11.

25 4 36
                                    

-Kicsit kihűlt-Kortyoltam bele én is a folyadékba.-Megmelegítsem neked?-Ajánlottam fel.
-Jaj nem kell köszönöm.-Legyintett. Akkor ma még kell cserélni a kötésed?
-Öhm. Majd reghel szerintem deee nem tudom hogy hol van itthon ilyen kötő cucc.
-Anyukád nem korházban dolgozik? Lehet érdemes benézned a háló szobájukba.
-Igazad van.-Biccentettem, majd meggondolatlanul szeplős arcához nyúltam.-Miért takarod el?
-Mi vagyok én boci?-Najó ez kurvaaranyosvolt. Changbin Chill, nagy levegő, mély levegő meg egy rohadt.. azHE.
-Öhm nem.-Kaptam el a kezem, és hátat fordítottam.
-Na látod.
-De. Jól nézel ki. PONTOSABBAN.-köszörültem meg torkom, miközben arcom égett mint a rohadt élet.-A SZEPLŐID JÓL NÉZNEK KI.-Magyaráztam hevesen artikulálva.
-Uhu?-Ráncolta homlokát.-Fura vagy Changbin.-Halkan felnevetett. De ez már nem volt túl felszabadult.

-Nem szeretnék veled egy szinten aludni.-Jelentette ki.

-Hogy?-Kérdeztem meglepetten.

-Zavarba vagy, bókolsz, az arcod mint egy paradicsom, dadogsz. Seo Changbin. Nem vagyok én segghülye. Viszont nem érzem magam biztonságban egy ilyen ember jelenlétében.

-Mi?

-Ez nem azért van, mert azonos neműek vagyunk, ez egy nőnél is így lenne annyi különbséggel, hogy őt nem én küldeném el hanem magamtól elmennék. Seo Changbin mi barátok vagyunk, barátok leszünk, azok maradhatunk.
De ne érj sose hozzám.

-Hö?-Lefagyva néztem a fiú diplomatikus magyarázatát, és már épp készültem volna megszólalni de ő folytatta.

-Köszönöm, hogy egész este foglalkoztál velem, a kávékat is és az ételt is. Hogy egyáltalán átjöhettem. Viszont nem szeretném ha közel lennénk egymáshoz miközben alszok. Egy ember, ha szerelmes tehet meggondolatlan dolgokat. Emelett Seo Changbin, az iskolában ne jelenj meg mellettem, nem szeretném ha olyat tennél amit én nem akarok, ezt lefotóznák és pletyka lenne ebből. Egyébként jó látni hogy nem csak én vagyok meleg.-Hadart, és már megint belekezdett.-Changbin, te egyébként is a tipikus menő srác vagy, aki véleményem szerint bárkit megfektet, nem szeretnék áldozat lenni. Jóéjszakát.

Inkább már meg sem szólaltam, csupán visszatartottam a sírást ahogy csak bírtam. A fűrdőbe rohantam amit magamra is zártam, nehogy betévedjen valamelyik észlény. A forró víztől bőröm egyre vörösebb lett, a zuhany alatt zokogva gondoltam vissza az előző szavaira a fiúnak.
,,Aki véleményem szerint bárkit megfektet"

Lee Felix. Beléd vagyok zúgva. Bármit megtennék azért hogy együtt legyünk. MI A FASZÉRR BASZNÁLAK MEG TE AGYHALOTT?
Fájdalmasan hasított át rajtam a felismerés, miszerint ilyet feltéleznek rólam.

A tükörbe nézve szemem pirosan csillogott, majd feltörekvő könnyeimtől elfásult tekintetem egyre szomorúbb lett.
Gyorsan felkaptam pizsomám, és egy újabb pohár kávét töltöttem magamnak.

05:21

Ma szünet van a suliban,  így szerencsére nem lesz baj abból, hogy egy percet sem aludtam.
A fiúk már egy órája kidőltek, Felix pedig már egy idejs hogy alszik. Gondolom alszik.
Ha csak nem valami Changbin elleni pajzsot fejleszt ki.

Chh.
_______

Hey
Hooooo
Hey
Hooooo
Mindeninekjonapot!!
Joestet!!
Na amugy koszonom, hogy elolvastad, remelen tetszett<3




•Fények• Changbin x FelixWhere stories live. Discover now