nem kértük hogy hajolgass vagy beállt a derekad?-Mormogott Han.
-Még sosem ettem Kimchit.-Szomorodott el Jeongin.
-Én sem.-Jelentette ki Seungmin.
Anya közben mindenkinek szedett egy adaggal.
-Mondjátok hogy nem jó.-Csapkodta ide oda szőke hajkoronáját az akinek a házban a legnagyobb az egója. Hyunjin.
-Finoom!-Bólogatott Chan.
-Uhum!-Lapátolta gyorsan Han az ételt.
Nagy adagot szúrtam villámra, amit gyorsan meg is ettem, és elismerően pillantottam a két szakácsunkra.
-Hmm Tö-ké-le-tes.-tagoltam-Finom.
-Valóban jó.-Mosolyodott el Seungmin. Fura srác. Nem sokszor szól és akkor is komoly fejjel közli az észrevételét vagy éppen mit. De amúgy jófejnek tűnik.
-Csak heten vagyunk.-Vetette fel Han.-Ejj.. Biztos nagyon hiányzik valakinek Felix.
-Na ja.-Ingatta fejét Chan, és a végére mindannyian beszálltak a ~SZIVASSUK CHANGBINT MERT AZ OLYAN KURVAJÓ~ beszélgetésbe.
-Uhum. Valakinek nagyon hiányzik Felix.-Bólogatott Anya, egyenesen szemembe nézve.
-Najó hagyjatok.-Röhögtem fel._______________
HAAAA JELENTEM MEGTANULTAM AZT A SZART!!! Tehát mindenki aludjon jól és legyen jó a holnapja<3Like an astronaut~
YOU ARE READING
•Fények• Changbin x Felix
Fanfiction|Remélem tetszeni fog, jó olvasást! -,,Szóval holnap hozd a suliba a dobozod te" ,,seggfej"